Hakutulokset

  1. K

    kuinka pitkä on pisin "seksisessionne" ???

    mulla on 5 tuntia... ja se oli vain yksi kerta... parin tauon kanssa... herraen aika on paikat kipeinä ja jalat vieläkin ihan maitohapoilla... :whistle: mutta enpä ole eläissäni noin pitkään jaksanut... :D :D
  2. K

    lasten pukeutumisesta....

    no eikös ihan yhtälailla ne lapset tunne kuumuutta oli niiden vanhemmat syntyneet missä vaan...??? siis jos mä olisin vetässy pojalle toppaliivin päälle ja pipon päähän niin joku mamma kirjoittelis tänne ylihysteerisestä äidistä... mutta... no ihan sama.. kunhan vaan huomioin ne.. herätti ne...
  3. K

    lasten pukeutumisesta....

    no joo, mutta jos lapset syntyneet suomessa nii eikös ne oo aika tottuneita tähän ilmastooon...???
  4. K

    lasten pukeutumisesta....

    no ei ees ollu... me istuttiin samalla nurmialueella... :D mutta oikeasti oli hauskan näköistä kun miehet veti ilman paitaa ja naisilla niin lyhyttä vaatetta päällä kuin voi... ja sitten yks porukka on pukeutunut kuin asteita olis 5 kuitenkin liki 20 astetta ja auringossa vielä enemmän... :D
  5. K

    lasten pukeutumisesta....

    en tiiä oonko outo, mutta tänään kun olin pojan kanssa suomenlinnassa silmiini pisti erikoinen näky.... joukko intialaisnaisia oli lapsinensa tulleet nauttimaan aurinkoisesta päivästä... ei siinä mitään hyvä heille... mutta se määrä vaatetta mikä lapsilla oli päällä... huh huh... pienin lapsi...
  6. K

    Koira näännytetäään kuoliaaksi... Taidetta???

    kävin allekirjoittamassa.. niskalaukaus tuollaisille sadisteille |O
  7. K

    112:een soittamisesta!

    mä oon joutunut soittamaan monta kertaa, ja aina on jotain apua saanut.. tosi töissä kun soitan niin yleensä avuntarve koskee poliiseja joiden pitäisi käydä noukkimassa surullinen juoppo pientareelta... ja yleensä ne onkin parintunnin sisään tullu.. en siis ole jäänyt itse paikalle odottamaan...
  8. K

    uusia ystäviä vailla.. pino tähän...

    niin joo, jos vaikka minäkin laittaisin.. asun järvenpäässä ja poika on 1v. seura kelpais tännekkin..
  9. K

    Suomentakaa kielitaidottomalle...

    cortisonin ja benadrylin levittäminen helpottaa/lievittää kutinaa ja polttelua...??
  10. K

    uusia ystäviä vailla.. pino tähän...

    elikkäs jos kaipaat uusia tuttavuuksia, keskustelu tovereita niin tehdäänpäs tähän tutustumis ketju.. itsellä on huikeat 3 naispuolista ystävää, olen pikkasen ujo.. ja näytän vihaiselta joten irl kukaan ei tule juttelemaan...
  11. K

    G: Kuinka usein miehesi ostaa sinulle kukkia?

    hyvin harvoin.. ystävänpäivänä sain ruusun.. pojan synnytettyäni sain monta ruusua :D
  12. K

    Oliko sulla pienenä foliopallo?

    saatiin joka vappu pallot, ei tietysti niitä isoimpia ja kelleimpia :D se oli aina joka vappu että vappuaattona syötiin nakkeja ja peruna salaattia ja vappupäivänä mentiin espalle vappuhulinaa katselemaan, saatiin pallot ja käytiin jätskillä :heart:
  13. K

    G:Mistä ostitta vappupallon ja paljo makso?? vai ostattako kenties vasta torilta??

    cittarista 5? iso lepakko pallo pojalle.. ei se siitä vielä juuri mitään ymmärrä mutta äidin iloksi :)
  14. K

    saako muiden lapset syödä teillä?

    kyllä sitten tulen kysymään vanhemmilta, se on myös kotoa opittua, että aina piti soittaa kotiin jos jossain muualla söi, ja samaten äiti pisti aina kaikki kaverit soittaan kotiin että sopiiko että syövät meillä.. ihan hyvä tapa minusta :)
  15. K

    mitä vanhempien kuuluu kustantaa mun elämässä?

    oon ehkä kamala mutta en aio poikaani enää aikuisena elättää.. kotona saa asua inttiin asti jos opiskelee mutta itsenäistymään se saa alkaa jo yläasteen jälkeen. siis hoitaan itse omia asioitaan, mennä kesätöihin, maksaa oman kännykkä laskunsa, ostaa omat vaatteet.. perus vaatteet, asumisen...
  16. K

    mikä on sellainen juttu, mitä et ikinä uskaltais ja kehtais tehdä?

    en uskaltaisi hypätä laskuvarjolla, mun tuurilla varjo ei aukeais kuitenkaan :D enkä kyllä kehtais alastonkuviin mennä.. sattuis vaan katsojien silmiin mun häikäisevä kauneuteni :snotty:
  17. K

    saako muiden lapset syödä teillä?

    meillä ei vielä tuo lasten syominen ole ajankohtaista mutta kyllä meillä aina tarjotaan ruokaa kylässä oleville.. kotoa opittu tapa =)
  18. K

    Blääh, mikä wapuu.. :(

    poika nukkuu, istun koneella ja nautin kylmästä siideristä.. mies on töissä joten se siitä villistä vapusta :D
  19. K

    Pahalle tuntiuu..annatteko pieniä lapsianne juoppo isällenne hoitoon???

    sitten jos varmaksi asian tiiät niin hyvä.. ei kait se ole helppoa mutta kun ajattelee sitä lasta niin kummasti siitä saa sitä rohkaisua.. parempi erehtyä ja puuttua kuin ei tehdä mitään ja katua.. mutta tosissaan saattoihan olla että olivat vaikka saattaneet äidin johonkin ja kevät ilmoilla ei...
  20. K

    Laittakaapa nyt painonne ja pituutenne kehiin! (ei raskaana oleville!!!!!!)

    tuota etkös ala oleen jo liian laiha sitten.. mulla on meinaan sama pituus ja 58kg painoa ja alipainoinen olen...

Yhteistyössä