Hakutulokset

  1. R

    Tuore kuva meidän Tarzanista, ihan pakko tulla esittelemään. :)

    Tässä meidän hymypoika. Ikää huomenna 5kk. :heart: :heart: :heart: Ja itse tein nuo housut! :D B)
  2. R

    Nyt on sitte meijän talossa 50cm ja 3786 grammaa lisää miesvoimaa.

    Perjantaina suvaitsi herra vihdoin kurkata kolostaan, klo 19.52 tarkalleen ottaen. :heart: Viikkoja 38+2, mut ei hetkeekään liian aikaisin. ;) Laittaisin kuvan, mut kamera tilttas. :headwall: Palaan astialle. Ainii... Sektioon verrattuna synnytys on helppoa ku heinän teko. B)...
  3. R

    Toivon pikkuveljelle nimeksi Taisto vai Tarmo?

    Päätös tehdään vasta kun vauva nähdään, mutta ihan leikkimielellä. :xmas:
  4. R

    Kukkuluuruu, mitä kuuluu? Uutta kuvaa tulin esittelemään :)

    19+5 ja toinen pojan-jässikkä melko varmasti. :heart: Nyt vaan kauhee ongelma keksiä nimi, kun pelkkiä tytönnimiä tulee mieleen... :headwall: Jotta saa ehdottaa Toivon veljelle nimeä! :wave:
  5. R

    Mikähän visio tässä nyt on...? (kuva jääkaapista)

    Kuvasta ei ehkä erotu, mutta tuolla mikrokuvun alla ei oo mitään. Mitäköhän hittoa se tuolla sitten tekee?? :D :whistle:
  6. R

    Tiiättekös mikä tää on? ;D *kuva*

    :whistle: :heart: :D
  7. R

    Miten kauan voi 7v:llä kestää nukahtaa?!

    |O Mä nukun pystyyn ja neiti 7v ei nukahda millään... Ja lupasin olla tässä koneella kunnes nukkuu. Kummityttö siis on yökylässä. "Jennaaa, kuinka monta tuntia tää yö on?", "Jennaaa, tuleeko tänne pimeetä?" "Jennaaa, mua pissattaa...", "Jennaaa, mä unohdin pukea sukat..."........ |O Mihin...
  8. R

    Miten voi ihminen unohtaa näin nopeesti?!

    Mä vihasin ja inhosin sydämeni pohjasta raskaana oloa, mutta nyt se taas kuulostaa niin ihanalta ajatukselta. :headwall: Kymmenessä kuukaudessako se jo unohtuu? Voi pas.... :kieh: :kieh:
  9. R

    HelloShitty oletko palstalla?

    Tuletko puistoon...? Me ollaan se ihmeellisen näkönen parivaljakko vihreine vaunuinemme. Lippalakit päässä. Ja sellanen mauton rekisterikilpi vankkureissa. Ja ollaan pojan kanssa kuulemma huomattavanm kovaäänisiä... :saint:
  10. R

    Onko kellään muulla vaikeuksia muistaa omaa ikäänsä?

    Mun on aina laskettava, en muuten muista... :ashamed:
  11. R

    Nyt se laps sitte söi P*SKAA...

    |O :x :headwall: YÖK!
  12. R

    Kuka haluaa ostaa kaksion Porvoosta?

    Mä oon löytäny unelmieni talon, mut en saa sitä, kun ei kukaan halua ostaa tätä.. :'(
  13. R

    KIELItesti: Osaatko lunttaamatta kääntää seuraavat ruotsinkieliset sanat;

    präktig sjudundrande obevakad Tylsää on joo. :whistle:
  14. R

    Mitä tehdä purevalle lapselle, kun kielto vaan naurattaa?

    Nauraa vaan kun kiellän, eikä auta "itkukaan". Ja puree tosi lujaa! Nytteki verta vuotava haava käsivarressa. Ikää siis vasta 10kk ja tekee hampaita... :/
  15. R

    Sattupa sitte taas kerran jokseenki nolosti...

    Mulle tuppaa vähän sattumaan ja tapahtumaan... :whistle: Eilen meillä oli illalla vieraita ja siivoilin pyamassa heti aamusta. Rintsikoita ei ollu ja muutenki vaan lörähtäny trikootoppi. Kesken lattianpesun soi ovikello ja ampasin avaamaan, koska tiesin odottaa postimiestä ja pakettia. Oli...
  16. R

    Meidän neuvola on kyllä aivan hanurista ja terkka päästään vajaa.

    Kaikkea on kerennyt töppäilemään, mutta osotti kyllä akka taas neroutensa; 10kk vanhaa ei saa enää imettää, koska silloin se ei saa rautaa. :headwall:
  17. R

    G: Kaunein lastenlaulu?

    Sov du lilla videung ja suomeks ehkä se Päivänsäde ja menninkäinen (vai mikä se nyt oli).

Yhteistyössä