Hakutulokset

  1. Nipu

    Mihin voi antaa kissoja??

    Meillä varmaan edessä se, et kissat pitää antaa pois.... :'( Mistä vois löytää niille hyvän kodin??
  2. Nipu

    Minkä kokoset sukset lapselle?

    Poika on 130cm pitkä...
  3. Nipu

    Henriettaaa!!!!!!!

    No nyt se paska alkoi.. Tänään aamulla. Voi kettu. Pitänee ottaa yhteys lääkäriin, jotta saadaan lääkitys kohdalleen. Mites sulla?
  4. Nipu

    Hei, muistaako kukaan sitä valokuva ohjelmaa

    siellä sai oman kuvan vaikka voguen kanteen...
  5. Nipu

    Paljon onnea minä......

    herranjestas, ikää vaan tulee vuosi vuodelta lisää..... Kiitos, saa onnitella! :D
  6. Nipu

    Voikohan joulukuusi tehdä tällaista

    mulla silmäluomet ihan punaiset ja arat ja silmät muutenkin tuntuu "väsyneiltä". Pitäiskö se puu heivata jo huomenna ulos?
  7. Nipu

    Paras lanttulaatikon ohje!

    Saa kertoa. Kiitos!
  8. Nipu

    Kissojen omistajat! (mato asiaa)

    Onko teidän kissoilla ollut suolinkaisia? Mä epäilen että pienemmällä katilla on. On oksentanut tänään ainakin pari kertaa ja viimeisimmässä oli löydöksenä sellainen spaghetin näköinen liero :x Mittaa joku 10 cm. Matolääkkeen annan heti huomenna kun pääsen apteekkiin.... :|
  9. Nipu

    Miks lapset tunkee päänsä kakkiin mahdollisimman pieniin paikkoihin???

    Kuopus laittoi päänsä sellaseen palikkaämpäriin eikä sitä saanut pois rikkomatta.... Mikä ihme siinä on? Onko se jotain kokeilunhalua vai mitä?? :headwall:
  10. Nipu

    Help mii, ohjetta peliin kaipaan!

    Eli peli on kynsin hampain, se ensi tietoni vau kirjalta. Ohje hukassa ja ilman ei oikein suju... :ashamed:
  11. Nipu

    Ah, onneks on perjantai!

    Tosi raskas viikko takana. Ens viikkoon pitää kerätä voimia, kuutena päivänä saa painaa niska limassa töitä.... :|
  12. Nipu

    Onko kenenkään lapsella korvatulehduksien myötä

    kuulo huonontunut ja puhe viivästynyt? Ollaan nyt kerran käyty puheterapeutilla ja oli sitä mieltä että jotain vikaa on jossain, liekö sitten ymmärrys/ kuulo vai onko tosiaan hitaampi oppimaan. Pojalla ikää 3v3kk ja puhe aika vähäistä. Ja tulehduksia x miljoona, putkitettu vuosi sitten.
  13. Nipu

    Mä ostan kohta s****nan ison teollisuuspesukoneen

    menee hermo tohon pyykin määrään..... Ei ole aikoihin pyykkikorista pohjaa näkynyt. Joka päivä pesen koneellisen ja seuraavana päivänä silitän sen. Ja näin homma jatkuu päivästä toiseen. Viddu. :kieh:
  14. Nipu

    Matkailijat huom!

    Kertokaa kokemuksia Bremen, Dublin, Frankfurt ja Lontoo/ Liverpool. Lähinnä tekemistä, katselemista. Ukon kanssa lähdössä reissuun, joten ei mitään vaatekauppoja :snotty: Lontoossa olen itse ollut vuosia sitten ja musta oli tosi kiva paikka. =)
  15. Nipu

    Pehmeiden pipareiden reseptiä kaipailen

    Meillä ei kukaan syö sellaisia kivikovia, joten jos jollakin olis joku hyvä resepti. Ja joo, tiedän että ne pitää jättää paksummiks.
  16. Nipu

    Kyllä Tarja Turunen on se oikea Nightwish-laulaja!

    http://www.youtube.com/watch?v=8NZKOw1KPEI&feature=related Sillä on niin miljoona kertaa parempi ääni....
  17. Nipu

    Henrietta!

    Olis yytä.... :D
  18. Nipu

    Esikoinen väläytti eskarissa!

    Voi elämä. No, eilen ukolla oli sellaset pitkät kalsarit, joissa vähemmän hienoja kuvia ja poika niitä naureskeli pitkin iltaa... Oli sit jotenkin kuullut väärin kun isänsä sanoi niitä pitkiksi kalsareiksi (oli vissiin hiukan naismaiset). Tänään eskarissa oli tohkeissaan selittänyt kaikille...
  19. Nipu

    Farkkuja etsii kuumeisesti hän....

    Ei löydy huutiksestakaan..... ja laivareissu viikon päästä. MULLA EI OO VAATTEITA |O Mikko.fi koluttu läpi. Onko vielä jotain paikkoja joista vois katsoa??

Yhteistyössä