Hakutulokset

  1. N

    Olisko ketään Hyvinkäältä?

    minä :wave:
  2. N

    ***JOULUTONTUT -08, tammikuussa 2009 !***

    tietääkö joku iten toi suljettu kero toimii? meillä on ollu asunto näyttöjä täs koko ajan....tänäänki oli päivällä yks ja illalla olisi toinen....ja sunnutaina olis se yleis näyttö. huh koko ajan saa juosta luuttu kädessä! :kieh: ja voitte arvata kuinka tressaavaa tää on! imetyksestä...
  3. N

    JOULUKUUN odottajien tammikuu - nyt syntyvät viimeisetkin :)

    kiitos sarabi! mäki halusin tota mustaa pussukkaa ja ku olin menossa ostamaan ni olikin loppu :kieh: mut nyt oliki tullu lisää! tilasin vauvataresta viim.viikolla vaunut ja nyt odottelen niitä...tulis jo...meillä on ni funit mutta ku niissä oli punasta ni enhän mä niitä voi käyttää :headwall...
  4. N

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Joulukuu

    hyvää joulua teille kaikille ! (jotka muistaa) ja kiitos onnitteluista jotku oli onnetellu tonne joulukuisiin! :)
  5. N

    ***JOULUTONTUT -08, joulukuussa***

    ilmoittelen itsetäni piiitkääästä aikaa...meillä on kaikilla ollu kauhee flunssa itekki ollu niin pahassa flunssassa et poskiontelo tulehdushan sitte tuli ja just tulin poskionteloiden huuhtelusta.(kolmas kerta sitte vik päivä tätä vuotta) eli aika sitkeessä toi räkä on! :kieh: lääkekuuria ja...
  6. N

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    ilmoitus poika syntyi eilen käynnistyksellä. puhkastiin kalvot ja se oli menoa sen jälkeen koko eilisen päivä supisteli ja ku mulla oli se lääkäri käynti sairaalassa ni päätti et puhkastaa vaa kalvot ni saadaan vauhtia suppareihin ja kalvot puhkastiin ja sain melkein heti spinaalin ja mä olin...
  7. N

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    niinkuin aiemmin kirjoittelin ni kävin eilen sitte täältä hyvinkäältä saakka kättärillä ku hyvinkäällä oli sulku päällä! :kieh: supistuksia tuli parin minuutin välein mut loppu vähäks aikaan ja taas alko attelin et käydä näytillä ettei vauva synny kotia....no kaulaa vielä jälellä ja kolme...
  8. N

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    äkkiä vastailen et hyvinkäällä oli eilen sulku päällä! kävin kättärillä näytillä ku supisteli niin kovasti...tuun kirjottelee siitä illemmalla mutta yhdessä kasassa olen edelleen! :kieh:
  9. N

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    huh nyt on käyty lasten kanssa joulukadun avajaisissa...oli rankka reissu.nyt kotona ja ruoaa naamaan ja päikyille! kovasti on supistellu ja eilen ja tänään tullut kunnon limatulppa jospa tässä kohta pääsis kunnon tosi toimiin! :D :kieh: mulla koko arviossa sanottiin 2viikkoa siiten et jos...
  10. N

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    nyt on siivottu ja saunottu! ihanan siistiä taas hetken aikaan! =) nyt sais vaavi tulla! ei ole vielä pahemmin tullut supistuksia no jos tos yöllä tai aamulla sais lähteä! :whistle: mä niin toivon et pääsis normaaliin olotilaan! huono olo ollu koko illan mistäköhän se johtuu?! onks teil muilla...
  11. N

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    huomenna pitäs tosiaan siivota kunnolla jos se vaikka auttas siihen et pääsis synnytys puuhiin aikasemmin ku tiistaina! jos ne nyt sillonkaa käynnistää mut parempi olisi! :kieh: matot tssa on jo rullattu ja huomenna aamulla käyn ne tamppaamassa ja heitän peitot pihalle ja rupeen pyyhkimään...
  12. N

    Mahtaakohan olla linjoilla ketään Tervakoskelta?

    mikä tossa talossa tekee "huonolla paikalla" olevan? mekin oleme taloa katelleet kuhan saisi oman myytyä!
  13. N

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    saisko sinne kerhon puolelle salasanaa ni voisin kirjoitella itsekin sinne?!!!! ku ei kaikkia asioita täällä viitti puhua! :ashamed:
  14. N

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    taaskin heräsin yhessä kasassa :headwall: ! joka ilta ssitä miettii joko aamulla ois kahdessa osassa tai vähintään tosi puuhassa mutta ei ni ei! :kieh: kaukalosta: me ostettiin brion kaukalo sillä alustalla maksoi yhteensä 140e se oli joku viime vuoden väri harmaa,pun,musta, mutta kelpas...
  15. N

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    muistaakohan kukaan mua enää? en ole paljoa nyt kirjoitellut on ollut mukamas nii kiire! :kieh: eilen kävin lääkärillä puhumassa tosta synnytyksestä ku oli edellinen niin nopea, lupas et jos ei ens tiistaihin mennessä ole syntyny ni katotaan kohdun suun tilanne ja jos on "kypsä" aletaan...
  16. N

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    terveisiä sairaalasta: kävin sitte sairaalassa näytillä ku en tienny onko lapsivettä vaikovalkovuotoa no valkkariahan se oli...paikat oli reilulle sormelle auki. (mikä on ihan tavallista kun on jo neljäs tulossa) käyrää otettiin joka oli hyvä muutama napakka supistuskin tuli siihen! ja mä...
  17. N

    *Joulun odottajat LOKAKUUN sateissa!*

    pikaseen tuun kysyy et mistä viivi82 löysit liekkikuvioisen tuttinarun? mäki haluun! :whistle:
  18. N

    *Joulun odottajat LOKAKUUN sateissa!*

    se ois ensimmäinen ä-loma päivä. vaatteet on laitettu jo aikaa sitten valmiiks :whistle: no muuta ei olekkaan. kävin tossa keskiviikkona neuvola lääkärissä ku on noita suppareita ollu jonku verran, eipä ollu ku kohdunkaula vähän pehmentyny. silitysgalluppiin:en silitä mitään vaatteita sillon...
  19. N

    *Joulun odottajat LOKAKUUN sateissa!*

    tervehdys! maanataina paukku jo 31viikko huh. mä ootan jo kovasti et pääsis tästä mahasta eroon! joka paikkaa kolottaa ja vauvan pää niin alhaalla et lihakset alkaa olla kovilla! tällä viikolla on tuntunu et vauva painaa kylkiluita yms niin rankasti et hyvä jos henki kulkee...
  20. N

    JOULUKUUN ODOTTAJAT - Nyt on syyskuu!!

    vielä niistä kestovaipoista ne on meni heti kun sain ilmoituksen laiteetua! yritin joillekkin vastata yv.nä mutta oli postilaatikot täys!

Yhteistyössä