Hakutulokset

  1. L

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    Thor Kiitoksia uudesta pinosta, päivittäisitkö minutkin mukaan... Kävin kyllä jo kertoilemassa vauvauutiset aiemmin, mutta taisivat sitten mennä ohi... Olen ollut mukana alusta lähtien, mutta työkiireiden vuoksi lähinnä taustaillut ja lueskellut kuulumisia... Poikamme syntyi 19.11. klo 21.16...
  2. L

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Moi!!! Pikaisesti ilmoittamaan kuulumisia! Torstaina 19.11. (RV 40+6) syntyi 4580g painava mustatukkainen pojankutale, pituutta 52cm ja pipo 37cm. Kaikki meni hyvin ja synnytys normaalisti alateitse. Kotiin päästiin sit sunnuntaina ja imetyskin on lähtenyt mukavasti käyntiin...
  3. L

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    Pikaisesti ilmoittamaan kuulumisia! Torstaina 19.11. (RV 40+6) syntyi 4580g painava mustatukkainen pojankutale, pituutta 52cm ja pipo 37cm. Kaikki meni hyvin ja synnytys normaalisti alateitse. Kotiin päästiin sit sunnuntaina ja imetyskin on lähtenyt mukavasti käyntiin. Voin tulla kertoilemaan...
  4. L

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Moi piiitkästä aikaa kaikille! Nyt kun äippäloma alkoi, ehtii taasen koneellekin. Ihan ensin ennen kuin unohdan Baby dream : Huomasin omalla pojallani saman ongelman, että kädet on aina kylmät riippumatta hanskojen paksuudesta... Sitten tajusin, että puvun hiharesorit on aika tiukat ja lapsilla...
  5. L

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Meillä sairastettiin vauvarokko viime viikolla. Kuumetta oli parhaimmillaan 39,8C, oltiin jo sikainfluenssa seurannassa siten, että soitin maanataina sinne päivystävään puhelimeen ja tiistaina sit lääkäri puhelimitse arvioi tarvitseeko aloittaa tamiflu-lääkitystä. Onneksi siltä vältyttiin, koska...
  6. L

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HEINÄKUUSSA ***

    Heips, Thor laitoin yv:tä, jotta kutsut minutkin fb-ketjuun... Olen niin laiska kirjoittelemaan, että ihan hävettää. Tänään poksuu 25 viikkoa!!! Olen jo aika väsynyt tähän jättimasuun |O Mulla tosiaan 1v 3kk poika, joka kyllä vie äidiltä kaiken ylimääräisen energian :| On vielä niin iso...
  7. L

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HEINÄKUUSSA ***

    Taustailijankin on nyt pakko ilmaanuta kertomaan osanottonsa. Gutupallolle suuri :hug: En löydä sanoja :'( , jotka lohduttaisivat noin raskasta taakka kantavia. Voimia koko teidän perheelle. Lyy ja poika! (selvisi rakenne ultrassa, saa laittaa listaan)rv 21+2 kai?
  8. L

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Täällä on kans yks mamma, joka ei voi sietää tupruttelua lasten lähellä :( Välillä surettaa ja v*tuttaa nähdä pienten lasten äitejä sauhuamassa, milloin missäkin... Me alamme kanssa siirtyä yksiin päiväuniin, kun äijä meinaa välillä herätä jo neljältä valvomaan huh... Sitten vähän...
  9. L

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Voisinpas ilmoittautua mukaan... Tein positiivisen testin viime torstaina, kun menkat oli viikon myöhässä. Itselläni oli 12. päivä 25-vuotissynttärit, joten aika ihana lahja oli saada vauvauutisia :heart: Tämä on minulle toinen synnytys, esikoinen putkahti maailmaan viime vuoden vappuna...
  10. L

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Pikkuisen on ollut taas taukoa tällä laiskimuksella, käyn lukemassa, mut olen huono itse kirjoittamaan. Voimia Vuotaraaputin :hug: Meilläkin yritetään siirtyä yksiin päiväuniin, mutta välillä tuntuu, että poika on illalla niin älyttömän väsynyt, ettei sitten oikein syö kunnolla. Herrahan...
  11. L

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Tässä oon kohta pai kuukautta taustaillut, kun en ole vaan saanut taas aikaiseksi kommentoida mitään. Koetin lueskella taakse päin ja puhetta oli ainakin syömisistä ja yöheräilyistä sekä sairastelusta (voimia kaikille kipeinä olevien perheille!) :hug: Syömisistä: Meillä on kanssa ollut...
  12. L

    ***HUHTIHIPUT 2008 syystunnelmat***

    Moikka taas, varmaan kuukausi sitten olen viimeksi kirjoitellut :p Lukemassa käyn kuitenkin miltei päivittäin... :'( Kauhajoki Zeena meillä lakkoillaan kanssa, menee päivä tai pari huonolla tissisyönnillä ja sit taas kelpaa. Olen antanut soseiden kanssa pieniä vesihörppyjä pullosta tai...
  13. L

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    Täällä on ollut puhetta kiinteiden aloittamisesta ja se on minunkin mieltäni askarruttanut. Miten usein teidän vauvat syö? Meillä on kolme ja puol tuntia ihan maksimiväli ja yöllä yleensä vielä tiheämmin... Alkaa kohta tulla väsy... Maitoa riittää jopa luovutukseen asti ja vauva syö kyllä aina...
  14. L

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    Pään nostamisesta oli puhetta... Meillä nousee pää hyvin ja oikein valmiiksi jännittäytyy, kun otan käsistä kiinni ja sanon "ylös". Vähän pienempänä ei kannatellut päätä, jos otti vaan kämmenistä kiinni. Piti ottaa siten että vauvan käsi on peukalon ympärillä ja itse pidin kiinni käsivarresta...
  15. L

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    Poitsu nukkuu, joten edin pikaisesti kirjoitella... Huomasin turvaistuin keskustelun ja täytyy myöntää, että meidän ukko alkaa kanssa näyttää istuimessa aikas isolta. Hän on kyllä onneksi niin kuumaverinen kaveri ettei ole vielä tarvetta pukea paksusti... Syksyllä sitte joutuu miettimään asiaa...
  16. L

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    p.s. Meillä muuten laulettiin Jumalan kämmenellä ja Ystävä sä lapsien... Maankorvessa kulkevi lapsosen tie olisi ollut ihana, mut en ehtinyt siihen monistusrumbaan, kun sekään ei tosiaan ole virsikirjassa...
  17. L

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    Kiitos uudesta pinosta hysteerinen! Meidän pojan nimeksi tuli Jonne Jaakko Tapani :D kaste oli jo 7.6., mut vasta nyt ehdin taas kirjoitella. Saapi lisätä listaan... Meillä oli samalla avioliittoon siunaaminen, vihkiydyimme jo silloin karkauspäivänä... Tuossa huomasin keskusteluja ja kuvia...
  18. L

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    Olen taasen käynyt lukemassa miltei päivittäin, mutta itse enmeinaa millään ehtiä kirjoittamaan. On mukavaa lukea, että muutkin painiskelevat samojen ongelmien kanssa (vaikkei ongelmat siis kivoja olekaan)... Välillä nimittäin meinaa mennä sormi suuhun tuon pikku jätkän kanssa. nenä-friidasta...
  19. L

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    Hyvää äitienpäivää kaikille! Tuossa ehdin muutaman sivun lukea taakse päin ja huomasin keskustelunne perhepedistä. Meillä on nukutettu vauvelia omassa sängyssään, mutta omien voimien säästämiseksi olen pitänyt joinakin öinä välillä vieressä syöttövälin verran, jos ei ole meinannut sänkyyn...
  20. L

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    Poikamme syntyi 30.4. klo. 2.56 painoa oli 4070g ja pituutta 53 cm, pipo 36 cm (rvk 41 tasan). En ole aiemmin ehtinyt koneelle, enkä kyllä sen puoleen pystynyt istumaankaan, joten sekin venytti koneelle tuloa ;) Ovatkos kaikki jo saaneet nyytin vai vieläkö joku odottelee? Sori epätietoisuus...

Yhteistyössä