Hakutulokset

  1. C

    Lohjan aluesairaala

    Oliskohan paikalla ketään Lohjan sairaalassa synnyttänyttä? Kokemuksia toivoisin. Olen synnyttänyt esikoiseni muualla, mutta nyt olisi suunnitelmissa mahdollisesti synnyttää tämä tuleva toinen Lohjalla. Ko. sairaalassa noin 700 synnytystä vuodessa hoidetaan, joten varmaan jollain täällä...
  2. C

    Toi Refuel-juttu

    Mikä se oikein on? Onko kuinka moni käyny katsomassa, kuten mainos kehottaa?
  3. C

    Mä oon ihan huomaamattani syönyt pussillisen Dumleja.

    On vähän huono olo nyt. :whistle:
  4. C

    Eipä löytynyt "vikaa" meidän tytöstä..

    Nyt on sitten tutkimukset tutkittu. Ei siis "edes" sitä karsastusta, mitä lastenlääkäri alkuun epäili. Neurologin diagnoosi on, että todennäköisesti kasvojen toisen puolen hermosto on vain hieman laiskempi ja siitä tuo kasvojen lievä epäsymmetrisyys johtuu. Aivosähkökäyrä ja magneettikuvauskin...
  5. C

    Noin 2-vuotiaalle/taaperolle anestesia?

    Voisiko joku ystävällisiesti kertoa kokemuksia noin 2-vuotiaan/taaperon anestesiasta? Meillä nyt keskiviikkona moinen olisi edessä. Tyttö nukutetaan noin puoleksi tunniksi magneettikuvausta varten. Miten tuo käytännössä menee? Unohdin kysyä niin monia juttuja kun meilel lähete annettiin...
  6. C

    Kuka voitti?

    Hei, voisko joku päästää mut piinasta ja kertoa kuka voitti viimeisen (Suomessa näytetyn) Huippumalli Haussa (USA) -kilpailun? Vasta tänään tajusin, että se on loppunut ja mä en kyllä ole mitään finaalia nähnyt... Tuliko se finaali viime viikolla vai jo sitä ennen?
  7. C

    Ravistettava tai joku muu turkinkielen taitaja!!

    Pystyisikö joku kääntämään suomenkielelle seuraavan: yavrum seni seviyorum canim Kiitos!! :)
  8. C

    Karsastuksen tutkiminen

    Olisikos paikalla semmoisia joilta itseltään on tutkittu karsastusoireita tai lapselta tutkittu? Olisin ihan vaan halunnut tiedustella, että miten tutkimukset ovat edenneet? Tavallisen lääkärin kautta ilmeisesti aloitettu ja sieltä lähete neurologille(ko)?
  9. C

    Gwen Stefanin toisen pojan nimi?

    Jelppikää, kun Ilta-Sanomissa on linkki videoon otsikolla Gwen Stefanin pojalle outo nimi (http://www.iltasanomat.fi/videot/viihde/1574554), mikä tuo nimi on? En täällä töissä pääse videota katsomaan ja jäi häiritsemään... B)
  10. C

    Olin sitten päässyt DNA:n mustalle listalle tietämättäni...

    Eilen kauppareissulla pistäydyttiin miehen kanssa DNA:n myymälässä, minä kun olen uuden kännykän tarpeessa. Olin siinä jo semmoista perusmallia ostamassakin, kun myyjä sai mut ylipuhuttua tosi hyvään "kytkydiiliin". Eli huippukänny kokonaishintaan 48e, kunhan otan liittymän, mutta puhelin ei ole...
  11. C

    Mistä vahakangaspöytäliina?!

    Jelppikääs mua, kun mä tahtoisin vahakangaspöytäliinan tai jonkin vastaavan muovitetun liinan, mutta kun en tahdo löytää mistään!? Mistä te olette omianne hankkineet? Paikallisessa Säästöpörsissä olen joskus nähnyt, mutta ne oli "mummokuoseissa" ja mieluiten yksivärinen (punainen, valkoinen tai...
  12. C

    Saanko ihan vähän hehkuttaa...?

    Mä olen saavuttanut tavoitteeni!! Huhtikuun alussa aloitin terveellisemmät elämäntavat ja päätin, että läskit saa lähteä pysyvästi. Totaalinen ruokaremontti ja lisää liikuntaa. Vuoden alusta tähän päivään on nyt sitten 10kg pudonnut!!! =) Mitään ihmediettiä en ole käyttänyt (herkkuja vähemmän...
  13. C

    Nyt mä hehkutan!!

    Juurikin varattiin kaverin kanssa lennot tän kuun vikalle viikolle Tukholmaan. Siellä kokoonnutaan 5:n aikoinaan samaa aikaa Espanjassa asuneen ystävän kanssa joiden kanssa ei olla tavattu 4 vuoteen!! Ai, että miten I H A N A A ! ! Neljä vuotta ollaan siis meilattu, mesetetty ja soiteltu, mutta...
  14. C

    Viimeinen piiiiiiiinaaaaaavaaaaa tunti!!

    Argh! Että menee hittaasti aika töissä. Kaikki yhteistyökumppanit taitaa olla jo juhannusjuhlilla ja me täällä päivystetään... Vielä olis 58min jäljellä. Sitten rentoutumaan Prismaan... B)
  15. C

    Kokemuksia titaanisormuksista?

    Onko kellään käytössä titaanisormusta? Minkälaisia kokemuksia? Värjääkö sormea tms.? Löysin tosi nätin ja kun ei ole omakohtaista kokemusta, miim epäilyttää...
  16. C

    Mä oon varmaan ylihysteerinen, mutta ei voi mitään...

    ...varasin lääkäriajan. Olkapäät kärvähti tossa männä viikolla ja nyt on toisessa olkapäässä aikaisemmin ihan vaalea luomi tummunut melkein mustaksi ja iho on arka siitä kohtaa. Palanut olen joskus ennenkin ja yleensä parissa päivässä iho rauhoittuu, mutta nyt tuo tuntuu vaan ikävämmältä koko...
  17. C

    Mikä oli/on just sun lemppari ysärihitti?

    Polttareita varten kasaataan "hittilevyä" ja ysärihittejä haluttais, eli kerropa sun suosikkibiisi/biisit, pliis...? Saa olla kotimaista tai ulkomaista. =)
  18. C

    Vinkatkaas joku kiva onnittelutervehdys hääparille!

    Löysin jo kauniin tekstin eräästä laulusta, mutta lisäksi pitäisi vielä saada joku lyhyt onnitteluteksti. Huumoriakin saisi olla mukana. Oma pää lyö tyhjää ja ei tahtois laittaa vaan sitä perinteistä Paljon onnea hääpäivänänne tms...
  19. C

    Super Pepe-energialaku...

    Ei muuten ole kovinkaan kehuttava tämä maku!! Viime yönä tuli vähän huonosti nukuttua ja kun kahvi ja energiajuomat (raakana ;) ) ei meikäläiselle uppoa, joten päätin kokeilla tätä lakua...saattaa jäädä ekaksi ja vikaksi kokeiluksi... :x
  20. C

    Nyt alkoi jännittämään!!

    Nyt kaikki arvon palstaystävät pitäkää peukkuja pystyssä!! Meikä haki just ihan unelmaduunia!! Ihan täältä oman firman sisältä aukesi aivan upea mahdollisuus! Hakijoita taatusti piisaa ja mulla ei kokemusta ihan mahdottomasti ole, mutta yritettävä on! Jos tää ei tärppää, niin syksyllä lienee...

Yhteistyössä