Hakutulokset

  1. H

    **~**HEINÄVAUVAT 2007**~**

    Meille syntyi vauva 30.7 tyttö 51cm ja 4110g Nyt meillä sitten nukutaan öit 3 tunnin pätkissä =) hansku ja tyttö koht 2viikkoo
  2. H

    ***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

    luulen että itselläni menee kans käynnistämiseen tää raskaus aika on jo varattuna 2.8 kumpa ei tarttis sinne asti odotella vähän toi käynnistäminen pelottaa. ja miehen kommentit asiasta ovat todella typerää kuultavaa pitää sitä ilmeisesti pikku juttuna No minkäs sitä voi kun aivot kun linnulla...
  3. H

    ***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

    eilen supisteli ihan mukavasti, mutta kotona ollaan ja seuraavaa pitkää päivää ruvetaan viettämään. Ala päätä vihloo aina välillä ja muutenkin olo on kehno mut ei auta kun odottaa 2.8 aika sairaalaan. Pelottaa ajatus että viel viikko pitäs jaksaa olla mahan kanssa. Mutta onnea kaikille pikku...
  4. H

    ***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

    Nyt kyllä vaan itkettää ja kiukuttaa ei vieläkään mitään ja viikkoja 41
  5. H

    ***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

    edelleen odotellaan käytiin tänään sairaalassa sellaista 3,5-3,7kg veikkailivat. Syynä oli että pelkäsin odottavani isoa vauvaa, eivät olisi mua sinne muuten oikein ottaneet mut olin kai aika hysteerinen.nyt on kyllä illalla supistellut tasaseen tahtiin mutta ovat aika heikkoja joten tuskin...
  6. H

    ***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

    |O täällä kans yks tuskainen odottaja kun mitään ei tapahdu viikkoja 40+2

Yhteistyössä