Hakutulokset

  1. T

    Auttakaa Minua !!

    Elikkäs. Minulla on vähän yli 5 kuukauden ikäinen poika. Oli koliikki. Joka loppui kuukauden iässä kun kävimme vyöhyketerapiassa. Nyt herää yöllä puolen tunnin välein. Kamalaa huutoa. Saattaa huutaa tunninkin. En ota syliin (se ei lopeta huutoa enkä halua totuttaa siihen). Laitan vaan tutin...
  2. T

    5 kk

    miten teillä nukutaan yöt ja päiväunet tuossa iässä?
  3. T

    minkä kokoisia vauvoja 5 kk

    meillä poika 7270 g ja 68,5 cm. :heart:
  4. T

    KUINKA MONELLA LAPSI NUKKUU OMASSA HUONEESSA ?

    Jos nukkuu, niin minkäikäisestä on nukkunut ? Ja miksi näin ? :)
  5. T

    KOSKA OLETTE OTTANEET KÄYTTÖÖN ?

    koska olette ottaneet hyppykeinun ja kävelytuolin käyttöön ja kuinka paljon lapsi on niissä päivän aikana ?
  6. T

    AUTTAKAA M

    Tästä voi tulla pitkä tarina, mutta toivon että joku jaksaisi antaa minulle voimia vastaamalla tähän. Minulla on kohta 5 kk ikäinen poika. Pojalla oli koliikki, kunnes kolmen viikonen ikäisenä menimme vyöhyketerapiaan ja huudot loppuivat kuin seinään. Sen jälkeen olen nauttinut tästä elämästä...
  7. T

    Auttakaapa minua tämän ruokailun suhteen ?

    Meidän poika on melkein 4,5 kk. Paino menee miinuskäyrillä reippaasti. Haluaisin siis kysyä, kuinka teillä syödään päivän aikana, siis koska ja paljonko ? Kun meilä syödään näin ja mielestäni ihan hyvin : 8.00 Banaani Riisipuuro 1/2 dl (teen nan maitoon) 12.00 Purkillinen Vihannessosetta...
  8. T

    Päiväunet ?

    Onko jollain niin että ei nuku ulkona hyvin päiväunia, mutta sisällä nukkuu ?
  9. T

    Kuinka teillä kipeenä olo vaikuttaa nukkumiseen ?

    Tuossa tuo kysymys. Jos on kuumetta tai räkätauti, kuinka se on vaikuttanut päiviin tai öihin ? Meillä on juuri vähän lämpöä ja nenä ihan tukossa. Poika ei pysty syömään tuttia, joten yhtäkkiä nukkuukin vaan 3 x 45 min päiväunia ?!
  10. T

    Kuinka Teillä Nukutaan 4 Kk Iässä?

    Montako tuntia päivässä ja monesta moneen aina ? KIITOS :heart:
  11. T

    Paljonko teillä juodaan 4 kk iässä maitoa ?

    Tuossa tuo kysymys. Meillä juodaan max. 8 dl päivässä, mutta tuo tapahtuu todella harvoin. Maitoa juodaan min. 4 dl päivässä. Mietin että mikä on suositus, koska meillä mielestäni menee todella vähän ? Mitä jos menee liian vähän, kun ei voi pakkosyöttääkään ? Meillä näin : 9.00...
  12. T

    miten teillä päiväunet ?

    mulla on nyt kohta 4 kuukauden ikäinen poika. meillä nukutaan yöllä 20.30-7.30 ja syödään 04.00 aikaan. sen lisäksi aamulla herätään kerran tai kaksi että tutti pitää laittaa suuhun. aamu ja ilta unet ovat 45 min. mutta tämä ongelma. päiväunet ovat olleet 2,5 tuntia. onko muilla sillain, että...
  13. T

    Koska On Opittu... ?!

    Koska teillä on opittu kääntymään, istumaan (tuen kanssa ja tuetta), ryömimään, konttaamaan, seisomaan, kävelemään (tuen kanssa ja tuetta) ?! :)
  14. T

    Syödäänkö meillä liian vähän maitoa ?

    Poika nyt 3,5 kk ja minua mietityttää kovin nuo ruokailut ?! Meillä syödään näin: 9.00 Maissivelli 200 ml 12.00 Vihannessose 1/3 purkkia 15.00 Hedelmäsose 1/3 purkkia 18.00 Maito 200 ml 21.00 Perunaporkkanavelli 200 ml Yöllä 1-2 kertaa maito, 200 ml (Vellissä : 100 millilitrassa on 60...
  15. T

    3-4 Kuukauden Ikäisen Syöminen ?!

    Kuinka Teillä SYödään, Siis Mihin Kellon Aikaan, Mitä Ja Kuinka Paljon ?!
  16. T

    Ensimmäisestä Hampaasta

    Milloin tullut ensimmäinen hammas? Miltä se kohta näyttää, mihin se hammas tulee? Onko vauvan "käytöksessä" ollut jotain erilaista? ( kuolaamista, nyrkin syöntiä ym.. ) SUURKIITOS :heart:
  17. T

    Minkä kokoinen syntyessään ja minkä kokoinen 3 kk iässä ?

    Eli tuossa se kysymys onkin :) Kiitos Kaikille Vastaajille Jo Etukäteen Kovin !!
  18. T

    Minkälainen Lämpö 3 Kuukauden Ikäisellä ?!

    Minkälaista Lämpöä Teidän 3 Kuukauden Ikäsillä On Ollut ?! Meillä Tuollaista 37.0 - 37.5. Nyt Oli 38.0. Poika Saanut Kipu Itku Kohtauksia Tänään. Annoin Nestemäistä Panadolia Ja Sammui Kuin Saunalyhty Äsken Omaan Sänkyyn. Syönytkin Tänään Hurjan Vähän.
  19. T

    Rytmi 3 Kk Ikäisellä

    Kertokaa Millainen Rytmi Teillä On ?! Miten Vauva Syö Päivän Aikana ?! Mitä Teette Mihinkin Aikaan ?! Itselläni Todella Kova Stressi Lapsen Rytmistä. Poika On Nyt 3 Kk. KIITOS JO ETUKÄTEEN KOVIN :heart:
  20. T

    Montako Tuntia Nukkuu 3 KK Ikäinen?

    Montako Tuntia Teidän 3 kk Ikäinen Vauva On Nukkunut / Nukkuu Vuorokaudessa?

Yhteistyössä