Hakutulokset

  1. B

    NAANTALIN KYLPYLÄSTÄ

    .
  2. B

    Naantalin kylpylässä käyneet; kokemuksia?

    .
  3. B

    Montako Tiimari-joulukorttia olet tänävuonna saanut?

    Mulle on ihan sama, millainen se kortti on; pääasia että se kolahtaa tonne postilootaan. Musta ajatus on tärkein niin korteissa kuin lahjojen antamisessakin. En jaa ihmisiä ostospaikkojen perusteella. Tai muutenkaan. :xmas: ;)
  4. B

    Kenelle (vain yhdelle) palstalaiselle haluaisit toivottaa hyvää joulua

    Åboriginal; Hyvää joulua ja antoisaa uutta vuotta 2009! Myös söpöille lapsukaisille!
  5. B

    Miten monta tuntia pidätte kinkkua huoneenlämmössä?

    muutama päivä jääkaapissa, puoli päivää huoneenlämmössä. Kinkun sisälämpötilan tulisi olla +12- +15 astetta uuniin laitettaessa. Hitaasti sulatettu on parempi.
  6. B

    Joka päivä kulkee eteenpäin niin hel**tin samanlaisena (valitusvirsi)

    Hienoa että noita reippaita ja onnellisiakin hetkiä löytyy =) Mulla muuten meni muisti noiden valvomisten seurauksena eikä ole palautunut vieläkään; valvottanut lapsi on jo sentään hyvän matkaa 5 vuotias :whistle: Se muuten on ihan totta, että aika kultaa muistot; kyllä säkin vielä...
  7. B

    Klo 7.50 tulee Ykkösen aamu-tv:stä juttu Enterorokosta

    kun kerroit. Osaapa sitten varautua jos meillä alettais tollai oireilla. Vai voi olla noinkin pitkäaikainen vaiva :(
  8. B

    Hei oikeest siskot... voiko pimpula ärtyä käytöstä??

    B) :whistle: :xmas:
  9. B

    Klo 7.50 tulee Ykkösen aamu-tv:stä juttu Enterorokosta

    Mitä ne kertoivat siitä; sitä tuntuu olevan liikkeellä paljon.. Millaiset ensioireet, miten etenee?
  10. B

    Voiko uhkailu puheluista nostaa syytteen?

    mä luulen että sun kannattais käydä kyttiksellä tekemässä ko henkilöstä rikosilmoitus(kotirauhanhäirintä ja laiton uhkaus). Sun puhelinyhtiöstä saa tarvittaessa erittelyt puheluista joten siitä saat todistusaineistoa. Kannattais varmaan laittaa kaijjarit päälle kun hän soittaa ja kuunteluttaa...
  11. B

    Miksiköhän miulle oli soitettu lasten tautien polilta?

    tuukkonää sit kertomaan meille mitä asiaa heillä oli? Toivottavasti kaik ok :hug:
  12. B

    vieläkö joku syöttää vauvalleen korviketta hyvillä mielin ja väittää sen olevan terveellistä??

    asia on kommervenkki... emmehän tiedä, miksi ko äidit joutuivat antamaan korviketta-syy ei välttämättä ollut itsekäs. Ja jokaisella on oikeus imettää tai olla imettämättä. Oli syy mikä tahansa. Syyllistämällä ei päästä mihinkään. Virhe oli maitojauheen valmistajan, ei äitien. Totta on, että...
  13. B

    G: Palstalaisten kännykkämallisto

    .
  14. B

    Unista...

    ..uni, jonka olisin halunnut unohtaa. Heräsin muutama yö sitten omaan tuskaisaan huutooni. Huusin, koska pikku tyttöni oli kaapattu ja sain hänet mutkien kautta takaisin. Ja kun hän kertoi että häntä oli käytetty hyväksi, tämä mamma parahti huutamaan. Voitte uskoa, että olotila tuollaisen unen...
  15. B

    uskallatteko surffailla

    Muistelisin jossain 90-luvulla lukeneeni lehtiartikkelin (muinaisjäänne ;) )jossa kerrottiin tutkimuksesta jonka tulos oli, että tietokoneen säteily voi olla vaaraksi sikiölle. Mutta kaipa sitä täytyisi aika paljon istua koneen ääressä että se vaikuttaisi? Vai voisiko tuon nuorimmaisen...
  16. B

    Mä olen ketjuntappaja

    .
  17. B

    Vinkkejä, joudun kuljettamaan 4v ilman istuinta autossa. Miten paras?

    Niillä on älykkyysosamäärä sen verran pieni, ettei ne ihan kykene ymmärtämään tän maailman kaikkia koukeroita B) :xmas: Normaali aivokapasiteetilla varustettu yksilö pystyy kyllä riskit kartoittamaan ja suojelemaan jälkikasvuaan asioilta, joita lapset itse eivät osaa suojautua. Sitäpaitsi...

Yhteistyössä