Hakutulokset

  1. J

    "Siellä on nyt maahanmuuttaja maassa!"

    Tuo toimittaja on kyllä niin tähti tossa itsenäisyyspäivä-videopätkässä.... Ja Heidi Hautala toinen: "En tiedä mitä tapahtui mutta näyttäisi siltä että..."
  2. J

    Miesasiaa

    Tapasin ihanan, ihanan miehen. Hengattiin ilta ja seuraava aamupäivä. Sit pari viestiä fb:ssä jossa annoin puhelinnumeron että käytä sitä, om du vill. Ja nyt venaan.... Enää ei vissiin kannata ottaa fbn kautta yhteyttä :xmas: :D Miks ei mee ikinä putkeen hä?!?
  3. J

    Kauanko kestää oppia olemaan yksin?

    Erosta nyt muutama kuukausi, välissä ollut pari lyhyttä juttua. Huomaan jauhavani vielä exästä ja tiedostan että ehkä pitäisi hetki olla yksikseen. Mutta kauanko siihen menee että siihen oppisi? Ettei siis ihan haku päällä jatkuvasti kulje ja tyydy siihen vastaantulevaan.
  4. J

    Haluaisin meille normiperheen

    Mutta eronnut olen. Surettaa lapsen puolesta. Ja vähän itsenikin että löytyykö enää ketään :| Pari päivää ollu nyt surkee fiilis kun lopulliset eropaperit kuitattiin. Näin untaki että exän kanssa tehtiin toinen lapsi :D Mut ei kai tässä auta surkutella, eteenpäin kai vaan.
  5. J

    On hyvä fiilis

    Koko vuosi ollu vähä hankalaa, romahdin ja sitten tuli avioero ja jäin yksin kalliiseen asuntoon. Kesä on menny riekkuessa ja nyt viimein tuntuu että asiat on suht jees :) Loma alkaa ja on uus halvempi asunto luvassa ja muutenkin tuntuu et pääsee jaloilleen ja parempi ilman ex miestä. Ei...
  6. J

    Kirjauduin Veikkauksen nettisivuille dollarinkuvat silmissä...

    Karkas vähän käsistä, nyt on tulosvetoa fudiksesta ja 8 riviä lottoa ja jokeri :D enkä mie ees normaalisti pelaa, eurot vaan katos pelitililtä että humpsis :D
  7. J

    Seurustelkaa mun kanssa!!

    Mitä teille kuuluupi? =)
  8. J

    Ihanaa ku ei tarvi tehdä yhtään mitään!

    Toukokuusta lähtien joka vl ollu pippaloita, nyt ei mitään ja poikasen kaa ihan kaksin lojutaan B) Onneks sataa vettäki, ei tarvi ees ulos mennä :D
  9. J

    On tää karppaus ihanata!!

    Tein salaattia, siihen päälle juustoraastetta ja tacomaustettua jauhelihaa sekä hirveesti smetanaa :heart: vitsi oli hyväääää!!!! Toisin sanoen siis söin tortillojen täytettä :D
  10. J

    Olin ton Idols laulajan kaa silleen unessa!!

    :D tuli vaan mieleen ku se tossa laulaa. ihana poika on :heart:
  11. J

    Voi hyvänen aika että on taas tylsää.

    Haukotus.
  12. J

    Olen laihtunut melkeen 10 kg!!!!

    Voi että on ihanaa :heart: Hassuinta tässä että painan nyt saman verran mitä ennen lasta ja silloin tuntu että on makkaroita ja pitäs laihuttaa. Nyt olen ihanan laiha :D
  13. J

    Pitäs vissiin hommaa joku kiva yötyö

    Unta ei saa ku aamusin ku pitäs herää ja päivällä / alkuillasta ku tekis päikkäreille mieli... Yöt menee silmät lautasina :headwall:
  14. J

    Siis mitä ihmettä nuo Suomen naiset vaihtelee noita suksia??

    Mulla taitaa olla 10 vuoden tauko hiihdon kattelemisessa mut ei kai Marja-Liisan aikoina vaiheltu suksia 5 km:n välein?? Ihan ihme juttua, Virpi K. vaihto heti ekana ja nyt Aino-Kaisa 5 km ennen maalia :o
  15. J

    Mihin matkustaa pääsiäisenä?

    Kantsiiko lähtä mihinkään aurinkolomalle?
  16. J

    Korkkasin sidukan!

    Yöpuku jo päällä, laps kohta nukkuun. Ihanata drinkkiä :xmas:
  17. J

    Seurustellaan :)

    Kuis menee? Mitä teette?? Onks kivaa?? Nyt jotain sutinaa!!
  18. J

    Korkkasin myös skumpan!!

    Ku tuossa aiemmin hehkutin sitä punkkua nii nyt aukes skumppa :D kotona on kivaa.
  19. J

    Mie meinaan teeskennellä että keittiö on siisti ja avata nyt punkkupullon.

    Vaatehuoneestaki laitoin jo oven kiinni ja kuvittelen että sielläkin vaatteet viikautuu itestään. Ihanata =)
  20. J

    Siis joko te ostelette talvihaalareita???

    täällä ainaki kirmataan vielä sortseissa. korkeintaan kollarit jalassa. mie en vaan osaa tuota ennakointia, ostan sit ku on tarvis... :xmas:

Yhteistyössä