Hakutulokset

  1. A

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    Huomenet pitkästä aikaan! Eipä vaan enää kovin ehdi koneelle, ainkaan kirjoittamaan :) Lueskelen kyllä aina kun ehdin, mutta omat kirjoittamiset tahtoo jäädä. Nyt sattui hyvä sauma kun mies ja esikko on uimassa. Itse alan jo olla melko hyvässä kunnossa. Ilman särkylääkkeitä mennään jo...
  2. A

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Kantoliinasta sen verran, et ostin esikolle trikooliinan ihan kokeeksi. Se oli kyllä hyvä ostos. Esikko nukkui päivällä levottomasti, mutta kantoliinassa nukkui monen tunnin unia ja heräs aina hirveän kiukkuisena kun oli niin nälkä. Eilen kokeilin eka kertaa pikkuneidille samasta syystä ja toimi...
  3. A

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Kaa Mulle kans kätilöt ja lääkärit sanoi et mun ponnistaminen oli tehokasta. Supistukset oli myös tehokkaita mut kun vauva oli jumissa niin oli ja se oli pakko auttamalla auttaa maailmaan. Käsitin kätilöiden ja sen nuoren lääkärin puheesta, et jos sitä lääkäriä joka tuli äippäpolilta auttamaan...
  4. A

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Hivenen kateellisena luin tuota martzan synnytyskertomusta.. :ashamed: Tässä omaa kokemusta.. Ei synnytyspelkosille! Tiistai aamuna 3 aikoihin alkoi säännölliset supistukset 8 min välein. Odoteltiin kotona muutama tunti, mutta tuntui et supistukset tiheni koko ajan niin en uskaltanut...
  5. A

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Huomenet! Oon ihan tipahtanu täältä kärryiltä.. Tsempitykset kaikille odottelijoille! :hug: Meille syntyi tytön tyllerö 17.3 klo 15.22 (40+4) . Painoa tasan 4kg pituutta 52cm. Synnytys oli pitkä ja vaikea kun tyttö oli sinnikkäästi loppuun asti avotarjonnassa. Kotiuduttiin lauantaina. Tulen...
  6. A

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Iltaa kaikille! Täällä kärvistellään kans.. Olo on todella pitkästynyt tähän odotteluun!!! Meillä likalla alkoi mahatauti just laskettuna päivänä ja olin jo varma, et nyt joudun synnyttämään yksin kun mies ja likka mahataudissa kotona.. Onneksi vielä ei mulla ja miehellä oo ollu oireita ja...
  7. A

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Iltaa kaikille! Hirmuisesti tekstiä ois kahlattavana. Kyllä ootte rivakasti jaksanu kirjoittaa :) Kiitokset synnytyskertomuksista, mukavaa lukea monenlaisista synnytyksistä, sektiot mukaan lukien. Meille ei mitään uutta, odotellaan vaan.. Maanantaina äippäpolilla vauvan kokoarvio 3,9kg...
  8. A

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Pika lukemiset ja merkkaukset. Onnittelut vauvoille ja vanhemmille :heart: :flower: Ja kiitokset synnytyskertomuksista =) Mukavaa luettavaa..
  9. A

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Merkkaukset. Tänään kaupungille miehen kans kahdestaan. Mies meinas laittaa vastaan, mut sanoin et sit ei päästä varmaan ainakaan puoleen vuoteen kahdestaan!!!!! Tai mulla pitää olla vähintään lypsyvälineet mukana.. Sit olikin jo ihan mielellään lähdössä :) :D
  10. A

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Merkkaan vaan.. 5 päivää maaliskuuta kulunut ja 15 sivua tekstiä! Aika mahtava suoritus :)
  11. A

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Zoe-F Kai se hikka voi muuallakin tuntua jos vauvan koko kroppa nytkähtää? :) Mut voihan tuolla lenkkeilyllä olla jotain tekemistä sen vauvojen askel refleksin kans? Vai voiko? Toimiiko ne refleksit jo mahassa? Mä en oo huomannu samaa. Meidän pikkuinen yrittää kyllä sinnikkäästi työntää...
  12. A

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Marais Mä kokeilin Sauvakävelyä joskus 30+ viikoilla.. Ja heti supisteli!! Sillon en vaan uskaltanu jatkaa ja vielä kun hämärällä pyörätiellä oli joku hämärän näköinen mies niin meitsi viiletti sauvat perässä supistusten kans täysillä kotiin :ashamed: Pitäis varmaan nyt kokeilla uudestaan, kun...
  13. A

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Huomenet! Eilen tasan kaksi kipeää supistusta.. Plaah.. Tänään neuvola ja sieltä pitäis saada uuteen ultraan ja koko-arvioon aika.. Zoe-F maksan bensat jos tuut järkkää meille? :D Mulla motivaatio täysin hukassa siivoukseen. Ja meillä on karsee siivo.. Ja sehän on varmaa jos lähtee...
  14. A

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Hei mä oon kans sairaan hyvä tuossa Syömisessä!! Ei oo kyllä vielä vaikuttanu supistuksiin ja tulos ei tod oo myöskään laiha :laugh: :laugh: (Käytiin eilen amarillossa kun oli niin hyvä tarjous ja nyt tein tuommosta mokka/rahkahyydyke kakkua.. :ashamed: Kakkuun tarvittiin myös vajaa levy...
  15. A

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Paljon onnea pienille vauvoille ja vanhemmille! :heart: :heart: Kade olen minäkin.. Olo on tosi malttamaton ja vielä kun kuulin et kaveri jolla ois ollu LA 9.3 synnytti eilen, niin voihh.. Pikku poika heillä.. Oon niin kade.. Kade jopa Kaa:lle kun on sen verran tekemistä, et voi...
  16. A

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Merkkailen vain. Edellisen kuun loput on vielä kahlaamatta :) Onnittelut pikkuisista vauvoista! :flower: Upupan pikkuinen on niin suloinen! :heart:
  17. A

    **Maalismasut 2009** helmikuussa, vol2

    Hermina Mä sain kyllä päivän naurut tuosta käynnitysyrityksestä!!! :laugh: :laugh: Mä oon jättäny tuon käynnisttely yrityksen ihan suosiolla kun on niin pahat aavistukset, et mulle käy samoin. Näköjään ihan hyvä jättää jos on aavistukset et menee ihan farssiksi koko homma..
  18. A

    **Maalismasut 2009** helmikuussa, vol2

    Täällä yksi räjähdysherkkä ilmoittautuu. Meinaa olla tosi tiukkaa välillä neidin kans (1v4kk) kun kaikki vaipanvihdot ja pukemiset on yhtä tappelua.. Tyttö laittaa tiukasti vastaan ja itellä SATTUUU aina jonnekin kun likka rimpuilee. Tyttö on inhonnut pienestä asti pukemista ja kaikkea missä on...
  19. A

    **Maalismasut 2009** helmikuussa

    Pikku kyselyä.. Onko muilla liittynyt supistuksiin päänsärkyä? Lähinnä kipeisiin supistuksiin.. Mulla särki päätä koko tuon ajan kun supisteli kipeästi ja kun loppuivat niin loppu myös päänsärky. Mystistä.. Mietin et onkohan hormoneilla joku osuus asiaan. Tekihän ne keskiraskauden aikoihinkin...
  20. A

    **Maalismasut 2009** helmikuussa

    Soitin äitipolille tuosta kipulääke asiasta ja siellä sanoivat, että synnytykseen ja sen aikaiseen kivunlievitykseen ei ole panacodilla vaikutusta. Toki hyssytteli, et kannattaa miettiä onko noin vahvan kipulääkkeen ottoon tarpeeksi painavat perusteet. Mä olen sitä mieltä, et vaihtoehtoina on...

Yhteistyössä