Hakutulokset

  1. M

    Tänään alkaa Putous :) Mitä odotat siltä?

    Putous on ihan huippu! Vedet silmissä saa nauraa - koko perhe!
  2. M

    Jeeeeee, palstaperjantai :D

    Mitä on vadelmakimara??
  3. M

    Kukkatuntijat HUOMIO!

    Mitähän nämä mökin kukkapenkistä löytyneet kasvit ovat nimeltään? http://www.aijaa.com/v.php?i=6409554.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=6409571.jpg Kiitos tietäjille jo etukäteen! =)
  4. M

    Millähän perusteilla suunnitellun sektion saisi viikolle 37+ ( tai viikolla 38+ )

    Raskausmyrkytyksessä on kolme oiretta: Turvotus, valkuainen virtsassa ja kohonnut verenpaine. Verenpainetta pitää verrata lähtöarvoon ei yleisiin arvoihin. Päänsärky ja ylävatsa vaivat kuulostavat jo sellaisilta oireilta, että KIPIN KAPIN lääkärin pakeille!!
  5. M

    Useamman lapsen vanhemmat ja kauhistelut

    Tuttuja juttuja... On kyselty uskonnollista taustaa, ehkäisyosaamista, onko lapset samalle isälle ja päivitelty ikää. Viidettä odottaessani ( olin 34) kyseltiin että esikoinenko siellä... Toisaalta on kiva "shokeerata" ihmisiä pamauttamalla, että ehei... Iäkkäät ihmiset ovat mukavia, kun he...
  6. M

    G:montako lasta ja kumpaa sukupuolta teillä on?

    Neljä poikaa ja välillä yksi tyttö.
  7. M

    Miten teen synttärikutsun

    Minä olen laiska: Kirjoitan tekstin wordiin jollain hauskalla fontilla. Kopion sen riittävän monta kertaa samalla sivulle. Printtaan tekstiliuskan ulos värilliselle paperille ja leikkaan tekstit irti. Liimaan tekstit värilliselle pahvikortille. Kortit voi somistaa vaikka tarroilla tai muulla.
  8. M

    Antakaa ilon aiheita harmauden keskelle!

    Vaikka on kamalan kylmää, ihanaa on kunnon lumihuurteiset puut ja kauniin kuulas auringonpaiste. Itse en edes taistele pimeyttä vastaan; himmennän valoja, sytytän kynttilöitä ja tunnelmavaloja. Yritän olla kasaamatta valtavasti töitä pimeneviin iltoihin, ennemmin laiskottelen! Toisaalta...
  9. M

    Hyviä rakettien ampumis paikkoja Kuopiossa?

    Keskuskentällä on yleensä väkeä ja varmaankin Valkeisenlammella.
  10. M

    kauanko noita nakkeja pitää keittää?

    Olen oppinut (kotitaloustunneilta tai jostain), että nakit laitetaan kattilaan kylmään veteen. Vesi kiehumaan levylle ja nakit ovat valmiita kun vesi alkaa kiehumaan.
  11. M

    Käsityöimmeiset! Lupaatteko jotain uudelle vuodelle? :D

    Haluan kokeilla kivoja, uusia juttuja!
  12. M

    Mitä teillä tänään päivällisellä?

    Kinkkua! Kävin ostamassa eilen uuden kinkun, kun edellinen syötiin jo loppuun. Tein lapsille pikagallupin, että vieläkö uppoaa ja vastaus oli JOO! Suklaa alkaa jo kuulemma tökkiä...
  13. M

    jos isäsi seurustelisi

    Minulla on isäni kanssa 19 vuotta ikäeroa. Isän uusi naisystävä on vain muutaman vuoden minua vanhempi. Alkuun se tuntui oudolta, mutta ei enää.
  14. M

    Listataas epämääräisiä opetusmetodeja mitä muistatte kouluajoista

    Meillä opettaja laittoi lempparioppilaita järjestäjiksi. Kun ei ollut oikein väleissä näiden oppilaiden kanssa, sai usein "nimen" tauluun ja jälki-istuntoa. Syynä esim. puliseminen ennen tuntia tai vitkastelu välitunnilla ulosmenon kanssa. No, joo puhelias olen, mutta koen saaneeni myös aivan...
  15. M

    Moniko teistä palstalaisista ei ole itse koskaan ollut päiväkodissa?

    En ole ollut päivääkään päiväkodissa. Kävin seurakunnan kerhossa, mutta en ole ollut edes eskarissa. Olin yläkerran tädillä hoidossa, joka vastaa varmaankin nykyään perhepäivähoitajaa.
  16. M

    Onko teillä satanut jo lunta?

    Ei oo, vain pelkkää vettä ja seassa aavistus räntää Kuopion suunnassa. Tulisikin jo lunta!
  17. M

    nyt kertokaa mulle.. hammas ja poski asiaa.. tärkeää!!!!

    Soittaisin sinuna hammaslääkärille ja kysyisin neuvoa... Minusta tuo särky ja jomotus kuullostaa tulehdukselta!
  18. M

    Kellään kokemusta kylpyhuoneremontista, kun muovimaton alla mahdollisesti kosteutta!!!!!!!!!!?????

    Meillä oli vain lattiakaivon vieressä kosteutta, mutta koneellinen kuivatus kesti varmaan viikon. Välillä mitattiin ja jatkettiin kuivatusta. Sen jälkeen muutamassa päivässä eristeet ja pinnat.
  19. M

    Atoopikkojen äidit, ois rasvoista kysyttävää :)

    Kaivoin meidän Fusidin-Hydrokortison tuubin ja siinä on 20mg fusidiinihappoa eli antibioottista ainetta ja kortisonia 10mg. Tämä on tarkoitettu esim. infektoituneille ihottumille. Eli itse laittaisin tämän ensin...

Yhteistyössä