Hakutulokset

  1. Hieman Hankala

    Ette usko mitä tekstiä jouduin kuuntelemaan...

    Sääliksi käy sitä joka siihen kämpään vuokralle "pääsee" :whistle:
  2. Hieman Hankala

    Ette usko mitä tekstiä jouduin kuuntelemaan...

    No joo. Sitten oli :laugh:
  3. Hieman Hankala

    Ette usko mitä tekstiä jouduin kuuntelemaan...

    Kävin äsken katsomassa yhtä asuntoa jota vuokrasi noin 65 vuotias nainen. Hän ei hyväksynyt mua vuokralaiseksi, koska olen sairaanhoitaja ja teen pätkätöitä. Ei ole kuulemma mitään järkeä opiskella ammattiin, jossa on tarjolla VAIN PÄTKÄTÖITÄ ( :o ) ja sitten kun tilanne alkaa turhauttaa niin...
  4. Hieman Hankala

    Kohtalon sanelemaa ;-)

    No kyllä tuo eka oli ensimmäinen ajatus :ashamed: Tosin ihan mun pään sisällä vaan ;) Sovittiin korvausjutuista ja sitten hän pyysi mua ulos :heart: Että ei se enää niin haittaa... B)
  5. Hieman Hankala

    Kohtalon sanelemaa ;-)

    Juuh ;) Entinenhän se oli, kun siihen heittää maitoa ja sokeria sisältävän kahvin :whistle:
  6. Hieman Hankala

    Kohtalon sanelemaa ;-)

    Tulin tiistaina Tampereelta junalla ja yksi aivan uskomattoman hyvänäköinen mies kaatoi kahvit mun läppärille... Ja me ollaan nyt sitten menossa maanantaina treffeille, kun menen taas Tampereelle :heart: :heart: :heart: Tässä oli kyllä jotain mikä oli tarkoitettu :whistle:
  7. Hieman Hankala

    Pistää NIIN vihaksi =(

    Hih B) Lisäksi olen ilmeisesti päässyt jollekin "mustalle listalle" kyseisen kaupungin kiinteistövälittäjien keskuudessa, koska mun yhteydenottoihin ei enää vastata... :laugh: Ou jee... :headwall:
  8. Hieman Hankala

    Tamperelaiset - kysymys teille

    Mä en taida uskaltaa kokeilla ihan mitään extremeä tällä kertaa... Voisin kuvitella, että tuo Harald on ihan tarpeeksi erikoinen... :whistle: Tosin aion kyllä ensin tunnustella tämän ihmisen toiveita - tuo Grill ja Salud vaikuttivat myös todella hyviltä paikoilta.
  9. Hieman Hankala

    Tamperelaiset - kysymys teille

    :x Kuulostaa "aika" kamalalta :ashamed:
  10. Hieman Hankala

    Tamperelaiset - kysymys teille

    Tämä oli hyvä vaihtoehto... :flower:
  11. Hieman Hankala

    Tamperelaiset - kysymys teille

    :p :p :p Hieman hyvältä vaikutti nuo ruuat :whistle:
  12. Hieman Hankala

    Tamperelaiset - kysymys teille

    Mihin kannattaa Tampereella mennä syömään? Siis kyseessä ulkomaalainen asiakas eli ei mitään kebab- tms tyylistä vaan oikea ravintola. Näsinneula ei tule kyseeseen, koska tämä ihminen pelkää korkeita paikkoja :whistle:
  13. Hieman Hankala

    Pistää NIIN vihaksi =(

    Jotain tämänsuuntaista epäilen minäkin... :ashamed: Ei vaan jaksa käsittää, että miksi pitää keksiä tuollaisia juttuja, kun aikuinen aikuiselle vois sanoa ihan suoraankin?! Ei taida olla tuolla tädillä ihan kaikki ruuvit kiristetty loppuun asti... |O
  14. Hieman Hankala

    Pistää NIIN vihaksi =(

    No ei auta kun mennä pakkaamaan ja lähteä hoitamaan töitä... Saa nähdä kauan menee, että tää vitutus hellittää :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
  15. Hieman Hankala

    Pistää NIIN vihaksi =(

    En usko. Oli itse mukana. Me erotaan ihan sovussa.
  16. Hieman Hankala

    Pistää NIIN vihaksi =(

    No kyllä mä nämä asiat olen ottanut huomioon ihan 100%sti. Ainuttakaan valitusta ei ole tullut ikinä ( -siis ei ikinä- ) ja luottotiedoissa ei ongelmaa. Kyse on nyt jostain ihan muusta, kun mun tekemisistä :whistle: tai tekemättä jättämisistä ;)
  17. Hieman Hankala

    Pistää NIIN vihaksi =(

    No niinpä |O Mutta kyllä juma**uta aikuinen ihminen kun on niin odottaa sen mukaista toimintaa :headwall:
  18. Hieman Hankala

    Pistää NIIN vihaksi =(

    Ollaan siis eroamassa avon kanssa. Käytiin eilen katsomassa yhtä asuntoa ja tämä omistaja lupasi sen meille. Kaiken piti olla ihan ok ja mä jo innoissani kerroin sitten asiasta eteenpäin - myös lapsille :ashamed: No... äsken tämä vuokranantaja sitten soitti ja kertoi ettei vuokraa...
  19. Hieman Hankala

    hyvä yövaippa?

    Meillä ollut Liberot käytössä koko ajan eikä ole tullut ainuttakaan vahinkoa :whistle:

Yhteistyössä