Hakutulokset

  1. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~Syyskuussa

    Hei taas pitkkästä aikaan! On ollut niin kamalasti tekemistä ettei oo kerinny tietokoneen äärelle kunnolla moneen viikkoon, joten lukemisetkin on jääny aika vähiin. Joitain aina yrittäny lukea ja pysyä mukana. Kamalasti :hug: kaikille jotka ovat menettäneet pikkuisensa. Täällä ollaan...
  2. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Sain ekan ultran 11.9 eli 2 viikon päähän. Voi kun jänskättää. Kerroin tänään täällä töissä yhelle työkaverille, sit kahvilla juteltiin kun johtaja tuli sinne ni sit se kyseli mitäs täällä jutellaan ja sanottiin että naisten juttuja naisten vaivoja ja johtaja sit kysyä paukautti multa et...
  3. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Kyllä sitä tulee varmaan mentyä vaan sinne ultraan. Kyllähän ne siitäkin jo näkee tosi hyvin onko jotain vialla vai ei. Jännittää soittaa sinne (oon ujon puoleinen tämmösissä asioissa). Kiitos piutsuli. Taitaa suurinosa käydä vaan pelkässä ultrassa, ainaki se neuvolatäti meinas et aika harva...
  4. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Mun pitäis tässä kohta soittaa ja varata ultra aikaa ja mietin sit tässä et kun näin alkuvaiheessahan on mahdollista 2 eri juttuun eli pelkästään siihen ultraan ja toinen oli se verikoe+ultra. Et ootteko te muut käyny kummassaki vai pelkässä ultrassa? Ei osaa päättää ja kun vielä inhoon...
  5. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Suuren suuret :hug: kaikille jotka ovat saaneet huonoja uutisia. Mutta hieman omaa napaa. Eli kävin tänään ekan kerran neuvolassa ja se täti on toosi mukava (tuttu kyllä jo entuudesta). Siellä sit juteltiin kaiken näköistä ja anto sit mukaan sen vau'kirjan, en oo vielä kerinny sitä lukee...
  6. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Täytyy nyt vähän hehkuttaa. Eli enää 4 päivää ekaan neuvolaan. 4 päivää! Kyllä on aika mennyt äkkiä, tuntuu kuin olisin vasta tällä viikolla käyny varaamassa sen neuvola ajan josta on kohta 2 viikkoa aikaa. Seuraavat 30 viikkoakin kyllä menee sitten nopeaa kun kerran nytkin menee. maalainen86...
  7. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Tänään on ollut aivan kauhean huono olo. Aamusta ei niin ollut mitään, mutta kyllä päivällä kun menin ruokatunnilla syömään, siitä asti on ollut öklö olo. Koko ajan on saanu olla vähän varuillaan että jos sitä vaikka joutuis lähtee juoksee oksulle, muttei onneks oo tarvinnu vielä ainakaan...
  8. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Mulla on menny naamavärkki ihan kauheeseen kuntoon. :kieh: Ei oo varmaan ikinä ollu näin paljon näppylöitä. Ja ne on ilmestyny vielä ihan yks kaks mitään ilmoittamatta. Nyt sit naama punottaa vähän jokapuolelta. Ja on hienoo olla asiakaspalvelussa tälläsellä hetkellä. :ashamed: Saa nähä...
  9. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Olishan se mukavaa jos se vauva tulis heti maailmaan kun sitä on ruvettu tekemään, eikä tarttis oottaa 10 kk. Vaikka ekaa kertaa tätä hommaa tehään mutta kyllä se tuntuu tajuttoman pitkältä ajalta odottaa 1O KUUKAUTTA että se vaaveli ihan oikeesti on tullut maailmaan. Vaikka kyllähän tämä aika...
  10. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    ennelle synttäri onnittelut! :flower: Suvitus et ole ainoa todellakaan joka ei oo vielä pikkuista nähny. Mullakin eka neuvola vasta ens tiistaina ja ultrasta ei oo ees tietookaan, sitä kun ei tehä omalla paikkakunnalla. Kai se neuvolatäti varaa senkin ajan, en tiiä... no eiköhän kaikki...
  11. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Mä oon jo muuten ostanu parit äitiysalushousut... Ne on tosi mukavat käyttää, mä tykkään vaikkei ne sellaset kauheen tukevat oo. On mulla jo parit äityishuosutkin ja paidat, tilasin H&M:ltä, pelkäsin että ne loppuu sieltä ni oli pakko tilata vaikkei ne ihan vielä päälle sovikkaan. Housut on...
  12. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Amalia- söpö masu löytyy jo. Sain äsken sellaisen fleece takin työpaikalta ja kävin sitä kokeilemassa, ni toiset siinä sit huomautti kun oli iso se takki mitä kokeilin ekku et "pitäähän sitä olla kasvu varaa jos on vaikka raskaana". Että siitä päätellen toiset vois vaikka tietää jo. :D...
  13. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Voi tätä suurta väsymystä, meinaa masentaakin. Ei enää yhtään kiinnostais olla töissä täällä, onneks enää ens viikko. Eilen meni kyllä viimeinen mielenkiinto tähän työhön. :headwall: Housutkin kiristää ja on jo nyt kauhee nälkä, syömään pääsen vasta 12 maissa. Tuskaa. Tahtoo ruokaa...
  14. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Mikäs olikaan se niin sanottu riski aika? Että minkä viikon yli pitää mennä että voi olla niin sanotusti turvallisilla vesillä?
  15. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Hei vaan kaikille. Eilen oli kyllä tosi surkee päivä, tunteitten suhteen. Hormoonit siis jylläävät. Meinas päivällä tulla pääkipeäksi joten kallasin anopin luona panadolia (olin viisaana unohtanu omat kotiin), en sit niitä löytäny joten jouduin turvautumaan lepoon. Mutta siinä kallatessa...
  16. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Taisin jäähä äsken kiinni täällä töissä. :D Olin vahingossa jättäny tän keskustelu sivun auki kun työkaveri kävi tos koneen eessä ja AIVAN varmasti näki mikä sivu oli lukee kerran tossa alaalla kaksplus aika isolla. :kieh: Kyllä pisti vihaks kun huomasin. Eivät varmaan epäile nyt mitään...
  17. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Mä voin kans päästä käymään tässä syksymmällä Ikeassa, ukko on luvannu et sitten mennään kun talo on lähempänä valmista. =) Jee! Ideaparkissakin pitäisi käydä, sielläkin lupasi että käydään joskus. Sen sisko kun muuttaa Tampereelle ni on sit hyvä samalla käydä kaupoilla ja kylässä. :D...
  18. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Kiitoksia kovasti Malla29 ja pimmi84 tiedoista. Niitä vois sitten luultavasti ihan harkita. Oon joskus lukenu tai kuullu et jossai tutkimuksessa tökätään sellane iso piikki mahaan ja otetaan sieltä sit joku näyte. Sellaseen en varmaan uskalla mennä, muutenkin kovasti inhoan ja pelkään kaikkea...
  19. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    :headwall: Ärsyttäviä nämä torstai päivät, työt loppuu vasta viideltä. :headwall: Nälkä meinaa kurnia jo nyt, niin miten kova nälkä onkaan sit kahen tunnin päästä. Kamalaa odotusta että pääsee kotiin. Meinaa surettaakin välillä mennä kotiin kun siellä saa olla melkeen koko illan ihan...
  20. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Miten noi NISKAPOIMU ja RAKENNEULTRA oikein otetaan...? Onko ne miten kivuliaita toimenpiteitä? Onko keskenmeno riskiä? Ja missä vaiheessa raskautta ne yleensä otetaan? Kiitoksia oikein paljon tiedoista, ei tarvi sit ni kauheesti jännittää etukäteen. Ja osaapahan sit neuvolassakin jotain...

Yhteistyössä