Hakutulokset

  1. D

    ivf hoitoa aloittamassa maaliskuussa???

    nåniiiiiin..... odotan että menkat¨alkaa keskiviikkona...sitten voin soitta ja ilmottautua ivf hoitoon.... nytten alkaa jänskättää, ja saa katsoa että kuinka kauan saa odottaa että päästään lääkärille juttelemaan kaikista lääkkeistä. meillä menee pitkän kaavan mukaan ja ollaan...
  2. D

    ivf hoitoa aloittamassa maaliskuussa???

    pitkästä aikaa. jippppiii on alkanut maaliskuu....kohta alkaa hoidot, noin 2 viikkon kuluttua saa soittaa menkoista...mutta saatte nähdä, niin tällä kertaa ne on varmasti myöhässa. vähän jänskättää tuo hoito. on niin toiveet niin korkealla....että jos sitä sitten taas saa pettyä. helinäkeju...
  3. D

    ivf hoitoa aloittamassa maaliskuussa???

    tervetuloa kaikki uudet !!!!!!!!!! =) Amelianna: meilläkin meni kyl vähäsen toisteperi tuo homma.... olin syyskuussa lääkärin juttusilla ivf hoidosta. maaliskuussa tulee 6kk täyteen, silloin mun pitää soittaa kun menkat alkaa. sitten he soittaa mulle uuden ajan missä sitten varmaan puhutaan...
  4. D

    kysyisin lääkkeistä.....

    kiitos vastauksista. olen ymmärtänyt että kaikissa aptaeekeissä ei ole näitä meidän lääkkeitä....siis kannatta heti kun tietää lääkkeen nimen soitaa tai kävästä apteekissa ja tarkistaa tilanne. onko teille käynnyt niin että ei löytynyt teidän apteekista...ja kunka kauan meni ennen kun saitte...
  5. D

    kysyisin lääkkeistä.....

    että mitä kaikki sumutteet ja lääkkeet maksaa ivf hoitoihin...suuurin piirtein. ja mitäs sitte ,saako mitään takaisin kelalta??????????????????????
  6. D

    ivf hoitoa aloittamassa maaliskuussa???

    Florence: jep, meillä on ollut jo ensikäynti syyskuussa 2007. ja sitten pyydettiin että soitan maaliskuussa..... mutta sehän olis ihanaa jos se näin on, että silloin saa resepti ja ne ajat. kiitos vastauksesta :flower:
  7. D

    ivf:stä isompi riski saada keskenmeno?????

    KIITOS KAIKILLE VASTAUKSISTA ! OLEN TAAS VÄHÄN VIISAAMPI :p :flower: :flower:
  8. D

    ivf hoitoa aloittamassa maaliskuussa???

    Alexandria: jepp, meillekin sanottiin että pitkän kaavan mukaan.....mutta kun soitan kun ne ihanat menkat alkaa.....niin näköjään mulle menee vielä enemmän eteenpäin hoidot....kun ei mulle ainakaan annettu mitään reseptiä "sumuttelusta" vaikka siitä oli puhe, että pitkän kaavan mukaan :headwall...
  9. D

    miten nämä liikakilo asiat????

    haluaisin nytten tietää, että miten nämä liikakilo asiat....kun olen itse naikkarilla hoidossa....(maaliskuussa kun menkat alkaa) niin ei ne ole sanonnut minulle mitään, tiedän itse että mulla varmaan on se 10kg ylimäärästä......... niin miten ne sitten joillekin sanoo ja joillekin ei??????????
  10. D

    miten hoidot ja "juominen"?

    miten on.... en muutenkaan ota paljon alkoholia...mutta miten on ennen hoitojen käynnistymistä??? onko lääkäri teille sanonut mitään siitä, että miten tuo juoma puoli,meinaan minä sekä kumppani????
  11. D

    ivf:stä isompi riski saada keskenmeno?????

    tässä kun on lukenut kaikkien tarinoita....niin vaikuttaa siltä, että on iso riski saada aina keskenmeno. meinaan ei täällä moni ole tullut raskaaksi ensimmäisen käynnin jälkeen...tai olenko ihan väärässä???
  12. D

    ivf hoitoa aloittamassa maaliskuussa???

    SIIS TÄMÄ VIIMEINEN KUUKAUSI, EI SITTEN MITENKÄÄN MENE ETEENPÄIN...VAIKKA ONHAN SE NIIN, ETTÄ KYLLÄ TÄMÄ MENI ÄKKIÄ TÄMÄ 5KK. HUOMASIN TUOSSA ETTÄ ONHAN EROJA YKSITYISELLÄ JA JULKISELLA.... ONKO SE NÄIN ETTÄ KUN SOITAN ,KUN MENKAT ALKAA....NIIN SIIHEN KUMMINKIN MENEE SE 1,5KK ENNEN KUN PUNKTIO...
  13. D

    Mulla menee ajoitus aina kohdilleen:/

    siis, ei muuta voi sanoa.... missä olet hoidoissa, ja koska siellä on "pääsiäisloma", olet kyllä kertonut minulle ennen missä olet hoidossa....mutta sama pää kesät ja talvet :headwall: . :headwall: eihän ole kiire, mutta niin kuten sanoit , ärsyttää kun muutenkin saa odotella tarpeeksi...
  14. D

    ivf hoitoa aloittamassa maaliskuussa???

    heip!!! tervettuloa joukkoon, minä täällä odotan että alkais maaliskuu ja menkat.... ei millään jaksais odottaa. helinäkeiju ja mermarittan.......koska te kävitte lääkärin luona , kun nuo niinsanotut menkat alko, ajattelin vaan että miten nopeasti alkaa hoidot rullaamaan. olemme hoidossa...
  15. D

    sekundäärisesti lapsettomat

    meillä on luomu tyttö............. ikää jo 14 v , täyttää tänä vuonna 15v... siis sen jälkeen ollaan yritetty, vaikka miten. inseminaatiossa oltiin ,mutta ei tulosta siitä on nytten noin 5v.. nå, nytten ollaan sitten ivf jonossa, sen pitisi alkaa maaliskuussa. syy on : kun minulla on ollut...
  16. D

    ivf hoitoa aloittamassa maaliskuussa???

    alexandria: muuten vaan kyselin ammattia. itse olen koulutukseltani parturi/kampaaja....mutta ihan eri asiakaspalvelussa nykyään töissä. jep, on se kyllä vaikeeta se painon pudoitu, ei se ole helppoan niin kuten jotkut luulee. eikö se ollut muuten niin että olet aloittanut uudessa...
  17. D

    ivf hoitoa aloittamassa maaliskuussa???

    ja tervettuloa kaikki uudet :hug: :hug: :hug: mimi79: jep, kyllä on ollut aika ikävät endot.... sellaisia kipuja ei kellee toivois. mulla oli sellaiset kivut että sai mennä välillä polvilleen lattialle.... ja loppujenlopuksi ei mitkää lääkkeet auttanu..sentakiakin pääsin aikasen nopeasti...
  18. D

    ivf hoitoa aloittamassa maaliskuussa???

    mimi79: tervettuloa joukkoon. ivf:ään olen maaliskuussa jonottanut 6kk. mulle on tehty lapraskopiat Porvoossa ja en joutunut jonottaa kun sen 2-3kk eri kerrat eri jonotus. Oletko sinäkin ivf jonossa, tai joku toinen hoito? juu kyllä niitä lääkäreitäkin on joka junaan....ja vielä jää laiturille...
  19. D

    ivf hoitoa aloittamassa maaliskuussa???

    [b]ALEXANDRIA kiitos että ymmärrät....ymmärsin mitä tarkoitit. sentakia myös että tämä pitkitty tämä meidän ivf hoitoon hakeutuminen...oli eräs lääkärin mielipide,3 vuotta sitten kun kävin endo leikkauksessa..niin hän sanoi minulle, että seuraavan kerran on kohdun poisto...siinähän minun...
  20. D

    ivf hoitoa aloittamassa maaliskuussa???

    sinitär1: tervettuloa joukkoon. mekin ollan naikkarilla hoidossa, kun ei ole varaa yksityiselle.... ja kun odottanut näin kauan niin, ei se 6kk loppujenlopuksi tunnu niin pitkältä...vaikka välillä sais aika mennä nopeammin :) . mun mies on kyllä kokonaan mukana...et kun oltiin lääkärissä, niin...

Yhteistyössä