Hakutulokset

  1. T

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Hiljaista on tässä meidän pinossa. Enpä kyllä itsekään ole ehtinyt kirjoitella. Välillä käyn aina vilkaisemassa, että onko tullut uusia vauvauutisia. Meillä meni synnytys lopulta tosi nopeasti. Ensin olin kahdeksan viikkoa pois kotoa yhteen menoon uhkaavan ennenaikaisuuden vuoksi ja elämä...
  2. T

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    kielovanamo, paljon paljon onnea koko perheelle :heart::flower:
  3. T

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Meille syntyi poika 5.5. :heart: Kirjoittelen myöhemmin tarkemmin. Kaikki on hyvin ja olemme olleet kotona jo pari päivää. Tirlittan ja poika 6 vrk
  4. T

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Vadelmaunelma, onnea aivan valtavasti :heart::heart: Olipa ihana lukea vauvauutisia!! Täällä edelleen yhtenä kappaleena täyslevossa sairaalassa Oulussa. En saisi juuri istua, joten en pidempään kirjoittele. Tilanne jokseenkin ennallaan. Viimeksi sunnuntaina on supistellut niin kovasti, että...
  5. T

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Lyhyet kuulumiset, kun en saisi juuri istua ja pitkällään on melkein mahdoton kirjoittaa. Seuraavana päivänä edellisestä viestistäni minulla oli kontrolli äitiyspolilla. Tilanne katsottiin jälleen sen verran hälyttäväksi, että kotiloma vanhempien luona loppui ja minut siirrettiin Ouluun...
  6. T

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Onpas hiljaista meidän pinossa. Pitkästä aikaa pääsin koneelle ja odotin kovasti teidän kuulumisten lukemista. Kirjoitelkaahan =) Minulla oli viime viikon maanantaina kontrolli äitiyspoliklinikalla. Tilanne oli yllättäin hälyttävä ja jouduin pikaisesti osastolle, jossa sain vauvan keuhkoja...
  7. T

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Scrap, minulla oikein kuohahti sisällä, kun kerroit miten isiltä oli teidän perhevalmennuksessa kysytty lapsen alulle saamisesta! Ihan hyvä, että lapsettomuushoidot on otettu esille, mutta mielestäni sitä ei saisi tuollaisena suorana kysymyksenä esittää - ja vielä vieraiden ihmisten edessä. Joka...
  8. T

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Täälläkin yksi, joka ei siedä vouhkaamista. Jokainen toimikoot tavallaan. Ei teistä varmaan kukaan (toivottavasti) noita minun juttujani, kun olen kirjoittanut vaikkapa imetysliiveistä tai pinnasängyistä, ole ottanut minään ohjeina, joita haluaisin tuputtaa. Sillä en itse ajattele, että...
  9. T

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    kielovanamo, kiitos imetystyynyn ompeluvinkistä. Heti tuli innostus sellainen ommella. Pitää ensin selvitellä mistä niitä sisusrakeita saisi. Täältä kun on lähimpään Etolaan matkaa. Saattaisihan noita jostain muualtakin löytyä. Tutustuin jonkin verran Oran vaunuihin, kun aikoinaan esikoiselle...
  10. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Ellastiina, valtavasti onnea plussasta!!
  11. T

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Ummetuksesta vielä piti kirjoittaa. Minä olen kärsinyt siitä kovasti, niin kuin moni muukin on täällä kirjoittanut. Ruokavaliossani ei ollut korjaamisen varaa, joten neuvolasta suosittelivat, että kokeilisin apteekista saatavaa Vi-siblin kuitua. Olen nyt kolmen viikon ajan joka aamu sekoittanut...
  12. T

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Vadelmaunelma, olipa ihana lukea, että siellä voidaan tilanteeseen nähden hyvin ja vauvat on edelleen kyydissä. Voimia lepäilyyn! Hyvä, että seuraavat nyt tarkasti raskautta, vaikka kontrolleissa ramppaaminen ei sekään mitään mukavinta ole. Onko sinulla pitkä matka klinikalle? Minulla on matkaa...
  13. T

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Hei! Laitanpa lyhyesti omia kuulumisia. Mulla oli maanantaina ensimmäinen seurantakäynti synnytyssairaalan poliklinikalla. Seuraavat tätä raskautta tarkemmin esikoisen ennenaikaisuuden vuoksi (syntyi rv 34+3). Kaikki oli ok. Kohdunkaulaa oli jäljellä 3 cm ja paikat oli kiinni. Istukka ei...
  14. T

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Kelan hakemuksista vielä: Nuo kaikki äitiys-hakemukset voi tehdä netin kautta ja minusta se on niin paljon kätevämpää kuin paperien täyttäminen, kun kone heti ilmoittaa, jos joku kohta on puutteellisesti täytetty. Lisäksi netistä voi sitten seurata milloin hakemus on käsitelty.
  15. T

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Carenan double swingeissä kova vauvankoppa tulee kyllä kasvot työntäjään päin. Totta, että rattaissa istuva on aina kasvot menosuuntaan. Mietin tuota itsekin, mutta tulin siihen tulokseen, että jospa isompi jo viihtyisi maisemia katsellen ja sitten kun vauvakin siirtyy pois kopasta, niin...
  16. T

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Täällä pärjäillään ihan ok, kun vain malttaa ottaa rauhallisesti. Helposti kyllä tulee supistuksia, jos yhtään innostun enemmän puuhailemaan. Hankinnoista. Meillä kun on tuo 13 kk ikäinen esikoinen, niin luonnollisesti juuri ei tarvitse hankintoja vauvaa varten tehdä, kun kaikki vauvatavarat...
  17. T

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Vadelmaunelma, teillä on nyt raskas tilanne ja ei ole mikään ihme, että katkeruus valtaa mielen ja pinna on kireällä. Yritä jaksaa, vaikka päivät ja viikot tuntuvat varmasti matelevan. Olet ajatuksissa! Oli todella helpottavaa lukea, että vauvat voivat edelleen hyvin ja sekinhän on todella hyvä...
  18. T

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Vadelmaunelma on täälläkin ajatuksissa. Kunpa kaikki olisi hyvin. Itse olen nyt voinut paremmin, kun olen lepäillyt. Ei ole supistellut kipeästi ja olo on muutenkin reippaampi.
  19. T

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    kaz :hug: On teillä ollut raskasta... Onnea plussasta! Toivotaan, että kaikki menee tällä kertaa hyvin. Vadelmaunelma, miten voit? Ja sitten omaa napaa... Minulla on ollut jo jonkin aikaa supisteluja. Ei kivuliaita, mutta tosi epämiellyttäviä. Eilen illalla sitten oli ihan kipeitäkin...
  20. T

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Vadelmaunelma, voi miten teitä nyt koetellaan. Valtavasti tsempityksiä täältä :hug: Ole nyt rauhassa siellä Naistenklinikalla, äläkä kiirehdi kotiin. Yritä pitää ajatukset positiivisina, vaikka pelko varmasti yrittää vallata mielen välillä. Olet siellä hyvässä hoidossa ja pikkuiset voivat nyt...

Yhteistyössä