Hakutulokset

  1. R

    raskausoireketju(mahd.)

    eipä kuulu eikä näy... nyt jo kp26-30/33
  2. R

    menkat myöhässä ja testi nega

    sivukysymysyksi epäselvä Clearblue testi ja yksi puhdas nega takana... mennkoja ei vain kuulu ei näy... ?? Tälläinen sivukysymys ne jotka olette käyttäneet hormonaalista ehkäisyä, esim. pillereitä, kuinka nopeasti menkat alkoivat lopetuksen jälkeen?
  3. R

    ClearBlue raskaustestistä

    harmi carmen tädin vierailusta :( Kun mulla olisi jo päivän myöhässä tätsy...Nyt tein vielä selvän negan Onni testillä.
  4. R

    Lähipäivnä testaavat

    minä testasin tänä aamuna... ja ihmeellisiä pisteitä sain?? Testi oli Clearblue ja näistä olen kuullutkin vähän huonoa palautetta. Mutta enpä osaa sanoa mitä tuo tarkottaisi :$
  5. R

    ClearBlue raskaustestistä

    niin ja samantien viivan kohdalla alkoi VILKKUA haalea viiva.. siis tosi haalea hyvä että näin aamu-unisilla silmillä mitään. Kyllä heräsi!! :) Mutta haamu ei jäänyt tikkuun,,
  6. R

    ClearBlue raskaustestistä

    Juu tänä aamuna sain minäkin "nauttia" pisteistä!! :kieh: Mitäköhän ne nyt tarkoittaa... Kaikkiaan 5 pistettä. Ja kaikki poikki viivan yläpuolella.
  7. R

    Lähipäivnä testaavat

    Eli onko muita, jotka aikovat testata lähipäivien / viikon kuluessa? Ja millä testillä, suositteletko?? Itsekin yritän malttaa olla nyt testailematta, ennen kuin menkat olisivat jonkin verran oikeasti myöhässä.. vielä n.3-7 päivää aioin yrittää olla. Ellei siis menkat jo kerkiä alkaa ennen...
  8. R

    menkat myöhässä ja testi nega

    hyvä ketju! Mulla ei tosin ole vielä myöhässä, kp 29/26-30. Mutta ei minkäänlaisia oireita menkoista.. Raskaus on periaatteessa ihan mahdollinen. Lopetin vasta pillerit, eikä ole menkkoja kerennyt tulla pillereiden lopetuksen jälkeen.. ja muutenkin epäsäännöllinen kiertoni voi olla mitä vaan...
  9. R

    raskausoireketju(mahd.)

    hei vaan kaikki, kuinkakohan moni on jo plussan saanut tällä palstalla - olen ihan tarkoituksella ollut vähän aikaa poissa. kun on alkanut tuntua, ettei ole mitään oireita enää.. Siis alkanut vain tuntua että en mä "enää" ole raskaana. Aiemmin oli vaikka mitä oireita, mutta nyt ei mitään.. Ei...
  10. R

    PILLEREIDEN LOPETUKSEN JÄLKEEN-oksettaa jne.. TAVALLINEN OIRE!

    se tässä jut on, kun nyt omalla kohdallani voi olla kyse kummasta vaan--Katsokaas kun juuri täsmälleen ovikseni aikaan ehkäisy (kumi) petti JA kunnolla. Oireet ovat olleet siitä asti, eivät aiemmin. Ja toisaalta kyse voi myös olla pillereiden jälkimainingeista, koska 2vkoa ennen mahd...
  11. R

    raskausoireketju(mahd.)

    Onko teillä muilla jotka vasta epäilette raskautta, tullut mukana pelkoa keskenmenoista? En tiedä onko tullut luettua liikaa juttuja niistä vai mikä, mutta itseäni pelottaa se kovasti. ei oikein uskalla iloitakaan jos vaikka plussa tulisi :ashamed:
  12. R

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Eli nyt on menossa kp 24/26-30 ja ensimmäinen raskaus ja myös ensimmäinen lapsikin olisi ;) jänskät paikat :D Ja kiitos papagena kun listaat mun mukaan sassiin
  13. R

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Papagena: toivottavasti täti pysyy poissa :attn: Jännitän täällä monen puolesta ja sit ihan unohdan et mullekin pitäisi kohta selvitä mistä tää "oireilu" johtuu. Tädit veks!
  14. R

    PILLEREIDEN LOPETUKSEN JÄLKEEN-oksettaa jne.. TAVALLINEN OIRE!

    onkohan minullakin sitten vain näitä :( lopetin pillerit 5 vkoa sitten ja on kyllä sellaiset raskausoireet että alta pois.. mutta JOS se johtuukin näistä niin :headwall:
  15. R

    elämäni toinen raskaus ja toinen keskenmeno

    :hug: tosi pahoillani surustasi. Vaikka ei ehkä vielä tunnu siltä, mutta huominen on jo lähempänä onnistunutta raskautta ja odottamista!
  16. R

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Mulla maha myös ollut kokopäivän kipee.. en tiedä odottaisinko menkkojen alkua vai mitä... Kun on kuitenkin erilaista kipua kun ennen niitä. Selviisipä jo ku en jaksaisi tätä mun omaa jahkailua :kieh:
  17. R

    Kuinka pian +

    olen aika varma että olen raskaana, mutta ainakaan vielä tänään itselläni ei testi näyttänyt kuin NEGAA :( mutta tosin oli aika halppis testi ja kp vasta 23/26-30
  18. R

    Kilpirauhasen vajaatoiminta ja raskaus??

    up up up up
  19. R

    Kilpirauhasen vajaatoiminta ja raskaus??

    Unico Onnea yritykseen +++++++++ :whistle: yönlapsi: Sepä se, kaikki tuntuu olevan niin yksilöllistä, niin eipä tässä voi kun ottaa ensin ihan rauhassa ja nimenomaan: SEURATA omaa tilannettaan! Kiits vielä =)
  20. R

    RaskausÄLLÖKKIruokia

    ..just täällä syön sipsiä :) Mutta en tiedä vielä ihan varmaksiolenko edes raskaana mutta HYI KAMALA kuinka oon alkanu inhoomaan VALKOSUKLAATA :$

Yhteistyössä