Hakutulokset

  1. M

    Toinen raskaus helpompi?

    Hei, te joilla on jo useampi lapsi, olisin kysellyt kokemuksianne raskauksistanne. Poikkesiko toinen raskaus oireiltaan ensimmäisestä? Menikö lievemmillä oireilla vai oliko kamalampaa? Esikoinen on nyt 1-vuotias ja olen raskaana rv 5+4. Rupesin testailemaan jo ennen kuin menkkojen piti...
  2. M

    Turvonneet jalat ja juhlakausi - vinkkejä kaivataan!

    Apua, jalat nilkoista alaspäin turvoksissa ja kaikenlaisia juhlia tulossa! :kieh: Löytyykö jotain keinoja, jotka ovat auttaneet jalkojen turvotukseen? Kokeiltu on runsasta veden juomista, hirudoid fortea, ananaksen syömistä ja tukisukkia, mutta merkittävää apua niistä ei ole ollut. Liekö...
  3. M

    Ensimmäiset liikkeet muljahduksia?

    Heippa, kertookas kokeneemmat, voivatko vauvan ensimmäiset liikkeet tuntua muljahduksina/ möyrintänä? Odotan esikoistani ja nyt mennään vko 16+2. Pari päivää sitten makoilin sohvalla ja tunsin alavatsalla vasemmalla puolella muljahduksen ja kun kokeilin siitä kohdasta vatsaa, niin siinä...
  4. M

    Kohdun kasva´minen/venyminen

    Heippa, kertokaahan viisaammat, miltä kohdun kasvaminen/venyminen tuntuu? 9. viikolla mennään ja olen pohtinut voisivatko ajoittaiset vatsatuntemukset ("polttelua", kohdun sijainnin ikään kuin tuntee) johtua kohtulihaksen venymisestä. Mitään vuotoja ei ole ollut... Kyselee, Myntti
  5. M

    Raskaanako?

    Hei, minulla oli keskenmeno lokakuun puolivälissä, tyhjennys hoidettiin lääkkeellisesti ja vaikutti sujuvan ihan hyvin. Sen jälkeen on tullut kahdet menkat, marraskuun alussa ja joulukuun alussa. Nyt menkat ovat 2 päivää myöhässä ja raskaustesti näyttää plussaa. Olenko siis oikeasti raskaana...

Yhteistyössä