Hakutulokset

  1. K

    Toimiiko muilla facebook??

    Pari päivää mulla jo tökkinyt sivut..Eilen illalla pääsin sinne mut nyt aamusta ei taas pääs
  2. K

    miten saan kuvan

    liitettyä tänne omista kuvista???
  3. K

    PELAAJIA paikalla

    http://www.gamershood.com/flashgames/6892
  4. K

    Hitsi et on vaikee keksiä joululahjat

    13v ja 11v tytöille.. Pistäkääs vähän vinkkejä!
  5. K

    Hormonikierukasta

    Onko jollain kokemuksia? Mulla Mirena merkkinen.. Laitettiin 30.7.2008 ja vieläkin vuodan välil aika reippaastikin..Harkitsen jo pois ottoa mut ajattelin vielä jos jollain olis samoja kokemuksia et kauan on vuotanut.. Makso kuitenkin 91e ni ei viittis heti poistattaa mut jos ei muutosta tapahdu...
  6. K

    Ristiäis tarjottavaa

    Meillä olis tarjolla voileipäkakkua, täytekakkua, pullaa ja pasteijoita.Vielä olis tarkoitus jotain tehdä mutta mitä? Sellaista tarjottavaa mitkä kelpaa lapsille kun niitä on tulossa enemmän kuin aikuisia. Vinkkejä kehiin!!
  7. K

    onko ketään diabeetikkoa paikalla?

    mitkä on normaalt raja-arvot? silloin un ei ole raskaana.. sain äsken sokerirasituskokeen tulokset paasto: 5,8 ja 2 tunnin arvo 5,7 eli eikö ne ole ihan normaalit? mulla oli RD ja silloin rasitus arvot oli todella koholla.
  8. K

    vauvan sukupuoli

    mulla kuva profiilissa (otettu alakautta) mielen kiinnosta vaan että mitä näette =) kuva on aikas tumma ja epäselvä et voi olla että ei siintä mitää selvää saa. haluisin vaan tietää onko mun ja lääkärin "arvaus" sama kuin jollain muilla..
  9. K

    paljon teillä on ollut vauvan paino arvio viikolla 30

    kävin viime viikolla sairaalassa ja arvioksi annettiin 1600g..mietin vaan tässä että paljon mahtaa jäbä painaa syntyessään =)
  10. K

    kilpirauhasen vajaatoiminta

    kertokaa kaikki tiedot mitä asiasta tiedätte..netissä olen surffailut mut en esim löydä mitään normi arvoja..mulla on joku arvo 6 mikä pitäs olla vähintää 9. ensi viikolla vasta lääkäri ja häiritsee nyt kaikki
  11. K

    öitä kaikille

    pakko valua sänkyyn päin aamulla pirun aikainen herätys :kieh: :wave:
  12. K

    ultrakuvia

    olisko jotain linkkiä mistä niitä vois käydä kattoos (siis missä näkyis sukupuoli) olisin verranut mielenkiinnosta omia kuvia.
  13. K

    mistä löytää (linkki)

    missä näki niitä ultrakuvia???
  14. K

    huomenta

    ihanan rauhallista kerrankin juoda aamukahvit ku muu jengi nukkuu vielä. tosin se hiljaisuus loppuu n.puolentunnin päästä
  15. K

    PojanÄiti04

    mites sen inssin kans kävi...joko kortii taskussa =)
  16. K

    isänpäivä lounas

    mitäs kukakin on meinannu tehdä? mulla pää lyö tyhjää ja kohta kauppaa pitäs lähtee

Yhteistyössä