Hakutulokset

  1. H

    ***JOULUTONTUT -08, TOUKOKUUSSA -09***

    Heippa! Pääseekö mukaan kerhoon? Olen taustaillut pidemmän aikaa ja joskus odotuksen alkuaikoina muutaman sanan kirjoitinkin... Olen vaan sellainen kerhoilija enemmänkin, niin ei ole täällä julkisella puolella tullut juuri siksi kirjoiteltua. Meillä on joulukuussa -08 syntynyt tyttönen. :heart:
  2. H

    Hei toukovauvat 07

    Kiitos Bruschetta! Innolla jo sinne kävin kirjoittamassakin! :) Tapaamisiin kerhossa ystävät! :wave:
  3. H

    Hei toukovauvat 07

    Nyt on homma hoidettu, jään odottelemaan ja lähden katsomaan tuota meidän neitiä, kun itkari kohisee. Palataan asiaan! :wave:
  4. H

    Hei toukovauvat 07

    Ai hitsi... En. :ashamed: Onpas noloa.
  5. H

    Hei toukovauvat 07

    Yksi kysymys vielä... Sain siis salasanan ja pääsen muille kerhon sivuille, paitsi en keskustelusivuille. Mitäköhän mä en ny osaa tehdä? :ashamed:
  6. H

    Hei toukovauvat 07

    Kiitos Bruschetta. :flower:
  7. H

    Hei toukovauvat 07

    Saisinko minäkin muukalainen ja laiska kirjoittelija salasanan tuonne kerhoon? Joka päivä luen juttujanne ja välillä yritän itsekin kirjoittaa jotain... Kiva olisi pysyä porukassanne mukana. :)
  8. H

    kuukautiset katosivat!!

    Mulla alkoi kuukautiset tytön ollessa 4kk, sitten olivat kateissa 2kk ja sen jälkeen tulleet säännöllisesti neljästi jo. Neuvolassa sanoivat, että ovat alkuun epäsäännölliset. Saattavat tulla muutaman viikon välein tai pitää pitkiäkin taukoja (muutaman kuukauden) tai alkaa tuleen heti...
  9. H

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Heippa pitkästä aikaa täältäkin! :wave: Ahkerasti olette kirjoitelleet! Päivittäin luen kuulumisianne, mutten muka itse ehdi sitten kirjoitella... Pakko oli ryhtyä kysymään, että millainen se on se äitiyspakkauksen kirja, jossa noita vauvaruokien reseptejä on? Otin pakkauksen (-06 vuoden...
  10. H

    Muksu Riisivelli (viim.käyt.pv.20.04.08)

    Sama täällä, outoa oli koostumukseltaan, joten en uskaltanut antaa. Viimeinen käyttöpäivä taisi olla 13.4.20008.
  11. H

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Kippana ja mennis, täällä myös sama meno! Huh! :whistle:
  12. H

    Milloin teidän vauvat...

    Istumaan tuetta kunnolla vajaat 7kk, pinsettiote vajaat 8kk.
  13. H

    milloin uusi raskaus sektion jälkeen?

    Mulle sanottiin jälkitarkastuksessa, että 4-8kk kannattaa antaa kohdulle aikaa vahvistua, jos ei ole ollut takapakkia toipumisessa ylipäänsä. Vuositarkastuksessa gynellä sanoi, että joskus jo 1kuukausikin riittää parantamaan haavan tarpeeksi vahvaksi. Sanoi myös, että toki riippuu paljon siitä...
  14. H

    Voiko mustikka kovettaa vauvan vatsan??

    Meillä taas neuvolassa neuvoivat, että mustikassa on paljon kuitua ja auttaa jos maha temppuilee. Neuvoivat käyttämään luumun tapaan. Täällä ainakin mahat toimii vikkelästi mustikan avulla seuraavana päivänä syönnistä. Banaani ja peruna tulee ekana mieleen mahaa kovettavina.
  15. H

    Vauvan vaaka -cd: millainen on ja mielipiteitä, kiitos!

    Aivan ihana levy! Meilläkin tykätään, löytyy vauhdikasta "humppaa" ja levollisempaa unimusiikkia. Musiikki lisäksi tosi laadukkaasti tehtyä, ei mitään syntikalla soitettua tiluliluliita. Suosittelen lämpimästi! :)
  16. H

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Heippa kaikki! Kiva oli lukea, mitä teidän pienokaisenne jo osaavat. Tässä meidän neidin nykyhetken temppuja: -istuu tukevasti tuetta ja nousee itse istumaan -ryömii vauhdilla -nitkuttaa edelleen konttausasennossa, mutta ei konttaa -osaa nousta seisomaan tukea vasten, mutta ei osaa...
  17. H

    hätäsektio ja pystyviilto? vai vaakaviilto?

    Kiireellinen sektio ja vaakaviilto minulla ponnistusvaiheen pitkittymisen ja synnytyksen pysähtymisen vuoksi.
  18. H

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Tätä mietin, koska meidän tyttö osaa nukkua päikkärit vain ulkona. Pukiessa saattaa känistä, mutta vaunuihin ja ulos päästyään rauhoittuu heti ja nukahtaa. Jos pakkaset muuttuu jossain vaiheessa tosi napakoiksi, en uskalla tyttöä kyllä ulkona nukuttaa. Pinniksessä vaan reuhuaa ja jumppaa ja...
  19. H

    Missä iässä unilelu/uniriepu?

    Meillä on noin 3,5kk iästä alkaen ollut neidin (nyt 8kk) kaverina riepu. Unilelukin oli aluksi, mutta otin sen pois, koska sillä oli kiva leikkiä ja unen tulo siirtyi. Riepua tykkää nyplätä (ei tosin aina), samoin peittoa, reunapehmustetta, tuttia jne. Neidin nukahdettua laitan rievun aina...
  20. H

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Vaniljatädille :hug: ! Eikös isä voisi jäädä pakottavasta perhesyystä kotiin auttamaan, siitä taisi olla viime 2plussassa. Siinä sanottiin, että jos lapsi on terve ja äiti sairas, voi pakottavaan perhesyyhyn vedoten jäädä kotiin hoitamaan lasta. Työnantajasta tosin on kiinni, onko palkaton vai...

Yhteistyössä