Hakutulokset

  1. as if

    Onko teillä lasten nimissä mitään teemaa tai yhteistä tekijää? Halutessaan voi kertoa minkä nimisiä lapsia

    Matteus, Markus; Luukas ja Pasi? =) Meillä oli neljän lapsen kanssa melkein noin mutta nyt kun on 7 ja kaikilla pienemmillä ihan erilaiset nimet niin ei niin "häiritse". Mutta tuo neljäs ei vaan ois voinut olla minkään muun niminen!
  2. as if

    Onko teillä lasten nimissä mitään teemaa tai yhteistä tekijää? Halutessaan voi kertoa minkä nimisiä lapsia

    Kolme ekaa alkavat samalla alkukirjaimella, ovat aakkosjärjestyksessä ja 3-4-5 kirjainta. 4 pienempää eivät jatkaneet samaa kaavaa. Jokaisella on kolme ekanimeä ja tyttöjen kolmas nimi on yhdyssana ja sisältää saman sanan.
  3. as if

    Lastenne hupsuja lempinimiä?

    Mäkkäri, Pömpöösi, Gägä ja Pörstäles. Ei lähelläkään lasten oikeita nimiä.
  4. as if

    Kumpi nimi tytölle?

    Peppi Aurora. Mut Venlakin on kiva.
  5. as if

    Miksi sä turkilmas vetkuttelet sen eron kanssa?

    Mä just muistin miks käyn täällä palstalla nykyään niin harvoin...
  6. as if

    Onko niin, että kirppistavara ei kuulu sinulle ennen kuin olet maksanut sen?

    No ei kai missään kaupassa mikään ole omaa ennen kuin on maksettu mutta ei silti toisten kädestä saa ottaa. Sinä olit oikeassa ja sen toisen äidin käytös oli käsittämätöntä.
  7. as if

    Miksi pitää tehdä aina vähintään 2 lasta?

    Itse olen ainoa lapsi enkä ole ikinä kaivannut sisarusta, tuskin tulen kaipaamaankaan. Musta ennemminkin tuntuu että olen ollut itsekäs kun olen halunnut monta lasta. Toivottavasti ovat ja tulevat olemaan toisilleen ns. siunaus mutta ei sisarukset aina automaattisesti pidä toisistaan, tule...
  8. as if

    Lastenne Syksyn harrastukset.

    En mä niistä sinänsä stressaa mut kun vanhimmallakin loppuu usein keskellä viikkoa jää vasta 22.30 niin mieluummin haen hallilta kuin laitan tuleen kotiin 2 bussilla kun aamulla koulua... Ja jalkapalloilijoilla on viikoittain pelejä eikä ne missään naapurissa tai bussimatkan päässä ole välttämättä.
  9. as if

    Lastenne Syksyn harrastukset.

    16v: Jääkiekkoa 3-4krt viikossa 13v: Jalkapallo 3-4krt viikossa 12v: Cheerleading 3krt/viikko 7v: Jalkapallo 1-2krt/viikko 5v: Cheerleading 1-2krt/viikko 3 isointa kulkee osittain itsekseen mutta riittää kuskaamistakin, kaksi pienintä lasta ei luojan kiitos harrasta vielä mitään...
  10. as if

    Tarvikkeita, joita ilman et olisi "voinut elää" vauva-arjessa?

    Ainii, puhdistuspyyhkeet. Ihan ehdottomia.
  11. as if

    Tarvikkeita, joita ilman et olisi "voinut elää" vauva-arjessa?

    Tuttipullot, kertakäyttövaipat, telakallinen turvakaukalo tärkeimmät. Unipussi, pyörällinen sänky ja rattaat olleet tarpeellisia myös. Isoja yhdistelmävaunuja, hoitopöytää, imetykseen liittyviä jutskia ja kantovälineitä ei ole tarvittu eikä kaivattu tämänkään (7.) lapsen kanssa.
  12. as if

    Voiko koiran ottaa neuvolaan mukaan?

    Tuleeks teille aina kaupassa käynnin ajaksikin koiralle hoitaja? Ja miten se ilmenee ettei osaa olla yksin kotona? :whistle:
  13. as if

    Harvinainen nimi pojalle

    Malakias
  14. as if

    Arvio 4kk ikäisen vauvan korviketarpeesta kuukaudessa?

    Oon ollut poissa kaaauan, tänään tulin pitkästä aikaa katsomaan tänne! Oli tullut jos vaikka mitä yksityisviestiäkin reilun vuoden aikana, lehtijuttuun haastattelukin mennyt sivu suun :laugh: Ja joo, meillä on kesäkuun lopulla syntynyt tyttönen. Onnea teille myös vauvasta!
  15. as if

    oletko täi-hysteerinen? miksi?

    Olen hysteerinen! Ihan kamalaa jos tulis jotain loisia syystä että a)ne on ällöttäviä vaikkei vaarallisia olekan ja b) ihan järkyttävä homma pestä ja pyykätä ja siivota 9hlö ja yli 300m2
  16. as if

    Arvio 4kk ikäisen vauvan korviketarpeesta kuukaudessa?

    Väittäisin ettei litra riitä jos on pelkällä korvikkeella? Vai syökö jo ihan kiinteitäkin niin että ne täyttävät mahaa (eli ei mitään lusikan kärjellisiä makuannoksia)? Meillä 8-viikkoinen täysin korvikkeella oleva vauva juo vuorokaudessa 6 pikkupurkkia = 1,2litraa maitoa.
  17. as if

    Argh..tytön nimestä!! KUmpi parempi

    Alisa Aada Julia ;)

Yhteistyössä