Hakutulokset

  1. H

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Tervehdys pitkästä aikaa täältä suunnalta!! :wave: Kiirettä on pukannut, työt kun aloitin kesäkuun alussa ja nyt aurinkoisilla ilmoilla ollaan lähes yötä päivää asuttu ulkona. Piha hommia riittää yllin kyllin. Mä oon tykännyt olla töissä 4 vuoden tauon jälkeen ja vielä kun on aivan uusi...
  2. H

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Huomenet kaikille!! Kiitos eilisestä tapaamisesta, meillä oli mukavaa ja oli hauska nähdä kasvotusten ihmiset!! Kotona olimme 21.00 aikaan, muksut nukkui autossa, mut silti menivät heti iltapalan syötyään nukkumaan mukisematta. Vilmakin jopa nukkui tänään sit 8 asti, mutta Tuukka tietty...
  3. H

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    moikka moi! Onko tapaamispaikan osoite Kaalamonaukio 2? En muista paikan nimeä, enkä jaksais ettiä vanhoilta sivuilta. Onkohan siinä lähettyvillä parkkipaikkoja? Mites se tarjoilu ny menikään, oliko se niin, et omat eväät mukaan? Innolla odotan lauantaita. Me tulemme koko porukalla...
  4. H

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Pikaseen vaan tulen ilmoittautumaan treffeille!! Meille käy näillä näkymin mikä vain päivä. Ikää mulla 32 v eli taidetaan suurelta osin olla samaa ikäluokkaa. Älä siis turhia huoli Dooris. Paikka kuulostaa minusta kivalta, sillä pitkämatkalaisena on mukava olla muualla kuin ostarin auloissa...
  5. H

    80 luvun vaunut!?!

    Mä menisin ihan huonekalujen entisöinti/verhoomo liikkeisiin vaunujen kansssa, jotka kyllä neuvovat tai mahd. tekevät kyseiset työt. Yleensä verhoomotyöt on kalliita. Rungon kyllä pystyy itsekin korjaamaan tai siis hiomaan ja maalaamaan.
  6. H

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Täältä tullaan joukkoon mukaan... On ollut melkoista rumbaa tää alku vuosi, että huh huh. Ensin kuoli setä, miehen veljellä avioeron jälkeen elämä rempallaan, mummo oli kuoleman kielissä viime viikolla, mut toistaiseksi paranemaan päin vaikkakaan ei olo vielä mikään vakuuttava. No jotain...
  7. H

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Jospa minäkin tulisin taas joukkoonne...taustaillut olen kyllä ahkerasti, mutta ei vain saa aikaiseksi kirjautua. Yöunista on täällä ollut paljon juttua ja siihen minäkin. Meillä oli joulukuun puolivälistä tammikuun alkuun yöt painajaisia eli tyttö heräili itkemään ainakin 6 kertaa yössä...
  8. H

    Miksi ystäväni ei ota apua vastaan?

    Kokeile kirjettä. Ehkäpä juuri läheiseltä ystävältä avun ottaminen vastaan on hyvinkin vaikeaa. Kerro kirjeessä mielipiteesi asiaan. Tai sit menet ruokien kanssa kylään ja kerrot haluavasi olla avuksi. Vaikea tilanne molemmin puolin. :hug:
  9. H

    2 v nukuttaminen vie voimat

    Mä muistan et meidän pojulla oli tota samaa vikaa aikanaan. Nyt on 3,5 vuotta eikä enää säännöllisesti nuku päikkäreitä. Nyt nukahtaa yleensä heti kun se sinne viedään. Neuvoja en sen kummemmin osaa sanoa, kun kärsivällisyys on tärkein. Mä en nukuta vaan lapsi jää omaan huoneeseen itekseen...
  10. H

    ***HUHTIHIPUT 2008 Joulua odotellessa***

    Vihdoinkin pääsen palstalle sisään eli jotain ihme häikkää kirjautumisessa ja yleensä siinä, että kone suostuu avaamaan nämä sivut. :headwall: Olen käynyt teidän kuulumisia lukemassa aina mummon koneella, mut siellä en ole jaksanut kirjoitella. Eilen käytiin 8 kk lääkärineuvolassa...
  11. H

    ***HUHTIHIPUT 2008 syystunnelmat***

    Viljaliina: ei muutakuin soseet kehiin teillekin. On uskomatonta miten paljon tämän ikäiset lapset syövät. Meidän tyttö vetää purkillisen sosetta kerralla, 4-5 x päivässä sekä siihen päälle tissittely syönnin päälle ja niiden välissä. Meillä kesti kuukauden päivät ennen kuin soseiden tulo...
  12. H

    Brio Caro tai Britax Vip

    Kokemusta Brion Carosta. Ollut meillä käytössä puolisen vuotta. Tyytyväinen olen ollut. Toki muihin istuimiin ei ole kokemusta. Poika on viihtynyt isuimessa hyvin. Minusta hyvä istuin.
  13. H

    ***HUHTIHIPUT 2008 syystunnelmat***

    Voi P... kirjotin pitkät litaniat ja se lähti jonnekin ihan muualle kun tänne :headwall: :kieh: 6 kk mittoja pituus 69, paino 7070 ja pipo 43 onko kellään kokemusta tai neuvoja tissin puremiseen? Meillä todellinen ongelma.
  14. H

    Lampaantalja rattaisiin

    Mun mies teki mattopuukolla viillon taljaan, jotta saatiin jalkojen väliin tuleva remmi. Talja on nyt 2 vuotta ollut käytössä eikä mitään vikaa ole tullut siihen kohtaan mihin viilto on tehty.
  15. H

    3,5 vuotias saa sisaruksen,, ostanko tuplarattaat??

    Tuo on vähän niin ja näin... Meidän esikko oli 2v8kk kun toinen syntyi ja tämä esikko siis poika. Sille tulikin sit vähän vauva olo, joten meillä ainakin silloin tuplat oli ehdottomat. Matkaa meillä keskustaan 6 km, johon menee tunnin verran ja minusta se on kuitenkin pitkä aika pojan seistä...
  16. H

    ***HUHTIHIPUT 2008 syystunnelmat***

    Tervehdys! :wave: Ollaan oltu nettipimennossa ja kipeenä, joten en ole pitkiin aikaan tänne kirjoitellut. Lukemassa oon käyny sillon tällön teidän kuulumisia. Me käytiin neuvolassa ja tässä mitat: paino 6755g, pituus 65 cm ja pipo 42.3 cm. Nyt terkka sano, et kiinteitä on lisättävä, jotta...
  17. H

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    Hengissä ollaan :wave: Me olemme olleet lähes koko kesän ajan nettipimennossa. Sillon tällön käynyt lukemassa teidän kuulumisia, mut en ole ite kerennyt kirjoitteleen. 4 kk:n neuvola oli viime viikolla ja siellä painoa oli 6200 g ja pituutta 62,5 cm. Nollakäyrällä mennään, mutta ei vielä...
  18. H

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    Tervehdys täältä suunnalta! :wave: Mä en ymmärrä tätä meidän konetta, päästää muille sivuille mut tälle ei sitten millään. Mutta kuulumisia... Vilma kävi painokontrollissa 18.6 ja silloin oli painoa 5120 g ja mittaa 58 cm. Terkka sanoi kaiken olevan ok ja jatketaan tissillä. Ikää oli...
  19. H

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    Täältä neuvola kuulumisia... :wave: Tänään oli meillä 2 kk:n lääkärineuvola. Painoa 4780 g (3500g), pituutta 56,6 cm (48cm) ja pipo 38,8 cm (34cm). Suluissa olevat on syntymämitat. Painokäyrä menee nyt nollassa, joten saimme kontrolliajan 2 viikon päähän. :headwall: Mullahan meni...
  20. H

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    Pulttis :hug: . Meillä Vilma oli jokin aika sitten hyvin itkevää sorttia, aloin antamaan cuplatonia ja nyt viikon ajan (kop kop) on ollut normaali jos niin voi sanoa. Huomasin myös että tytölle käy paremmin kun imettää 2-5 h välein. Eli mä annoin aina huutoon ensin tissiä ja sit tuttia ja taas...

Yhteistyössä