Hakutulokset

  1. S

    PAS helmi/maaliskuu

    Olen ollut hieman kipeenä tässä viime päivät et en oo käynyt edes lukemassa mitä tänne kuuluu, mut eihän täällä ihmeempiä ole tapahtunut. Tervetuloa risto :flower: Enni toivotaan parasta, vaikka sun oireet/oireettomuus viittaiskin pahimpaan :hug: Stellalle tsemppiä siirtoon...
  2. S

    PAS helmi/maaliskuu

    Lisäsín itseni jo neganneisiin kun se on täysin tyylipuhdas nega et ei jätä mitään arvelujen varaan. Olin jo tähän niin valmistautunut et ei edes itketä. On vaan turta olo. Kiitos kuitenkin kaikille jotka valoitte minuun toivoa. Minkäänlaisia tuntemuksia ei siirron jälkeen oo ollu (luomu passi)...
  3. S

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

    Mä vaan nyt ihan pikasesti tulin kertoon et mä en todennäköisestikkään katoa vielä pitkään aikaan tästä ketjusta. Tein eilen negatestin, mut pieni mahdollisuus on et tein sen liian aikasten kun eilen oli siirrosta 11 päivää. Mut erittäin todennäköisesti se näytti totuuden. Luget pitää vuodon...
  4. S

    Voiko tulla raskaaksi "jarrutushoidon" aikana?

    mun sisko tuli raskaaksi sumujen aikana. Alkoi ihmetteleen et miks ei menkat ala niin sit selvis syy.Tämä raskaus meni kyllä kesken sit myöhemmin mut tuskin johtui sumuista. Hänellä on takana useampia keskenmenoja
  5. S

    PAS helmi/maaliskuu

    Pullasorsalle ja Robottiruttuselle ISOT :hug: Onneksi sulla Pullasorsa on vielä pakkasessa alkioita et pääset vielä toivottavasti siirtoon Sadepilvi74 toivottavasti ovis löytyy pian. Mulla kans viimeks meni iho kuivaks lugejen aikaan ja kirjotinki siitä jossain mut ei siihen kukaan...
  6. S

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

    Onnittelut ElinaMarialle kosinnasta :heart: Muumiskalle ISO :hug: Kiitos kaikille lämpimästä vastaanotosta =) Vaikkakin te ootte heti potkimassa mua pois :laugh: Tässä ketjussa on niin paljon tekstiä etten millään jaksa lukea sitä kokonaan läpi. Mulla olis sellanen kyssäri joka on...
  7. S

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

    Huolittako uusia pinoonne? Taustasta sen verran et lasta yritetään saada hoidoilla alkuun. Nyt masusa köllii kaks siirrettyä alkiota ja ens viikon lopulla olis testipäivä. Sain keskenmenon viime syksynä (10/07) odotin kaksosia. Keskenmeno huomattiin ultrassa rv10 ja kaksosten kasvu oli...
  8. S

    PAS helmi/maaliskuu

    Ja unohdin tietysti EnniV tsemppiä siirtoon =)
  9. S

    PAS helmi/maaliskuu

    voi uukke :hug: Olen pahoillani :'( Mulla on nää uniajat ihan ihmeelliset.Eilen puol yheksän nukahdin ja nyt oon jo ylhäällä. En saanut enää unta kun heräsin kolmen aikaan. Siis onhan mulla yleensä kausia et nukun aikasten illalla mut silloin mä nukun kuiteski aamuun saakka tyylin 12 tunnin...
  10. S

    PAS helmi/maaliskuu

    Tervetuloa Saana79 :flower: Ihana kun on tullut lisää aktiivista porukkaa niin on keitten kans jutella =) Robottiruttunen hei älä luovuta, muistathan et Ameliekin oli ihan varma et menkat alkaa mut kuinkas kävikään plussahan sieltä tuli. Sullahan on enää 4 päivää testipäivään joten...
  11. S

    Voiko hoitojen aikana harrastaa seksiä?

    Kun meille tehtiin passin siirto viime viikolla niin hoitajan kans kun juteltiin niin hän mainitsi vielä erikseen et voi harrastaa petipuuhia
  12. S

    alkioden pisteet

    Oulun väestöliitolla kertoivat et siirtävät 1-4 luokkaa olevia alkioita( 1 paras). Mulla kaikki pakkasessa olevat 3 luokkaa mut kehuivat niitä silti hyviksi. Nyt siirrettiin 8-soluinen 3 luokkaa oleva ja 7-soluinen 2-luokkaa oleva. Ja molempia kehuivat maasta taivaaseen.
  13. S

    PAS helmi/maaliskuu

    Stella75 pahoitteluni varhaisesta keskenmenosta. Mulle kävi sama homma vuos takaperin ja ihan vaan kerron et osaat varautua niin mulla veny se kierto sit noin 40 päiväseks vaikka norm. 29 päivää.Mut toivon et sulla pysyis kierto normaalina. Riippuu varmaan paikasta kuinka moni soluisina alkiot...
  14. S

    PAS helmi/maaliskuu

    Tervetuloa kati231, Finttu, Annuli81 ja Siisami :heart: Mukava saada uutta juttuseuraa Laitan teidät listaan et ilmotelkaa sit kun tulee jotain lisättävää Kati231 sulla on menny ainaki tosi hienot alkiot pakkaseen...luulisi noitten selviävän sulatuksesta. Mulla on ollut huonompia alkioita...
  15. S

    PAS helmi/maaliskuu

    kiitos kati231 =) Kyllä on maaliskuulle ei marraskuulle. Ei oo mulla eka kerta kun menee noi sekas. Sama on aina helmi- ja huhtikuun kanssa :laugh: Tervetuloa vaan!
  16. S

    PAS helmi/maaliskuu

    Voihan itku Mariska75 :'( Ihanaa kun jaksat jo ajatella tulevaa ja onneks pakkaseen vielä jäi et ei tartte lähteä vielä rankempaan hoitoon. Voimia sulle kovasti :hug:
  17. S

    PAS helmi/maaliskuu

    Mahtavaa Amelia!!! :flower: Onnea hirmu hirmu paljon :heart:
  18. S

    PAS helmi/maaliskuu

    Amelia3 kuulostaa tosi tutuilta nuo pohdinnat. Toivottavasti löydät jostain ratkaisun ja voimia jatkoon :hug: Oli se päätös sitten pitää hoidoista taukoa tai jatkaa niitä. Mutta sitä ennen toivotaan et se olis kuitenkin plussa =) Hanneli-78 mukava kuulla että fiiliksesi ovat jo hyvät :)...
  19. S

    PAS helmi/maaliskuu

    Mulla on ongelma. Olimme miehen kans ajatelleet et nyt tehdään yhden alkion siirto ja sillä selvä. Mut lääkäri puhui sillon viikko sit et eihän se kaksosriski nyt niin suuri ole jne. Niin vähän rupes miettiin et mitäs jos sittenki kaks, mut pysyttiin kuitenkin kannassamme. Nyt päivällä soitin...
  20. S

    PAS helmi/maaliskuu

    Niin ja oikein HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ kaikille :heart:

Yhteistyössä