Hakutulokset

  1. hemuliina

    Turkki,kusadasi!

    Heips! Onkos kukaan käynyt tuolla kusadasissa?Jos on niin olis mukava kuulla paikasta :wave: Matka varattuna elokuulle B) Alanyassa ollaan käyty montaki kertaa ja marmariksessa kerran :D
  2. hemuliina

    Tatuointi

    Mä haluisin tatuoinnin johon jotenki "sisältyisi" nämä meidän lapset.Oon miettinyt josko nimet kirjottais,mut ei ehkä kumminkaan..kökköö ku ei oikein löydy mitään ideaa!Minkälaisia kuvia teiltä löytyy? :wave:
  3. hemuliina

    Äitiyspakkaus -02 ja -04!

    Muistaisko joku minkälaiset makuupussit noissa oli sillon :wave:
  4. hemuliina

    Take off

    Onkos kukaan ottanu matkaa tuon kautta? Yksi matka ois tuolta,mut vähän mietityttää,onko ihan ok?Kaipa sieltä ihan uskaltais matkan ottaa? No mut jos joku on tuon kautta ottanu matkan niin kertokaahan kokemuksia :D
  5. hemuliina

    Kenellä on tatuointi?

    Missä teillä on tatuointi? Ite oon menossa laittaan tällä viikolla ja jännittää ihan sikana :D :whistle: Alaselkään laitan,en oikeestaan muuhun paikkaan halunnu ku just tonne tai sit niskaan,mut niskaan ei tuo kuva sovi minkä meinaan laittaa. Sattuuko se paljon? Huh saas nähä jänistääkö tää...
  6. hemuliina

    Te joilla on tatuointi,kertokaas..

    Sattuuko se laitto ihan mielettömästi?Ku tekis niin mieli laittaa,mut pelottaa et se sattuu ihan kamalasti.Uskaltaiskohan sitä :D
  7. hemuliina

    rotukissat

    meillä on ennestään 2 kotikissaa ja nyt meinataan ottaa rotu kissa ja haluaisin ruveta käymään näyttelyissä.onko kellään kokemusta näyttelyissä käynnistä?
  8. hemuliina

    meilikavereita uskovista äideistä=)

    mää oon 21v kotiäiti ja perheeseen kuuluu 3 lasta.ois mukava saada meilikavereita varsinkin uskovista äideistä.itse tulin uskoon kohta 2v sitten.mutta kirjottele osote villehyyt@luukku.com
  9. hemuliina

    uusia meilikavereita kaipaan=)!

    eli ite oon 20v kolmen lapsen äiti ja ois mukava saaha meili kavereita.meillä on kaks tyttöä 4v ja 2v ja sitten poika 3kk:tta :).perheeseen kuuluu myös isi 20v ja kissa.asumme länsi-suomessa.meilailkaa!meili osote villehyyt@luukku.com

Yhteistyössä