Hakutulokset

  1. L

    Heittäkääs viisaat, että mistä facebookissa tietää, kuka on se joka on poistunut kaverilistalta?

    Pitääkö vaan itse keksasta kuka ei löydy enää listalta? :whistle: :xmas: , oon joo utelias :D
  2. L

    Päiväkotien työntekijät ja miksei pph:tki. Tykkäisittekö, jos saisitte valokuvia itsestänne työssänne?

    Mietin siis, että tykkäisikö lasten päiväkodin tädit, jos antaisin läksiäislahjaksi kortin sijasta valokuvia, joissa he itse ovat lasten kanssa (siis esimerkiksi piirileikissä äitienpäiväjuhlassa tms). Itse pidän valokuvista ja säilytän niitä. Ja olisin iloinen, jos saisin kuvia omasta...
  3. L

    Kuinka kauan trampoliinin kokoaminen vie ensitekijältä?

    Koko on 240 cm..
  4. L

    Mitä nää ilmoitukset sähköpostissa on? UPS...

    Tullut useita viestejä otsikolla UPS, tyyliin (englanniksi) "emme ole valitettavasti voineet toimittaa lähetystänne perille osoitteessa olevan virheen vuoksi, olkaa hyvä ja printatkaa tästä kuittikopio ja käykää noutamassa pakettinne" .Lähettäjänä on ollut useita eri nimisiä suomalaisia mm...
  5. L

    Mövepickin suklaajäätelö. TÖRKEÄÄ:

    Siis uskomatonta kuinka röyhkeää kuluttajan kusettamista Mövenpickiltä. Mövenpickin SwissChocolade jäätelö on ollut suosikkijäätelöni. No aloin kaupassa yhtenä päivänä katsoa, että ovatkin alkaneet myydä sitä puolen litran paketeissa. Ei siinä mitään, mutta vielä kuukausi sitten 900 ml maksoi...
  6. L

    Onko jonkun muunkin facebook-tili ollu KOKO PÄIVÄN huollossa. En pääse kirjautumaan.

    Kuinkahan kauan kestää????
  7. L

    Minä päivänä hoituki maksetaan?

    Tänään?
  8. L

    Kaikki pöpöjen leviämisestä tietävät

    Ystävä on teholla ja lapset haluaisivat askarrella kortin hänelle. Mutta ollaan nuhaisia ja mietin leviääkö meidän nuhapöpöt turhaan teholle, jos nyt askartelevat.Tietäiskö joku?
  9. L

    Massiivinen aivoverenvuoto, onko kenelläkään lähipiiristä kokemusta...

    ... kuinka nuori potilas toipuu? Riippuu tietysti paikasta missä vuoto on, mutta periaatteessa, onko täydelllinen toipuminen ajan kanssa mahdollista? Kiitoksia vastauksista.
  10. L

    Fröbelin palikoista

    Tietääkös kukaan miksi keikkataukoilevat ja onkos pitkäkin tauko tiedossa?
  11. L

    Siitä kadonneesta tytöstä...

    Onko missään ollut minkä takia oli lähtenyt koulusta kesken päivän? Oliko sairas tms? Askarruttaa vaan mikä on voinut hänelle tulla... Kun on kaikenlaisia nettitreffijuttujakin ollut lehdissä. Toivottavasti selviää kohtalonsa.
  12. L

    Missä iässä teidän lapsilla on lähteneet hampaat?

    Siis meidän 5-v tuli äsken yhtäkkiä näyttämään, että hänellä on hammas lähtenyt. Ei ollut itsekään huomannut missä kohtaa lähti. Eikä mun mielestä oo heilunu tms. En muistanut että hampaat lähtee jo 5-vuotiaana. Mä jotenkin luulin, että myöhemmin vasta alkaa tuo hammaskato :xmas:
  13. L

    Tietääkö kukaan Tukholman kauppojen aukiolosta?

    Onkos Tukholmassa mikään auki sunnuntaina? Tvaratalot? Entä vanhassa kaupungissa?
  14. L

    5- vuotiaan uhmakäyttäytymisestä

    Ajattelin ottaa noista kolmesta lapsukaisesta yhteiskuvan sukulaistädeille lähetettäväksi. Mitään erityistä stressiä tilanteeseen ei liittynyt (tosin näitä valokuvaukseen liittyviä kikkailuja tolla pojalla on usein muutenki). Ihan vaan pyysin että tulkaa tähän samaan kohtaan, että saan napattua...
  15. L

    Kunnanjohtaja hakkasi poikansa, lukiko joku

    sen jutun lehdestä? Minkä ikäinen poika? Miksi? Minkä kunnan?
  16. L

    Hormoneista

    Pystyykö hormonipiikkejä tasaamaan jotenkin? (Tiedättekö ne päivät kun on aivan raivohullukiukuttelijakaikkipäinper..ttä ja hiki haisee jne?) Jollain erityisillä ruokailutavoilla? Tai luontaistuotteilla? Vai ollaanko sitä vaan hormonien vietävissä? :/ :whistle: :ashamed: |O |O |O
  17. L

    Mitä ootte saaneet enterorokkopotilaan syömään?

    Tytöllä enterorokko. Suu todella kipeä. Ei pysty oikein syömään mitään. Juotavaa jogurttia on pillillä imenyt. Ja vaniljajäätelöä syönyt hieman. Valittaa nälkää, mutta ei oikein pysty kuitenkaan mitään syömään. Hampaitakaan ei oo saatu pestyä, eikä pariin päivään edes yritetty, hyvä kun tyttö...
  18. L

    Taas kauppojen aukiolosta...

    Ovatko tänään normaalisti auki? Ja etukäteen kiitos jos joku viitsii jälleen vastata. En saanut haulla tulosta tästä.
  19. L

    Hei te, joilla ollut tänä syksynä enterorokkoa!!!!!!!

    Meillä kaikki kolme lasta saivat eilen n39c:n kuumeen. Käytin ensin sairastuneen esikoisen lääkärissä, joka kurkkuunkatsomisen perusteella epäili angiinaa tai enteroa. Saatiin huono pikanäyte, joka osoittautui negaksi. Lääkäri oli kuitenkin melko varma enterosta, mutta sanoi ettei kokonaan ole...
  20. L

    Onko kukaan kokeillut infrapunahierojaa???

    Mietin joululahjaksi jos ostais, mutta onko ihan huuhaata?

Yhteistyössä