Hakutulokset

  1. M

    Keskenmenon jälkeen plussanneet loka-marraskuussa

    Huomenta! Minulla oli eilen aamulla oikein huono olo hetken ja hehkuttelin sitä miehelle illalla.. se oli ihan että kyllä oot aika pimee :laugh: Meillä ultra viikon päästä keskiviikkona ja sitä nyt odottelen kovasti. Minä oon nähnyt joka yö keskenmenosta unta ja herään siihen että pitää...
  2. M

    ***Kesävauvat 2008***

    No voi he****tti kun kaikki mitä kirjoitin niin katosi. eli siis Maasu siistiä! Minäkin oon muuten 26 :) pitäisikin laittaa joskus myöhemmin alulle jotain Jyväskylä-miittiä kun olisi niin kiva tutustua samassa elämäntilanteessa olevien kanssa. Varasin alkuraskauden ultran Gynepraxisilta...
  3. M

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    Epskeps :hug: Kyllä sinua nyt koetellaan :( Onneksi jaksat kuitenkin olla positiivisella mielellä..
  4. M

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    Epskeps :hug: Kyllä sinua nyt koetellaan :( Onneksi jaksat kuitenkin olla positiivisella mielellä..
  5. M

    Keskenmenon jälkeen plussanneet loka-marraskuussa

    Minä edelleen odottelen täällä pahaa oloa ja rintojen kivistystä ja muuta ihanaa josta saisin varmuuden että raskaana ollaan. Tosin kamala nälkä mulla on kokoajan mutta se saattaa kyllä johtua ihan tästä kun oon niin suursyömäri :laugh: Ultra on tosiaan parin viikon päästä ja sitä odottelen...
  6. M

    ***Kesävauvat 2008***

    Moikka kesäkuiset ja varsinkin Hande ja Dalia :) Minä oon myös Jyväskylästä ja odottelen kesävauvaa. Minä menen 5+4 viikoilla ja laskeskelin että minulle tulisi lasketuksi ajaksi 16.6 eli todella ollaan samoihin aikoihin pian synnärillä. En vielää uskalla liittyä oikein mihinkään ketjuun kun on...
  7. M

    Keskenmenon jälkeen plussanneet loka-marraskuussa

    Ihanaa Amira ja Risukasa :heart: Varmaan taas helpottaa vähäksi aikaa
  8. M

    Keskenmenon jälkeen plussanneet loka-marraskuussa

    Kiitokset tervetulotoivotuksista :heart: Toivottavasti saan täällä ollakkin kesään saakka :) Ninni Itselaskema LA oli 16.6 mutta varmentuu sitten varmaan myöhemmin. Kuitenkin siinä paikkeilla. Ja synnäri on K-SKS. Onnea ja tsemppiä ultriin Amira ja Risukasa ihan sydämeni pohjasta...
  9. M

    Keskenmenon jälkeen plussanneet loka-marraskuussa

    Minäkin voisin liittyä joukkoon mukaan :hug: Eli täällä mennään menkkojen mukaan 5+2 viikoilla mutta saattaa olla että ei ehkä ihan niinkään pitkällä kun kaavinnan jälkeen tuo kierto on ollut mikä on. Olo on onnellinen mutta samalla kalvaa kamala epävarmuus. Mulla oli tosi vähän oireita...
  10. M

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    Epsu! Onnea ihan kamalasti, nyt aletaan sitten jännäilemään..:) Miikkis :hug: Kiitokset kaikille onnitteluista, varmaan pyörin täällä taustalla silti ja lueskelen teidän kuulumisia. Plussatuulia kaikille :heart:
  11. M

    SOKERIT SEKAISIN -Pino kaikkeen raskausdiabetekseen liittyvään

    Ajattelin vielä kommentoida tuota karppausasiaa ja tämä ei siis mitenkään liity raskausdiabeetekseen. Monet aikuisiän diabeetikothan karppaa ja hoitaa sillä diabetestaan, nuoruusiän diabetes toimii sitten eritavalla. Tästä on tehty ihan tutkimuksiakin. Ja tuosta raskauskarppauksesta:tiedän monta...
  12. M

    SOKERIT SEKAISIN -Pino kaikkeen raskausdiabetekseen liittyvään

    Ihan vaan oisin tuosta ketoosista kommentoinut: itse karppaan ja kun itse haluan ketoosiin niin minun henkilökohtaiset hiilarimäärät on alle 20g hiilareita päivässä. Eli ketoosiin ei ole vaaraa mennä vaikka söisi vain reilu 100 g hiilareita. Tosin tuosta raskausdiabetes-ruokavaliosta en sitten...
  13. M

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    Ajattelin tässä heti tulla tänne kertomaan reissusta palattuani että juuri plussasin ihka oikean plussan :heart: Huikea olo, vaikka heti alkoi pelottamaan. Se tässä vaan harmittaa kun lauantaina join kolme lasia viiniä kun lauantaina tuli ihan selkeä nega :|
  14. M

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Testasin tuossa negan, ihan vain tiedoksi :) No ei heitetä vielä kirvestä kaivoon.. Nyt lähdetään reissuun. Kivaa viikonloppua kaikille!
  15. M

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Irtis joo minä kävin täältä lukemassa että oot saanut plussan :) Toivotaan että se oli enneuni. Oikeesti mun pitäis varmaan vähän rajoittaa tätä netissä roikkumista.. mä oon laiska kirjottelemaan mutta hengailen silti täällä.. Aurinkoenergiallahan on tuota energiaa :) voisitko laittaa tännepäin...
  16. M

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Marleena ja stoppis ONNEKSI OLKOON! Mä näin viime yönä unta että Irtis sai plussan, joten odottelehan vaan, kyllä se sieltä tulee :heart: Huomenna testaan, mutta luulen myös että minulla oli ovis 26.päivän tienoilla joten nega sieltä tulee varmaan. Mukavaa päivää kaikille! Tänään on...
  17. M

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Ihana heponen sulla Epskeps :) Minullakin on ollut hevosia.. lapsuuteni ja nuoruuteni eli 17 yhteistä vuotta elin pienen shettiksen kanssa, joka jouduttiin muutama vuosi sitten lopettamaan kaviokuumeen takia :( :( :( Suomenhevosia mulla on ollut hoidossa kaksi ja varmaan on...
  18. M

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Moikka! Tänne on tullut taas niin paljon viestejä etten millään jaksa ja muista kommentoida kaikille mutta kaikille mukavaa päivää tasapuolisesti :wave: Äiteen kertoma tyyppi sai minunkin aggressiot korkealle! Että ihmiset sitten voi ollakkin idiootteja :( :( :(...
  19. M

    Karppaajat hoi!

    Minä pudotin häitäni varten 15 kiloa karppaamalla kaksi vuotta sitten ja olen jatkanut sitä elämäntapana. paino pysyy kurissa ja olo on energinen ja hyvä. Nyt kaksi kuukautta sitten keskenmenon saaneena yritän taas kasailla itseäni. Jouduin niin huonoon kuntoon ja hilihydraatit palautui...
  20. M

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Lauantaita ihanaiset! Pelottaa minunkin mies on yrittäjä, joten tosiaan tiedän kuinka tiukassa nuo vapaapäivät on. Nauttikaahan lomasta :heart: irtosora Mulla myös flunssa taittumassa. Mietin just tänään että lähes samoilla jännäilypäivillä mennään. Mitä nyt olen itseäni tarkkaillut...

Yhteistyössä