Hakutulokset

  1. koiramamma

    nyt jännittää ihan kauheesti!

    Minulla ja parhaalla ystävälläni on ollut lasketutajat muutaman päivän sisään. Tänä aamuna tuli puhelu että lapsivedet oli menneet :O:p Nyt on ihan jännäkakka housussa, oma pitkäveteinen odotuskin painu taka-alalle! Seuraamme tilanteen kehittymistä :popcorn: ja odotamme jos vaikka päästäisiin...
  2. koiramamma

    JYVÄSKYLÄ ja alkuraskaudenultra

    Olettekos käyneet Jyväskylässä alkuraskauden ultrassa yksityisellä? Kyselisin kokemuksia ja hintaa tälläiselle tutkimukselle.
  3. koiramamma

    Elämäni ensimmäinen tatuointi!

    Tässä se nyt on: Vuoden verran tätä odottelin jotta saa imetyksen loppumaan ja talvikauden käyntiin I love it :heart: :heart: :heart:
  4. koiramamma

    YLEINEN JOULULAHJA IDEAPINO!

    Kootaanko tälläinen yleispätevä ideapino mitä voisi jollekulle ostaa jolulahjaksi jos oma pää lyö tyhjää! Minä tarvitsisin apua näille henkilöille 1. Äiti 60+ - ei tykkää mistään erityisesti, ei kerää mitään astiaa tms, vihaa Kalevalaa ja Marimekkoa eikä käytä muutenkaan koruja. Ei...
  5. koiramamma

    1v säännöt?

    Millaisia sääntöjä teidän muiden 1 vuotiailla on? Mä tässä juuri mietin omiani ja tälläiset EHDOTTOMAT säännöt tuli mieleen. 1. Ketään ei saa purra / nipistää. 2. Pistorasioihin/elektroniikkaan ei saa koskea. 3. Koiraa ei saa kiusata eli jahdata. Millaisia teidän rangaistuksennen on...
  6. koiramamma

    1v kanssa uimahalliin, mitä mukaan?

    Siinäpä se kysymys tulikin :)
  7. koiramamma

    vinkkiä äitienpäivä lahjaan!!! pika apuja

    Heissan! Mulla on tämän päivän vielä hoidossa veljen lapset 8v ja 11v. Olisi kiva muistaa heidän ätiään sunnuntaina ja askarrella jotain kivaa hälle. Äitee on nimittäin yksi rakkaimissa ystävistäni myös :heart: Mitäs kivaa voisi keksiä, saa olla vaikka vain kortti mutta jotain uusia ideoita...
  8. koiramamma

    Voi apua!

    Kuinka saan värejä lähinnä sinisen ja punaisen kirjoitukseeni? Ja mistä niitä kuvia saa lisättyä?
  9. koiramamma

    Poistakaa nyt samari tuo silmämainos!!!

    Voi video kun syö miestä! Meillä ei ainakaan sivut toimi jos tuo treffimainos on ruudussa! Saa hakata kymmenen kertaa enteriä ennen kuin päsee sivuille läpi (eli heti kun tulee joku muu mainos sivuille!!! ) :kieh: :kieh: :kieh:
  10. koiramamma

    milloin lineanegra katoaa?

    siinäpä se kysymys tulikin...
  11. koiramamma

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

    Jyvässeudulla nyyttiä odottavat: 2008 Äispyli........................................................................ LA 12/2008 Kyläläinen................23v............................................ LA 6.12.08 2009 Helmikuu...
  12. koiramamma

    iso koira vs. pieni koira

    Olen tuota Iltasanomien keskustelua seurannut kauhun ja järkytyksen vallassa :o Haluaisinkin nostaa myös täällä keskustelua asiasta että oletteko todellakin sitä mieltä että koiran agressiivisuus on koko johdannainen? Itse olen viikottain erilaisten ja näköisten ja kokoisten koirien kanssa...
  13. koiramamma

    kaksi 40v miestä hakkasi raskaana olevan sairaalaan!

    En tosin tiedä onko tämä jo täällä mutta meinasi oksennus lentää kun luin :'( :o http://www.iltalehti.fi/helsinki/200806037738544_hi.shtml Kaksi noin 40-vuotiasta miestä hakkasi noin 20-vuotiaan, viimeisillään raskaana olevan naisen sairaalakuntoon. Väkivaltaisuus tapahtui maanantaina...
  14. koiramamma

    Tissit vuotaa!

    Elikkäs raskausviikkoja oli 18 ja nyt on viime aikoina ruvennut tissit vuotamaan, asia ei ole kauheasti häirinnyt kun on nänni vain kostunut :p nyt kuitenkin ihan valumalla valuvat ja paniikki iskee että onko tämä mitenkä normaalia / haitallista? Voinko tehdä mitään millä saisi sen lopumaan...
  15. koiramamma

    Muumimuki vaihtari

    Elikkäs onkos täällä kukaan kiinnostunut vaihtamaan Muumimukia päikseen? jos jollekkin olisi pukki tuonut kaksin kappalein muumipeikko-, muumimamma-, perhe-, pikkumyy-, nuuskamuikkunen- tai tuutikkimukia. Vastineeksi saisi vaihtokaupassa hattivattimukin.
  16. koiramamma

    yrittävät hoi!

    Minua kiinnostaisi kuulla miten te muut joilla on yritystä muttei tulosta vastaatte kyseilyihin vauvasta? Minulta tätä kysellään alvariinsa ja kaikkialla... Läheisille voisin sanoa ja parille kaverille olen sanonutkin yrityksestä. Tuntuu vaan niin hankalalta kun esim. töissä kysellään ja nyt on...
  17. koiramamma

    20+ mites ystävät suhtautuu?

    Olen muutamalle ystävälle paljastanut vauvahaaveeni ja vastaan otto ei ole ollut ihan sitä mitä olisin toivonut. Meidän kaveripiirissa ollaan aika suorasanaisia mutta tämän asian olen ottanut aika itseeni vaikka yleensä en mistään loukkaanukkaan. Puheet hirveestä kiireestä ja elämän pilaamisesta...

Yhteistyössä