Hakutulokset

  1. S

    **Maalismasut 2009** marraskuussa vol 1.

    Moi pitkästä aikaa. Mukana ollaan, vaikken olekaan kirjoitellut pitkään aikaan. Olen käynyt aina välillä vilkaisemassa ketjua. Masuasukki on todella reipas tapaus ja potkut tuntuu hyvinkin selvästi. Onneksi eivät vielä satu, sen sijaan yllättävät useasti. Sukupuolesta ei ole mitään...
  2. S

    **Maalismasut 2009** syyskuussa

    Kiva kun saatiin uus ketju mihin kirjotella. Kiitos Kaa Täällä voidaan masuasukin kanssa oikein hyvin. Viime viikolla kävimme ensin maanantaina neuvolassa lääkärin luona.Ultrassa kaikki ok, vaikka pikku koltiainen säikäytti tulevan äitinsä ensin todella pahasti, kun ei liikkunut yhtään. Hetken...
  3. S

    Kipu alapäässä ja -vatsassa

    Itse tulen sinusta vielä pari viikko perässä, mutta voin kertoa, että olen kärsinyt melko kovista kivuista jo viimeiset 3 viikkoa. Ultrassa kaikki ok ja lääkäri totesi kipujen kuuluvan toisilla asiaan. Kohtu siellä kuulemma muokkautuu ja siitä nämä kivut johtuvat. Humoristisesti kertoi, että...
  4. S

    Päijät-Hämeen odottajat

    Mammajooga on Lahdessa. Tässä linkki sivulle mistä löytyy tarkempaa tietoa. http://www.hellewi.fi/wellamo-opisto/opinto-ohjelma/index.htm#200_Lahti Millain arki sulla on et pääsetkö päivisin? Musta toi on aika ihme aikaan (10-11). Oma työni on onneksi niin järkyttävän epäsäännöllistä...
  5. S

    laparoskopia muuttaa kuukautiskiertoa?

    Ihan pakko oli tänne vielä vastata ja kertoa omasta olotilastani. Tein testin sillo seuraavalla viikolla ja kuinka ollakaan siihen ilmestyi kaksi viivaa. Nyt mennään jo rv 9+5 ja vaikka pahoinvointi on ollut todella runsasta, niin kyllä tämän kestää, kun tietää mahdollisen lopputuloksen. Itse...
  6. S

    Päijät-Hämeen odottajat

    ilmoittaudun porukkaan :) Itsellän la 14.3 ja esikoinen yli vuoden yrityksen jälkeen tuloillaan. Nastolassa asustellaan mieheni, kahden koiran ja kissan kanssa. Pahin pahoinvointi taitaa onneksi olla takana, tällä hetkellä vaivaa vain järkyttävä väsymys. Tänään tuli postissa wellamon...
  7. S

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Jahas Melita.... huomasit erheeni! :) Eli todellakin 9 viikolla mennään, katsoin itse kalenteristani viime viikkoa, kun tätä kirjoitin. Kuinkas kun tänään on to niin päiviksi tulee 5? viikot täyttyvät aina sunnuntaina.
  8. S

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Uutena ajattelin ilmoittautua tähän valtavaan Maalismasujen joukkoon. Reilu vuosi sitten kun aloitimme esikoisemme yrittämisen, niin olin palstoilla melko paljonkin. Kun vauvaa ei vaan kuulunut, niin samalla jäi täällä hilluminen. Nyt tulin sitten raskaaksi 5 päivää laparoskopian jälkeen ja tätä...
  9. S

    laparoskopia muuttaa kuukautiskiertoa?

    Itse kävi laparoskopiassa 19.6.08. Normaali kiertoni on 32/34pvä ja tällä hetkellä on menossa kp46. Ihanaa että löysin tämän ketjun, niin tiedän, että kierron sekoittuminen on normaalia. Ollaan vielä kesäloman vietossa, niin en viitsisi lähteä varaamaan aikaan pienen paikkakunnan tk:seen...
  10. S

    endometrioosista

    Sain viime viikolla sairaalasta paprut, joiden mukaan operaatio on 1-3 kk sisään. Kipuja on ollut melko paljon ja niinä päivinä on aika mennyt kipulääkkeitä popsien sängyn pohjalla. Onneksi olen pystynyt olemaan vielä töissä. Suikku ja muutkin, voisitteko kertoa kuinka itse tähystysleikkaus...
  11. S

    endometrioosista

    Olen yrittänyt tulla raskaaksi viimeiset puoli.Mitään ei ole tapahtunut ja yrittämisestä se ei ole ollut kiinni =) Pitkän pillerien syömisen jälkeen, elimistö tuntui kipuilevan muutenkin aikaisempaa voimakkaammin, mutta välillä kipu munasarjoissa-etenkin vasemmassa- yltyi todella voimakkaaksi...
  12. S

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    Morjesta vaan kaikille pitkästä aikaa =) Tannulille hurjasti paljon onnea + johdosta :hug: Itselläni on menossa kp8/34 ja yk 4 Kovasti sitä täysosumaa odotellaan, mutta ei olla oltu kovin pettyneitä tädin vierailuista. Jotenkin tähän odottamiseen oli osannut varautua. Onneksi tuo...
  13. S

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    kaikille plussanneille! Listan päivittäjä voi laittaa seuraavan kerran minulle uudet luvut. Tänään kp3/32 ja yk3. Viime kierrossa oli niin paljon kaikkea tapahtumaan ja menoa etten osannut olla edes pettynyt kun täti tuli kylään. Yritys jatkuu hymyssä suin =)
  14. S

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    Mahottomasti Onnea Hemuli79 .... :hug: kera!!! Täällä vihdoin menossa kp2... ja yk2. Aivan järkyttävän kipeä olen, mutta kerrankin oikein odotin menkkojen alkavan, kun tiesin etten voi olla raskaana. Plussatuuli muille !
  15. S

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    Paljon ONNEA Katrinainen :hug: Itse jouduin viime perjantaina pitkään jatkuneen päänsäryn takia sairaalaan. Siellä sitten tehtiin hyvin pian raskaustesti, jotta tiesivät kuinka vahvoja lääkkkeitä voivat minulle antaa.Tulos oli negatiivinen. Jännää tässä oli se, että vaikka tiesimme mieheni...
  16. S

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    Mielenkiinnolla olen ketjua seurannut ja odottanut kuka ensimmäisenä iloisesti plussista ilmoittaa.Tervetuloa kaikki uudet minunkin puolesta. Tänne ei mitn uutta tai siis elimistö on ihan pihalla kaikesta. Ovis oli viime la kun oltiin vanhemmillani vkl vietossa ja puuhastelu vaati pientä...
  17. S

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    mitäs syrjintää tää on ku ei meikä pääse listalle ollenkaan? ;) .... ei vaiskaan =) tuntuu et nää menkat ei lopu ikinä ja haluja ois vaikka muille jakaa. Ens sunnuntaina miellä ois mieheni kanssa vuosipäivä ja aateltiin viettää koko vkl vällyjen alla... jos vaan joki lopettais...
  18. S

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    kp5/29-32 ja yk1 .....ensimmäisestä haaveillaan
  19. S

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    viikon päästä pitäisi siis syödä viimeinen pilleri ja kuinka ollakaan eilen alkoi tulla menkkaoireita ja tänään tuli sitten täti kylään. Tosi hienoa :kieh: En usko tähän olevan muuta selitystä kuin se. että jännitän koko vauva touhua niin paljon, että kroppa on ihan sekaisin. Kehoni on aina...
  20. S

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    Ensi viikolla nielaisen viimeisen pillerin ja sen jälkeen alkaa yritys. Ensimmäisestä vauvasta haaveilemme puolisoni kanssa ja hirvittävä kuume on ollut jo pitemmän aikaa. Sovittiin kuitenkin että syön kolmen kk:n liuskasarjan loppuun, kun olin sen jo ehtinyt aloittaa. Kauheesti jänskättää...

Yhteistyössä