Hakutulokset

  1. T

    pohojanmaalaiset äidit tänne!

    Täällä kans yks Teuvalainen, kohta 40 täyttävä kahden tytön äiti. Tytöt 3,5 ja 2 v. Uudet tuttavuudet tervetulleita, laittakaa yv:tä tulemaan!
  2. T

    viherpeukaloita täällä???

    Suosittelen syksyllä iloisen punaista ja runsasmarjaista Marja-aroniaa, jonka marjat syötävää sorttia. Monet ruusut myös käyvät aitana, esim. kurtturuusulajikkeet. Angervoissa monia hyviä aitalajikkeita myös. Paljon hienoja vaihtoehtoja, ja kyllä taimikaupassa vielä opastetaan lisää asiassa...
  3. T

    kokemuspohjalta sika rokotteen oireista

    Eilen otettu sikapiikki itselle ja 9 kk:lle tytölle sekä 2 v.tytölle. Lapset ei kovin sairaan oloisia, ainakaan vielä. Itsellä pää hieman kipeä ja viluttaa. Mutta ei tässä vielä pahan kipeä ole. Mulla astma, sen takia sain myös rokotteen. Täällä syrjäkylällä varminta ottaa rokote, sillä...
  4. T

    Elotaaperot 2007

    Kiitos onnittelijoille! Kovasti tuntuu toisillakin olevan tekemistä, ettei ehtisi koneelle juurikaan. Mulla harvinainen tilaisuus, kun anoppi vei Kaisan ulos ja Kerttu nukkuu. Pääsiäisenä kaikilla kunnon räkätauti. Kaisallakin ekaa kertaa kunnon nuhakuume. Yhtenä yönä oli 40 kuumetta, ei...
  5. T

    Tammikuun toivot 09

    Hei kaikille! Ei oikein ole ehtinyt kirjoitella, kaksi pientä hoidettavaa pitää siitä huolen. Sunnuntaina tyttö sai nimen Kerttu Kaarina ja nukkui tosi sievästi koko toimituksen. Isosisko toki piti omaa näytöstä, mutta ei puolitoistavuotiasta pidättele mikään, jos on vilkas muutenkin. Painoa...
  6. T

    Elotaaperot 2007

    Kiitos onnitteluista! Ei paljon ehdi koneelle, kun on kaksi hoidettavaa. Kaisan pikkusisko sai tänään nimen Kerttu. Ristiäiset meni muuten hyvin, mutta Kaisa kaiveli nenää ja verenvuotohan siitä tuli. Aika hulabaloota hetken aikaa, kun piti varjella tytön hienoa mekkoa. Kerttu rauhallinen...
  7. T

    Elotaaperot 2007

    Kaisa sai pikkusiskon 20.1. Painoa 4280 ja pituus 50,5. Oikein potra tapaus, Kaisa yrittää kynsiä vauvaa, aina kun silmä välttää. Kait vähän mustasukkainen. Synnytys meni lopulta nopeasti, ilman lievityksiä. Kaasua en siihen laske. Ponnistusvaihe kesti peräti minuutin. Nyt sitten ollaan kotona...
  8. T

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    No vihdoin viimein tyttö tuli maailmaan 20.1. klo 17.57. Parin käynnistelyn jälkeen aika nopeasti sitten syntyi, minuutti vain ponnistusvaihetta, mutta supistuskivut kamalat ennen sitä ja lekurit niin kiireisiä, että eivät ehtineet puudutella. Tyttö melkein samankokoinen kuin sisarensa...
  9. T

    onko muita jotka odottavat synnytyksen käynnistymistä?

    Mun laskettu aika oli 12.1. ja viime keskiviikosta asti yritettiin synnytystä saada käynnistettyä. Ei tullut muuta kuin kipuja, vauva ei valmis syntymään. Eli tulin kotiin odottelemaan, josko alkais luomuna tai sitten viikon päästä uusi käynnistys-yritys. Tuli aikamoisena yllätyksenä, ettei...
  10. T

    Elotaaperot 2007

    Hei kaikille! Viisi päivää sairaalassa turhaan käynnistettävänä ja nyt kotona ilman nyyttiä. Pitää odotella, alkaako luomuna tai viikon päästä tabuilla kokeillaan jälleen. Vauva viihtyy kait mahas. Jännitti myös kuinka Kaisa pärjää kotona miehen ja anopin kanssa. Hyvin meni ja söi paremmin, kuin...
  11. T

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Onnea teille lapsen jo saaneille! Olin käynnistys-yrityksessä viisi päivää ja kyllästyin lopulta hommaan. Ei näköjään ne tabletit saa ihmeitä aikaan, ellei ole vauvalla vielä aikomusta maailmaan tulla. Tulin tänään kotiin odottelemaan oikeita supistuksia. Tabuilla vain hirveät kivut, eikä mitään...
  12. T

    Elotaaperot 2007

    Kiitos Soippa onnitteluista! Ja tervehdys koko porukalle! Olen vielä yhtenä, tosin keskiviikkona viimeistään synnytys käynnistetään. Ja supisteluja jo ollut joka päivä. Eli pian vauveli tulossa, vihdoin viimein! Kaisa mahdoton tyttö kiipeilemään, ei pysy häkkisängyssä enää ollenkaan, vaan kapuaa...
  13. T

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Onnittelut minultakin vauvan saaneille! Kateeks käy, kun pitää vielä kärvistellä kotona. Joka päivä ollut nyt muutaman päivän ajan kunnon supistus silloin tällöin. Ei mitään säännöllistä, joten ei voi lähteä minnekkään vielä. Ja kuulemma sairaalassa aivan tajuton ruuhka, ei kannata liian...
  14. T

    Elotaaperot 2007

    Hyvää joulua koko porukalle! Kaisa kasvaa, juoksee ja kiipeilee. Tän ison mahan kans ei oikein pysy perässä. Yritetään kumminkin. Jännitys kasvaa, ens vuoden alkupuoliskolla synnytys kait jo käynnistetään, mahakaveri nyt jo 3,5 kg. Eli loppusuora menos täs odotukses. Kaisa ei tiedä, jotta joutuu...
  15. T

    TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

    Hyvää Joulua koko porukalle! Vihdoin pääsi vähän koneelle, väsyttänyt on mahdottomasti. Ihme kumma, mies auttoi eilen siivoamisessa. Muuten olis kyllä jäänyt. Muillakin ollut ärtyisyyttä, oli helpotus kuulla, etten ole ainoa. Isäntä ei kyllä ymmärrä mun ailahtelua, suuttuu myös pienestä. On kait...
  16. T

    TAMMIKUUN TOIVOT marraskuussa

    Heissan kaikille! Neuvolas tuli käytyä, kaikki hyvin. Sf-mitta jossain 30 hujakoilla. Verenpaine aina vain alhainen, eikä painoa ollut tullut liikaa, vaikka syön joka päivä suklaata. Olen silti aika iso odottaja, mutta esikoinen pitää huolta, että kuntoilen pakostakin. Mullehan veikattiin...
  17. T

    TAMMIKUUN TOIVOT marraskuussa

    Heipä hei! Loppumetreillä ollaan täs odottelus. Närästää ja nukkuminen huonoa, lonkkia kun särkee kylkiasennossa. Astma muistuttaa myös olemassaolostaan, kun herää neljän maissa yöllä ja huomaa, että ei saa riittävästi ilmaa. Lääkkeet tuntuvat vievän loputkin unet, kun pumppu takoo hurjana...
  18. T

    Elotaaperot 2007

    Hei kaikille! Kaisa mieluummin juoksee kuin kävelee ja kova kiipeilemään soffalle ja mihin yltääkin. Ripulia on usein, mutta hampaita kohta suu täynnä. Nytkin kuolaa siihen malliin, että viimeisetkin hampaat kait tulossa. Puhetta ei sen paremmin kuin ennenkään, kaikki energia menee liikkumiseen...
  19. T

    TAMMIKUUN TOIVOT lokakuussa

    Hei kaikille! Mulla kanssa melkein huoneellinen lahjoitusvaatetta, jonka seasta ei kivaa käyttövaatetta oikein löydä. Olen surutta ostanut kunnollista, vaikka voisi sitä tietty tytölle laittaa noita käytettyjä. Onneksi esikoinen sai paljon uusia hyviä vaatteita pirttilahjoina, ne ovat hyviä ja...
  20. T

    Elotaaperot 2007

    Hei kaikille! Kaisa onneksi välttynyt taudeilta ja ite myös, pitää koputtaa puuta. Perhekerhos kyllä viimeks yks äiti flunssas, joten pian kait muutkin taudis. Kaisa tykkää kerhoilla, saa kiusata vanhempia lapsia, juosta perässä ja taputtaa poikia päähän ja rikkoa leegorakennelmat. On vähän kova...

Yhteistyössä