Hakutulokset

  1. M

    Siis tämä on noloa,olenkohan ainoa...

    Meille kun tuli kesän alussa tramboliini...(on on suojaverkko)...innoissni sitten menin lasten kanssa pomppimaan siihen...Ei tarvinnut kauaa pomppia kun housuihin oikein lorahti :ashamed: :ashamed: Siis naurakaa ihan vapaasti... :saint: Mä en ole koskaan tiedostanut että mulla olisi...
  2. M

    Mitäs sanotte naiset,ostetaanko kaikki tällaiset housut?

    http://magicfrog.fi/kauppa/product_details.php?p=92 Tai jotkut muut tuolta sivuilta :laugh: :xmas: Anteeksi kovin jos joku oikeesti tykkää... :snotty:
  3. M

    Onko jollain linkkejä/tekeekö joku koululaisille/aikuisille vaatetta?

    Tilaisin niin mielelläni persoonallisia vaatteita meidän eka ja tokaluokkalaisille pojille sekä itsellenkin .Itse kun en osaa tehdä mitään,en edes suoraa verhoa kunnolla ommella :ashamed: Arvostan kovasti käsitöitä mutten meinaa löytää ainakaan netistä mitään kunnon sivuja. Mietinkin...
  4. M

    Miehen masennuksesta-Burn outista...

    Niin se taitaa olla että meillä miehellä totaalinen burn out. Miehellä on pää särkenyt kuukauden päivät,ei ole nauranut,hassutellut lasten kanssa,ei puhu enään mistään mitään,ei jaksa kotona tehdä mitään,istuu vaan koneella.Ihan täydellisesti muuttunut tapaus. Mua niin surettaa kun en...
  5. M

    Miten te jotka olette laihduttaneet kuukausia

    niin miten te saatte jatkettua aina vaan? Itselläni tyssää laihdutus aina n.kk päästä..olen miettinyt onko syynä se että ylipainoa ei periaatteessa ole montaa kiloa?vai mikä ihme,olenko tosiaan niin heikko,etten omaksu ikinä uusia ruokailutottumuksia ja jojoilen koko loppuelämäni? Kertokaa...
  6. M

    Olen oikeasti ihan idiootti,tässä sen huomaa taas..

    Meillä on sellainen tilanne että usein , eli liki aina kun käydään rilluttelemassa,käydään yhdessä.Tai ei välttämättä yhdessä,mutta kuitenkin samana iltana lähdetään ja yleensä nähdään jossain ravintolassa tms.myöhemmin yöllä ja yhdessä kotiudutaan... Itse olen noin 4 kertaa tän 9 vuoden...
  7. M

    Greyn anatomia-Patrick Dempsey/elokuva Can`t buy me love=)

    Pikkasen oli nostalgista ja hupaisaa katsella toi elokuva jossa on tuo tohtori nuorena :D :D Kyllä on mies komistunut vanhetessaan ehdottomasti B) Muistaako kukaan tota leffaa?
  8. M

    Seppälässä täällä piti allekirjoittaa se lappu kun oli ostanut,mutta hesassa ja ideaparkissa ei tarvinnut

    aika outoa..Sinänsä ei mitään haittaa,mutta eri käytännöt joka seppälässä?
  9. M

    Muistaako teillä miehet synnytyksestä kaiken?Ihmettelin kun mun mies

    kertoi kaverini vauvan ristiäisissä eräälle tulevalle isälle kuinka oli kättärillä pikkasen hienot synnytyshuoneet,ihan kun normaali makuuhuone...sängyssä oli oikein pääty ja muutenkin koko sänky oli puinen. Mä olin vieressä ihan että :o En muistanut ite mitään siitä huoneesta jossa...
  10. M

    Onko teillä lapsilla superstar lenkkareita?

    Meillä on pojilla,tosi hyvänä pysynyt ja on mageet B)
  11. M

    Mitä sitä tekis?Mies nukkuu,kavereita vein juuri autollisen baariin,pojat pelaa pleikkaria..

    eipä tässä kai auta muu kun palstailla :whistle: TYLSÄÄ!!
  12. M

    Minkäikäisiä teillä menee/kävi katsoon simpsoneita?

    Omaa 8 veetä pyydettiin ja ite en diggaa niistä keltuaisista yhtään,eikä meillä pahemmin ole niitä katottu,mutta kaippa tuon pojan voisi päästää,eikö siinä ollut ikäraja 7?Siis jos haluaa mennä..tai sit ei...seuraksi lähtis pian 10v isoveli(poikapuoleni)
  13. M

    No niin ,vielä tämä aloitus...katon maalauksesta kysymyksiä:

    *Meillä on lakattu puukatto joka on ihan karsee männyn(??)värinen -80 luvulta,voiko sitä maalata? *Jos katon voi maalata,mites sitten kun meillä on kattolämmitys siinä katossa? |O Maalattavaa aluetta olis reipas 50neliööö :snotty: Tahtoisin valkoisen katon B)
  14. M

    Kuka sen iskelmä finlandian vai mikä se oli niin voitti?

    Toivottavasti ei ainakaan se Mattila..
  15. M

    Mikäköhän tota ukkoa vaivaa...?

    Painanut iltapäivästä asti kaikkia hommia tuolla pihalla joista olen saattanut mainita tässä kesän aikana.. :whistle: Laittaa ulkovalaisimia jne.jne.Eikä sano mitään vaikka ite vaan istun :o Välillä pyytelee katsomaan mihis tää ja tää laitetaan sitten :xmas: Outova sanon minä.

Yhteistyössä