Hakutulokset

  1. M

    Mitä hyvää tekisin illaksi?

    Täytetyt paprikat tai täytetyt suolaiset letut :p
  2. M

    Kaikki, jotka täällä köyhyyttään valittaa

    Ja vastaavasti avauksia, joissa ollaan eri mieltä :whistle: no niin tai niin näin, eiköhän tänne sovi avaukset asiasta kuin asiasta B)
  3. M

    mitä vanhaa tv-sarjaa kaipaat?

    On ehdottomasti vieläkin mun leppari Sheldonin kirjoista ja sitten Timanttidynastia..
  4. M

    mitä vanhaa tv-sarjaa kaipaat?

    Ehdottomasti haluaisin nähdä uusintana Pieni talo preerialla!!! Ja sitten muistin virkistykseksi pala taivaasta pala maata sekä Vastatuuleen.
  5. M

    Täällä tuntuu olevan taas vähän kireä ilmapiiri...

    Juu saman huomasin ja heti tungin lusikan soppaan :D
  6. M

    köyhien joulu

    Kyllä ne asiat voi "aikuisillakin" välillä tiukille mennä, joten turha olla viisampi kuin onkaan. Pilaantunutta ruokaa ei kuitenkaan tarvitse lapsille syöttää siitä olen samaan mieltä. Niikuin joku ehdottikin jo aikaisemmin, saa halpoja ruokatarvikkeita hankittua tiukempia tilanteita varten...
  7. M

    Ehdottakaa nettiputiikkia

    NetAnttila olis varmaan sellainen..
  8. M

    G: Mistä et markka-aikana olisi ikimaailmassa maksanut samaa kuin euroissa nykyään?

    Uudet perunat viime kesänä 14,90 e/kilo. En ostanut... :o
  9. M

    G: Jos lapsesi saisi lapsen 18-vuotiaana,kuinka vanha olisit?

    jessus, tasaluku 50 v. olis mittarissa B)
  10. M

    Kyllä muutto on sitten mukava asia.

    Voimia muuttoon =) kyllä meillä oli aikaimoinen urakka ja kahdesti vielä vuoden sisään. No tässä varmasti viihdytään. Siskokin ilmoitti, että mikäli lähiaikoina tulossa seuraava muutto niin he ovat sitten miehensä kanssa matkoilla :whistle:
  11. M

    Joskus toivon, että voisin vain kuolla pois

    Mites sun omat ystävät, löytyykö heiltä tukea? Kunnon ystävä auttaa läpi tälläisten huolien (lähinnä siten, että haukutaan exä ja vielä pahemmin sen nykyinen :whistle ). Se on sitä terapiaa parhaimmasta päästä.. Sitten riittää taas paukut laittaa entiselle jauhot suuhun :D
  12. M

    Monetko pikkujoulut tiedossa??

    Mä luulen, että suurin syy tähän iloisuuteen on se hyvä seura :D
  13. M

    Monetko pikkujoulut tiedossa??

    Höh, olenko ainut kuka on tohkeissaan pikkujouluista :(
  14. M

    Monetko pikkujoulut tiedossa??

    Niin ja miehellä ei toistaiseksi ole ainuitakaan, joten vähän sääliksi käy :ashamed: Lähinnä se että itse oon ihan tohkeissani, kun pikkujoulut saa viettää hyvien ent. työkaverien ja huippuystävien kanssa.
  15. M

    Monetko pikkujoulut tiedossa??

    Eli onko pikkujouluja tiedossa ja menetkö yksin vai yhdessä miehen kanssa? Mulla on kahdet mihin olen lupautunut. Toiset on vanhojen työkavereiden kanssa (kiva yllätys) ja toiset on ns. naisten pikkujoulut hyvien ystävien kanssa. Olis vielä ollut oman duunin pikkujoulut, mutta rajansa kaikella...
  16. M

    2007 epäonnen vuosi?

    Toivon kyllä, että ensi vuosi olisi parempi. Rankkaa on ollut :|
  17. M

    Kertokaahan mulle hyvät äidit, ja muutkin (kauko hukassa)

    Meiltä löytyi kauko patterin välistä ja kerran mun puhelin likan haalarista.
  18. M

    Me kaksi tankinkokoista nukutaan 120 cm leveässä

    Ei normaalit ei :)
  19. M

    hei kerrostaloasujat

    Ei häirinnyt.. enkä koskaan saanut myöskään palautetta naapureilta, vaikka varmasti käytiin suihkussa kymmenen jälkeen.
  20. M

    Mitkäs on mielestäsi täydellisiä Turn Off -ominaisuuksia miehessä?

    Miehellä siis oikeasti punaiset farkut :o Se oli kyllä totaalinen turn off :kieh: Toinen on sellainen, jos mies harrastaa "vakavissaan" jotain playstation tms.. pelejä

Yhteistyössä