Hakutulokset

  1. P

    Joensuulaiset huom!!!

    Maksaako kunta tänä vuonna kotihoidontuen kuntalisää?
  2. P

    Uunipelti astianpesukoneeseen?

    Eli ootteko pesseet uunin peltejä koneessa? Mulla ko o semmone käsitys, ett eiks ne ala ruostumaan jos nii emäksisel pesee? :/
  3. P

    Huutonet palaute, vaikkei hv ylittyny..

    Eli voinko antaa palautetta huutonetin käyttäjälle, jolta huusin tuotteen, vaikkei hv ylittynykkää? Voitin huudon ja myyjä möi tuotteen minulle alle hv:n. En sit varmaan ossoo vai eikö voi antaa palautetta ks. tilanteessa?
  4. P

    Kodinhoidontuesta ja äitiyspvärahasta..

    Mites toi ny menee.. Eli mulla ois la tammikuus ja tartteisivat kodinhoidontukeen ja hoitolisään(olen siis kotiäitinä nyt)tarkistusta.. Siis siihe hakemuksuun ko pitää laittaa sit ton miehenki tulot, ni tartteeko ne ne tulot puolelta vuodelta vai vaan viimeisimmän palkkakuitin? Jos sitä sais...
  5. P

    Lapsen nimiasiaa..

    Miten menettelen.. Lapsen tuleva nimi olisi tiedossa, mutta väestörekisterikeskuksen sivuilla ks. nimeä ei ole. Olisiko jollain tietoa mistä voisin kysellä ks. nimen soveltuvuutta lapselle? Väestörekisterikeskuksen sivuilta ko en löytänyt sopivaa osoitetta josta asiaa kyselisin. Tosin...
  6. P

    Ruohonjuuritasolla...nuotit?

    Tiättekö sen ohjelman mikä tulee kakkoselta, ruohonjuuritasolla? Mistä löytäsin sen tunnarin nuotit? Oon jo netin selannu läpi, joten josko jollaki ois suoraa linkkiä. Kiitooss!
  7. P

    Rv 7+5 menos, millo la?

    Joopa joo.. Menkoist en voi laskee la ja rv o tosiaan toi 7+5 menos. Eli joku fiksu jos osais neuvoo millo la! Laskureist ko ei apua, ko aina niihi tarttee viimeset menkat tai jtm. Kiitos
  8. P

    Koiran pennutuksesta..

    Kertokeeha tietävät kaikki, mitä maksuja tulee, ko aattelin pennuttaa tuon meiän koiruuksen. Eli ainaki sirutus, rekisteröinti, madotus, rokotukset..paljonko tulee maksaa suunnilleen per pentu kaikkineen enneko lähteevät uusiin koteihin? Kennelliiton sivuil kävin, mut eipä paljo fiksuus...
  9. P

    Uunituoretta...

    Nyt ois tarjolla sumpin kera uunituoreita kasvissosekeittoon tehtyjä sämpylöitä =) Olkaapas hyvä! Muksut tykkää, ko mamma leipoo!! Koha aattelin vaa teilleki kertoo :)
  10. P

    Lahjaideoita...

    Elikäs tartteisin lahjaideoita 25-vuotis hääpäiväänsä viettäville. Ovat minulle erittäin tärkeitä, joten jotain erillaista voisi keksiä. Mutta mitä? :attn: Mitkään kipot ja petivaatteet ei jaksaisi kiinnostaa. Eli nyt vaan kehiin kaikki mahdolliset ja mandottomat ideat.
  11. P

    umpisuoli???

    Paniikki... kummalla puolella on vatsaa on umpisuolenlisäke???
  12. P

    Yhdyntä-->lapsettomuus

    Onkohan täällä muita, joiden lapsettomuus johtuu yhdynnän vaikeudesta? Kun yhdyntä ei onnistu, niin eipä kovin helpolla lastakaan saa alulle. Miten olette saaneet ongelman ratkaistua? Minä jännitän alapään lihaksia niin, ettei yhdyntä onnistu ja näinollen vauvahaaveet saa unohtaa. Olen...
  13. P

    Verbaalinen dyspraksia

    Meillä poika 3v:na puhui noin 10 sanaa(pappa,kakku,kukka..) 3v neuvolassa otin asian puheeksi ja saimme nopeasti ajan pt:lle. Kävimme puolen vuoden terapiajakson, saimme lähetteen foniatrille jonka diagnoosi oli verbaalinen dyspraksia. Poika ymmärsi kaiken täysin ikätason mukaan mutta paha...
  14. P

    Apua kaipailisin!

    Onko kenelläkään kokemusta, kuinka kauan kannattaa odottaa menkkoja ennen kun tekee testin? Ja kuinka todennäköstä on tulla raskaaks vaikka on aina ottanut pillerin ajallaan?

Yhteistyössä