Hakutulokset

  1. T

    Eihän lasta saa tukistaa?

    Minua on kai pienenä pari kertaa tukistettukin, mutta itse en tukista. IKINÄ! Myöskään luunappeja ei käytetä ( niitäkin kai itse olen joskus lapsena saanut ) :D Mein neiti ei itseasiassa edes tiedä mikä on luunappi vaan uimahallissa käy aina altaan reunalta hakemassa "luunappeja" mitä...
  2. T

    Onko mielestäsi paljon, jos Isovanhempi lähettää 120e rahaa joululahjaksi

    Mein neiti on saanu synttäri- ja joululahjaksi usein rahaa, useamman satasenkin on saattanut saada käteisellä. Ollaan ne joko viety tilille ( neidillä ristiäisistä asti ollu oma tili mihin kertyy rahaa joka kuu+joskus ylimääräistä ja niillä ostetaan tarpeellista TYTÖLLE ( vaatteita tms. ) ) tai...
  3. T

    Kävin tänään siellä lääkärissä/ultrassa

    Viikkoja 27+3 =) Miulla on supistellu jo viikolta 16 ( tms. ) eteenpäin välillä kipeesti mut pääsääntösesti enää vaan ikävästi, ei kipua. Nyt oon kokenu kyllä elämäni kipeimmät supistukset. Mutta onneks loppuivat =)
  4. T

    Kävin tänään siellä lääkärissä/ultrassa

    Ja ikinä en niin kipeitä supistuksia oo kokenu ku sen jälkeen. :snotty: Reilu KOLME TUNTIA supisteli 2-20 minuutin välein :x Vaikeroin jopa kaupassa :ashamed: Sit ne onneks helpotti kun pääsi kotiin ja vähäks aikaan lepoasentoon. Painoarvio tosiaan oli 950g ja tyttö tulossa :heart...
  5. T

    No ny mulla on nälkä!

    Mie just rouskutin yhden porkkanan. Sen jälkeen lupasin lähteä miehen kanssa nukkumaan :D
  6. T

    Omistatko herkästi kolkuttavan omantunnon?

    Kyllä! Ja siitä on haittaa usein :kieh:
  7. T

    Jos sf-mitta yläkäyrällä

    Miulla ei oo mitään himoa. Mut koko ajan tekis mieli syödä jotain, rouskuttaa porkkanoita, jauhaa purkkaa, imeskellä suklaata ( harvemmin tosin ), kovia karkkeja tekis mieli rouskutella tms. :D Esikoisesta miulla oli tiettyjä ruokia mitä himoitsin, kurkku, banaanijogurtti jne. Mut tästä ei oo...
  8. T

    Jos sf-mitta yläkäyrällä

    No miulla kanssa näitä ultria tässä kertyy. Huomenna lääkärikäynti ja samalla ultra. Tää perus rv. 28 kieppeillä tehtävä tutkimus. Sen lisäks 19.päivä käyn istukkakontrolliultrassa ja sitten vielä viikon 35-36 tietämillä on sektionsuunnittelu eli taas ultra että toivottavasti se lapsen koko...
  9. T

    Jos sf-mitta yläkäyrällä

    Kummasti niitä kertyy :kieh:
  10. T

    Jos sf-mitta yläkäyrällä

    Oukkeri doukkeri =) Pissassa ei oo ollu mitään tms. Kuhan pohdiskelin taas sitäkin :D Painoa tosin oli tullu viikossa n. 600g mutta th. ei siitäkään ollut "huolissaan". Sanoi vaan että jos on syönyt enemmän niin voi johtua siitä, mutta jos ruokailu pysynyt vähäisenä niin sitten pitäisi...
  11. T

    Jos sf-mitta yläkäyrällä

    niin joutuuko sokerirasitukseen ?? :o
  12. T

    Mikä on reaktiosi jos joku mies käpälöi tai ehdottelee jotain?

    Juu, ei miuakaan siis mitenkään haittaa vaikka mielensä pahottaisivatkin jos ilman lupaa koskettelee. Mietiskelin vaan sitä tilannetta.
  13. T

    Mikä on reaktiosi jos joku mies käpälöi tai ehdottelee jotain?

    Mutta loppujen lopuksi miehesi oli varmaan tyytyväinen kun voi luottaa nyt sitten siihen että sinä toimit "oikein" jos joku jotain yrittää ?
  14. T

    Mikä on reaktiosi jos joku mies käpälöi tai ehdottelee jotain?

    Mitähän ne miehet ajattelee jos niille sanoo pahasti, lyö, potkasee ? Pahoittavatko mielensä vai ovatko "tyytyväisiä" kun nainen osaa toimia "oikein" ?
  15. T

    Millä ihmeellä tuon saa nukkumaan..

    Meillä neiti ei oikeastaan koskaan hermostu nukkumaan käydessä, vaikka vempuileekin kyllä. Jos käy niin että tulee huuto,kiukku,raivo niin usein auttaa se että hetkeksi "unohdetaan" yhdessä se nukkumaan meneminen ja istutaan vaan ja sylitellään. Sitten kun kiukku on mennyt pois, jää lapsi...
  16. T

    Millä ihmeellä tuon saa nukkumaan..

    Jos päiväunet nukkuu esim. puolen päivän aikaan niin ne ei vaikuta lapsen yöuniin/ilta nukkumaan käymiseen. Eli jos siis nukahtaa päivällä helposti. Eriasia jos täytyy silloinkin kolme tuntia nukuttaa niin sitte voi olla ettei päiväunia enää tarvitse. Itse olen päiväunien puolesta puhuja koska...
  17. T

    Millä ihmeellä tuon saa nukkumaan..

    Voiskohan teillä auttaa se että pieni menis ensin nukkumaan isompi sais olla "isompi" ja valvoa äitin ja isin kanssa hetken pidempään ? Lukisitte vaikka kirjoja ja kun pieni on nukahtanut veisitte isomman sänkyyn ja peittelisitte, toivottelisitte hyvät yöt ? =)
  18. T

    Millä ihmeellä tuon saa nukkumaan..

    No jos auttais että sylittelette hetken ? Useinkaan se lapsi ei "paljon" vaadi kuitenkaan. Jos noin sinnikkäästi on sieltä rampannut pois niin voisi kuvitella että pieni hetki lähekkäin vois auttaa :heart: Ehkä hän on itsekin jo "pahoittanut mielensä" eikä siksi osaa lopettaa ja rauhoittua ?

Yhteistyössä