Hakutulokset

  1. P

    Turkulaisia odottajia?

    ONNEA Sannalle pienestä tytöstä ja ihania hetkiä koko perheelle! :flower: :flower: :flower:
  2. P

    Turkulaisia odottajia?

    Jos nyt taas kirjoittaisi tänne pitkästä aikaa! Käyn lähes päivittäin lukemassa teidän juttujanne, mutta aina on olevinaan muuta tekemistä, ettei ehdi kirjoittamaan itse... Sanna-78, sinulla nyt on ollut vastoinkäymisiä - kyllä olen hengessä mukana kun niistä luen, kun tosiaan on tuo sama...
  3. P

    Miten saada lapsen käymään kakalla pytyllä/potalla?

    Meillä nyt 2v. 2kk vanha tyttö, joka tuli päiväkuivaksi kesällä. Päiväunilla ja öisin on vaippa käytössä, päikkäreiden jälkeen se tosin usein on kuiva. Ongelmana on se, ettei hän suostu käymään kakalla pytyllä tai potalla, vaan tekee sen aina vaippaan. Välillä on yritetty olla ilman vaippaa...
  4. P

    Turkulaisia odottajia?

    Heippa taas kaikille pitkästä aikaa! Kyllä Sanna-78 pelottaa lukea sinun juttujasi, kun meillä tuo laskettu aika on samana päivänä - koskettaa jotenkin vielä enemmän ja muistaa, että se synnytys tosiaan lähestyy, vaikka toisaalta tuntuu, että siihen on vielä pitkä aika! Mulla on meneillään joku...
  5. P

    Turkulaisia odottajia?

    Siitä verokortista - eli jos ei toimita verokorttia, niin he ottavat muistaakseni voimassaolevan veroprosentin ja korottavat sen kahdella prosenttiyksiköllä, eli siitä tulee aika suuri prosentti. Itse tilasin viimeksi uuden verokortin verotoimistosta, sitten kun olin saanut äippärahapäätöksen ja...
  6. P

    Turkulaisia odottajia?

    Sanna-78: Äitiysloma alkaa muistaakseni 16.10. - Kelan päätöksiä en vielä ole saanut, kun taitaa paperit vasta olla menossa työnantajalta Kelaan...eli päätöstä saa varmaan odottaa vielä jonkun aikaa! :/ Mutta luulisi meillä alkavan samana päivänä, kun kerran on sama la! Huomenna aamulla on...
  7. P

    Turkulaisia odottajia?

    Minä käyn Rantakadun neuvolassa ja olen tosi tyytyväinen (kävin myös ekassa raskaudessani siellä). Muuten täällä voidaan vähän niin ja näin, vatsa on iso (vihdoinkin viimeksi otettiin sf-mitta ja yläkäyrällehän se meni), liitoskivut ovat aika hurjat ja iltaisin töiden jälkeen vatsa on ihan...
  8. P

    Hammastarkastus

    Täällä Turussa ainakin pääsee jonon ohi, kun on raskaana, ja siitä kerrottiin ainakin minulle jo ensimmäisellä neuvolakäynnillä (ja näin myös edellisessä raskaudessani 2v. sitten). Kuinka nopeasti sitten saa ajan riippuu siitä, mihin hammashoitolaan menee, mutta minulla taisi mennä 1-2 kk:n...
  9. P

    Vakuutus ennen vauvan syntymää?

    Kilpailuttaminen kannattaa aina, koska hinnoissa voi olla suuriakin eroja, varsinkin perheen kaikkien vakuutusten kokonaisvuosihinnassa - sen takia ei kannata vertailla pelkästään lapsivakuutuksen vuosihintoja. Meillä on kaikki vakuutukset Fenniassa, ne kilpailutettiin ennen nyt 2v. tytön...
  10. P

    Turkulaisia odottajia?

    Jospa tässä nyt itsekin ilmoittautuisi mukaan, kun kerran melko säännöllisesti tulee luettua viestejänne.... Eli tässä vielä yksi turkulainen odottaja, laskettu aika 21.11.07 - eli ollaan Sanna -78:n kanssa samoissa viikoissa. Toista odottelen ja ikää meikäläisellä 31 v. =) Neuvolassa käyn...

Yhteistyössä