Hakutulokset

  1. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    terve!! Joudunpa minäkin tämän pinon jättämään... Np-ultrassa ei löytynyt sikiötä vaan joku kalvo. Luultavasti tuulimuna. Vaan tosi pitkällä ja minkäänlaista vuotoa ei ole tullut eikä tule. Nyt odotan kutsua loppuviikosta vielä ultraan ja sit pillerit. No ei voi muuta kuin eteenpäin ja...
  2. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    ai niin...täällä myös säärikarvat kasvaa paljon...kasvoi myös tuosta pojastakin paljon. Meillä käytössä -06 vuoden gesslein merkkiset vaunut siis yhdistelmät jota en anna pois,mutta ostan kaksosten matkarattaat että sit kun johonkin menee niin esikoisen saa myös teljettyä :kieh: ollaan...
  3. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Heippa!!! Joku sano että ottaa paperille ylös mistä puhutaan niin muistaa vastata. No niin tein minäkin :) Jouskari Esikoisessa oli 102-122/64-80 ja tästä oli viimeksi 118/71 Eli aikas samoilla mennään. Raskaus on muuten todella samanlainen kuin ensimmäisestä. Vähän ällö oloa alussa,finnejä...
  4. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    On ollut niin nätti ilma että on tainnut olla ihmiset ulkona,vai?? =) täällä kun niin hiljaista on ollut näköjään... Täällä ulkoiltu ja siskot ollut kylässä ja nautittu "vapaasta" kun siskot on pojan kanssa leikkinyt !!!! Täällä jännitystä ilmassa kun tiistaina on se np-ultra... no ei...
  5. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Paljon voimia niina :hug: Diorille paljon onnea hyvistä kuulumisista. Täällä kaikki hyvin...odotellaan tiistaita jotta näkisi toisen ultrassa ja toivottavasti kaikki olisi hyvin. =) Millä viikoilla olette tunteneet liikkeet?? Siis edellisissä raskauksissa...vai joko joku on...
  6. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    heippa kaikille!!! Ei täällä mitään ihmeellistä...väsymys on kamala!!! Nyt taidan laittaa pojan unille ja joku kyseli että "sattuuko" mahaan,niin mulla on muutaman kerran "vihlassut" mahasta!!! |O |O |O Pieni 11+4
  7. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Lydia :hug: toivottavasti kaikki hyvin!! :heart: Hyvää ystävänpäivää kaikille :heart: Pieni 11+3 nyt ulos pojan kanssa :heart:
  8. Ä

    Keskenmenon jälkeistä elämää

    voimia kaikille :flower: klara :hug: paljon voimia :heart:
  9. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    ihanaa niina :heart: onnea :hug: Täällä piti sen np-ultran olla perjantaina mutta tänään soitettiin ja sanottiin että ultraaja oli sairastunut influenssaan... joten se siirtyi ensiviikon tiistaiksi,silloin viikkoja 12+1!! Eli ihan hyvin viikkoja. neppis toivottavasti vuodot...
  10. Ä

    Keskenmenon jälkeistä elämää

    Voimia kaikille :flower: Itse keskenmenon koin viime lokakuun lopussa,viikoilla 7+. Alkoi ihan itse vuotamaan ja en joutunut mihinkään yöllä lähtemään. Onneksi kipuja ei ollut ollenkaan,surullinen hetken olin mutta elämä jatkuu...ja pakkokin oli kun esikoinen niin pieni. No onneksi...
  11. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Täällä puhuttiin siitä veri seulasta np-ultran kanssa. Meillä se on vapaa ehtoinen eli pakko ei ole. sain myös sen dvd:n sieltä neuvolasta ja ajattelin että jos sen katsoisi kun toi poika nukkuu...no pelatkoon isäntä ton pelinsä loppuun =) Täällä muuten olo hyvä,ihan pientä öllöä ja...
  12. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Heippa kaikki!!! millimenninkäinen Mulla oli keskenmeno täysin kivuton. Ei mitää kipuja,vuosi vain pois. voimia :hug: Täällä tissit arat ja väsy ja pikku vilu mutta muuten oireetonta. Samanlailla on esikoisesta ollut... Kauheesti tekstiä ollut,mutta nyt pitää viedä esikoinen unille...
  13. Ä

    Oonko mä ainut jonka mielestä Emmaljungien suosio on yliarvostettua?

    et ole ainut,itseltä ei niitä löydy mutta monelta tutulta kyllä ja ovat reistailleet todella paljon ja olleet huollossa!!!
  14. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    snodgrass ja suhveli Mulla niskapoimu ultra viikoilla 11+4 ja on ensi viikon perjantaina. tervetuloa uusille :flower: Toivottavasti kaikkien niiden uutiset joilla ollut huonoja muuttuu hyviksi vielä =) Omaa: Täällä rinnat hiukan arat,väsyttää ja on kylmä. Muuten kaikki hyvin...
  15. Ä

    Pärjääkö 4-henkinen perhe kolmiossa?

    Meillä melkein 60 neliön kaksio ja toinen lapsi tulossa syksyllä,esikoinen silloin 2v. En ole edes miettinyt muuttamista,isot huoneet...
  16. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    äittä voimia paljon :hug: Toivottavasti pääsette pian uudelleen yrittämään!!! cora Toivotaan että kaikki olisi hyvin,mutta hyvä on varautua jos siltä tuntuu!!! :hug: tervetuloa uusille :flower: Varasin tänään sitten ajan np-ultraan. se on nyt sitten 14.2,eikös se ole ystävän päivä =)...
  17. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    tervetuloa kaikille uusille :flower: katjuska-78 : Toivottavasti vuoto loppuu... :hug: Omaa: Viime viikolla oli neuvola,kaikki oli hyvin. Hb oli vaan 113 mutta on aina alhainen mulla. Torstaina oli myös lääkäri,joka totesi kohdun kasvaneen ja suun olevan kiinni. Yritettiin kuunnella...
  18. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Tervetuloa uusille =) Täällä neuvola tunnin päästä =) menen yksin neuvolaan mutta ultriin mies yrittää tulla mukaan,tai yritän saada ajat niin että pääsee =) Täällä ei mitään ihmeellistä,nukkua voisi koko ajan ja ei tee mieli syödä,mutta muuten kaikki hyvin =) Pieni 9+3
  19. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    kamiliya tervetuloa joukkoon!! Olipa sullakin kokemus,mutta onneksi sieltä pieni löytyi =) äittä-67 tervetuloa joukkoon mukaan myös!! Onkos sulla muutkin syntynyt sektiolla?? suhveli Paljon onnea hyvistä uutisista =) Täällä ollö oloa,mutta ei kamalasti muuta. Kuin esikoisesta...
  20. Ä

    mitä teidän 1v. syövät iltapalaksi?

    puuroa täälläkin,jonkun kiisselin kera,mutta ei paljon kiisseliä!!! :laugh:

Yhteistyössä