Hakutulokset

  1. J

    MAALISTAAPEROT 2006

    Ehdinpäs minäkin tänne piiitkästä aikaa!!! =) Sandra päikkäreillä joten hetkin ehtii muutakin tehdä. Kuudes hammas putkahti äitienpäivänä,kovasti hoetaan "ei":tä ja "akki":a,mikä tarkottaa nappia. =) Eilen tuli sitten päätös postissa,Sandralle on päiväkotipaikka elokuun puolivälistä...
  2. J

    Päivähoidon aloitus edessä syksyllä!!

    Täällä myös päiväkotipaikka varmistui tänään,elokuun puolivälissä meidän neiti aloittaa päiväkodin.Ikää tuolloin 1v 5kk. Kyllä vähän jännittää ja haikealtakin tuntuu,mutta uskon että neiti hyvin siellä pärjää. Ja tekee äidillekkin hyvää saada vähän muutakin elämää kuin kotona olo. Tsemppiä...
  3. J

    MAALISTAAPEROT 2006

    Ai potkulauta lähtee kanssa töihin.Mun olis tarkotus myös elokuussa laittaa Sandra päiväkotiin,ja mennä kouluun. Vähän jännittää,kuin se syksy menee.Mutta onneksi viellä kesän saa olla kotosalla!! :heart: Mittari:onnea!!mä oon itse kaksonen,mulla ihana kaksosveli.Voin sanoa,että on rikkaus olla...
  4. J

    MAALISTAAPEROT 2006

    Mittarille onnittelut raskaudesta, ja samalla suuret pahoittelut isäsi vuoksi.Voimia sinne paljon!!! :hug: En oo ehtinyt täällä käydä vähään aikaan,päivät on aika kiireisiä.Ulkoillaan paljon ja Sandra rakastaa ulkona juoksemista.Tosissaan jo juoksee ja kovaa!!Hiekkalaatikolla tykkää kanssa olla...
  5. J

    MAALISTAAPEROT 2006

    Tii-tu ja muut:kiva kuulla teistä!!! :hug: Meillä Sandralla löytyi sitten tosiaan taas korvatulehdus korvasta,nyt uusi antibioottikuuri päällä.Toivottavasti noita tulehduksia ei nyt ala tulemaan usein... :o Kun oltiin torsatina lääkärissä,odotushuoneessa pari äitiä taivasteli Sandraa,että kuin...
  6. J

    MAALISTAAPEROT 2006

    Kukkis:Sandra sairasti vauvarokon 8-kuisena.3 pvä oli tosi korkea kuume,sitten kuume laski ja samalla ilmestyi näppylät jotka onneksi hävisi aika pian.Kurja tauti,mutta onpahan sekin sairastettu sitten! :hug: Sandralla korvatulehdus taas..... :( Neiti ja mies oli viimeyön maalla anopin...
  7. J

    MAALISTAAPEROT 2006

    Niin ja tervetuloa kaikille "uusille" maalismammoille!!Kiva saada lisää väkeä tänne! Ja Naurukohtaus:Tosi kurjaa,erot on ikäviä asioita,eikä varmasti helppoja! Paljon voimia sulle! :hug: :hug: Ja Sussoo:teillä onkin sitten VIELLÄ pienempi vaavi kuin meillä. Sandrakin kirppu:pit.73cm paino 8,5kg
  8. J

    MAALISTAAPEROT 2006

    Naurukohtaus-perästä tullaan piakkoin!!!(2.3) ;)
  9. J

    kystat

    en tiedä siitä mutta äidilläni on kystia ja ollut parin vuoden sisään 4 tuulimuna raskautta :(
  10. J

    vähä hiilihydraattinen=atkins??

    Mä koitin sitä kanssa. Olisinkohan ollut 1,5-2 kuukautta (en muista enää tarkkaan) mut 7 kg pudotin. Sit alko kyllästyttään kun ei saanut syödä esim. jogurttia aamuisin.
  11. J

    hiusten lähtö

    Mulla lähtee myös hiuksia ja paljon!!! :( synnytin 5 kk sitten,ja hiusten lähtö alko n.kuukausi sitten.... :( mistähän johtuu??
  12. J

    MPR- rokottesta

    Ei tullut oireita, annettiin 1v 3kk iässä. Yksvuotiaana annetusta rokotteesta tuli kuumetta, vaikka se oli kai samanlainen/samantapanen kuin ne pari aiempaa.
  13. J

    Mitkä kiinteät sopivat atoopikolle/maitoallergikolle?

    moi!täällä on muitakin maitoallergikoita... =) meidän tyttö 3 kk on nyt maidottomalla ruokavaliolla.lehmänmaitoallergiaa epäillään ihottuman takia..tosi kurjaa... :( oon surullinen...atooppista ihottumaa on kaulassa ja taipeissa.kuinka usein nää allergiat paranee?
  14. J

    tuulimunasta

    Ei mulla tainnut olla ylävatsakipuja eikä ollut kyllä verenvuotoakaan. Raskaushormonitkin oli korkeat. Kaavinta tehtiin n. viikko sitten.
  15. J

    pää pyörryksissä...

    Me yritettiin lasta 1,5vuotta ennekun tärppäs ihan luomusti.Nyt ollaan toista yritetty enemmän ja vähemmän jo tosi kauan.Ollaan menossa keskustelemaan asiasta pian.Mua vähän jännittää että mitä siel jutellaan.Mutta oiken paljon onnea teille!!! :)
  16. J

    Käykä muiden 3-4-vuotiaat yöllä pissalla?

    Meillä 4-v poika käy melkein joka yö kerran vessassa.
  17. J

    Mitä teen???

    Ai niin viel tohon nukkumaan menoon.Meidän lapselle toi nukkumaan meno on ihan hirvee show ollut.Ollaan päätetty isän kanssa rutiinit mitä tehdään joka ikinen ilta.Eli ensin kerää lelunsa(muuten isä tai äiti kerää ne varastoon), sitten iltapala.Sen jälkeen hampaat pestään ja luetaan iltasatu ja...
  18. J

    Mitä teen???

    Meillä on 4-vuotias pomottaja poika, jolle on jouduttu laittamaan tosiaan kaikki jäähytuolisysteemit.Ennen meni omaan huoneeseen miettii, mutta kun alkoi siel vaan touhuu ni ei järkee.Samoin jos pelleilee ruoka pöydäs varotetaan 1 tai joskus 2 kertaa ja sit otetaan ruoka pois vaik miten itkis ja...
  19. J

    Lapsienne mitat.

    Poika 4 vuotta pituus:106cm Paino.20 kg Siinä noi strategiset mitat :)
  20. J

    hiusten leikkaus

    Meillä poika on aina antanut leikata hiukset nätisti paitsi nyt.Poika 4v ja hirveen huudon kanssa joudun leikkaamaan.En enää saksia uskalla käyttää kun pyörii niin kovasti.Koneella menee helpommin ja nopeemmin.Huudon kanssa sekin mutta on aina ilonen sen jälkeen kuitenkin ja annan jonku pikku...

Yhteistyössä