Hakutulokset

  1. khf

    Onko kellekkään tehty??

    Loop hoitoa? Mulle sellanen tehdään ja kyselisin että onko millanen
  2. khf

    Oisko kellään tietoa??

    Mistä voisi saada edullista tai ilmaista koiranpentua etelä-suomen läänistä??? KIITOS
  3. khf

    Mut on tänään

    Vakinaistettu töissä :hug:
  4. khf

    Mitäpä lahjaksi isälle??

    Siis mun isä täyttää 28.8 60v Mitäpä ostaa lahjaksi miehelle jolla on jo kaikkea?? Vinkkejä kaipaillaan
  5. khf

    HYVÄ KÄRPÄT

    kärpät on rautaa =)
  6. khf

    Kannattaako ostaa?

    Opelia????
  7. khf

    Ootteko koskaan?

    Voittanu sentti huutiksesta jotain?
  8. khf

    Bidster

    Onko kellään kokemusta siitä sivustosta???
  9. khf

    Onko kukaan

    Koskaan voittanut Bidster nimisestä huutokaupasta mitään?? kokemuksia??
  10. khf

    Hyvää uutta vuotta

    Kaikille hyvää uutta vuotta
  11. khf

    Kuka haluais???

    Mulla ois joutilaat tupla matkarattaat ja pari turvakaukaloa kellä ois käyttöä niille annettais ilman???
  12. khf

    Uusia mese ystäviä ja emäntiä vailla???

    Kaipailen uusia mese ystäviä.. lisäile listaan kirsi.falck@hotmail.com ja jos olet etelä suomen alueelta ja kiinnostunut homcare emännyydestä ota yhteyttä....
  13. khf

    Emäntiä vailla????

    Olen kuukauden verran ollut nyt mukana homcare toiminnassa oman päivätyöni ohella... Täältä kautta kyselen nytten olisiko halukkaita mammoja etelä-suomesta ryhtymään minulle emännäksi kotikutsuille??? Sinun ei tarvitse muuta kuin pyytää 3-5 kaveria kotiisi niin minä tulen mielelläni...
  14. khf

    Hei kaikki etelä-suomen mammat... ystäviä kaivataan ympäri etelä-suomea..

    Moikka.. Olen 4 lapsen 32v mamma Nummelasta... Lapse ovat 12v 11v 4v ja 1v8kk.. Tällä hetkellä olen työelämässä ja nyt oikeestaan sivutyön takia tänne päätin ilmoitusta laittaa... Eli olen vasta aloittanut Homcare jälleenmyyjänä ja tarvitsisin nyt emäntiä itselleni jotka olisivat...
  15. khf

    onko muita????

    Etä-äitejä täällä....? Täällä yksi..
  16. khf

    karkean motoriikan viive?

    onko muita joiden lapsilla on todettu karkean motoriikan viive? itselläni on tyttö 2v 10kk jolla on todettu tälläinen. yksivuotis neuvolassa passitettiin fysioterapiaan kun ei silloin vielä tehnyt muuta kun pyörähti selältä vatsalle ja kaikki muukin ryömiminen konttaaminen ja kävely on tullut...
  17. khf

    tuhkimo tarinako??

    olipa tuttuja juttuja itse olen eronnut noin 6 vuotta sitten. kun erosimme kaksi lastani jäivät isänsä luokse asumaan ja asuvat tälläkin hetkellä isänsä luona ja ovat luonani joka toinen viikonloppu. silloin kun erosimme niin oli parempi että lapset jäävät isänsä luo koska itselläni ei ollut...
  18. khf

    odottajia 01\\06?

    onko muita äityleitä joilla laskettu aika on tammikuussa 06? itellä on 13,01 la myöskin muut kavereita vailla olevat saavat laittaa postia ystäviä ei koskaan ole liikaa.. itse olen 31 vuotias äiti nummelasta lapsia on kolme poika 11v tyttö 9v ja tyttö maaliskuussa täyttää 3v ja neljännen...
  19. khf

    liikkeelle lähtö?

    Onko muilla kokemusta niin sanotuista laiskoista lapsista? Tyttöni nyt 2,5 vuotias lähti liikkeelle tosi myöhään 1-vuotiaana hän ei muuta kun pyörähti ympäri ja kävelemäänkin oppi vasta 2v3kk ikäisenä. Onko muita kohtalotovereita? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia....
  20. khf

    03 syntyneitä

    Onko muita joiden lapset on syntynyt 3/03 ois kiva meilailla jos löytyy äitejä jotka ovat uusia ystäviä vailla ja odottajat myös itsellä laskettu aika on 1/06 ja itsellä on 4.lapsi tulossa ois myös mukava tutustua muihin suurperheiden äiteihin. Ja jos on muita joilla on kokemusta viivästyneestä...

Yhteistyössä