Hakutulokset

  1. A

    40+ so what (vol. 3)

    Heippaus kaikille,ja suurenmoiset onnittelut Pikkumyylle :hug: ,olen juonessa mukana,mutta olen jo lopettamassa haaveilua vauvasta,olen onnellinen siitä minkä olen saanut ja se on enemmän kuin paljon,hampaan kuvat häkkisängyn reunassa muistona,vauva ajasta,monta ihanaa nuorta kulkee rinnalla ja...
  2. A

    40+ so what? (vol. 2)

    hengissä ollaan ja olen kyllä teidän juttuja käynyt lukemassakin,työt alkaa ja olen yrittänyt vaan mennä eteenpäin,en nyt ihan kokonaan ole ajatusta vauvasta unohtanut,mut jotenkin tuli olo et kyllästyy kun ei onnistu,varmaan ihan normaalia.Mukavaa syksyn jatkoa,saatan joskus palta,vaan tiedä...
  3. A

    YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

    Eipä ole tärpännyt minullakaan,menkat oli ja meni,nyt aijon viettää vaan kesälomaa,et,oikein paljon hyvää kesää kaikille,ehkä vielä joskus,nyt vaan tuntuu tältä,kuullaan :hug: :hug:
  4. A

    YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

    Onnittelut synttäri sankarille :flower: voi olismpa minäkin plussaajien listalla,vielä pitäis jaksaa odotella ensi viikolle,toivotaan nyt oiken tilastojen rikkomis ennätystä,et kaikille plussaa tulisi =) nyt ulos aurinkoon,hiekkalaatikolle kakkuja paisteleen ja maisteleen =) aurinkoa kaikille...
  5. A

    YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

    Nythän on monta jännittäjää yhtaikaa asialla,mulla testiä tehdään ens viikolla siis 5.6,mitenkähän muijan käy =) ,ja kauheesti lämpimiä plussia kaikille muillekkin ja mukavaa viikon alkua :hug:
  6. A

    YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

    Kävin apoteekissa ja ostin ovistestejä,ja enhän tietysti malttanut olla testaamatta,viiva tuli haalee kylläkin mut kyl se sieltä tuleepi,nyt vaan hyökkäykseen :laugh: mukavaa viikonloppua kaikille :hug:
  7. A

    YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

    Clomeista ei tullut sivuoireite laisinkaan,mitä nyt parina päivänä tuntui et alkaako päätä särkeen vai ei,kun mulla ei särje miltei koskaan päätä,sain tosiaankin reseptin vaan eikä mua ultrata tässävaiheessa,koska ultrattiin ja lääkäri sanoi että tilanne todella hyvä,vaan lisätään mahdollisuutta...
  8. A

    YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

    Olenpa ollut hölmö kun tuijottelen samoja tekstejä,täällähän kaikki haaveilijat ovat,itsellä siis clomifenit syöty,kierto vaiheessa 8/30,joten kohta pitää,tai saa =) taas toimia,suuria odotuksen ja haaveilun tunteita on jälleen rinnassa,välillä oikein havahtuu,kun jo melkein haistaa vauvan...
  9. A

    Hiljaista on

    Heippaus,tutut ja tuntemattomat,aikas hikjaista täällä on,olen kyllä käynyt lukemassa kuulumisia vaan mihin kaikki kadonneet,varmaankin kauniiseen kevääseen.Itsellä clomifen kuuri ohi ja jälleen oottelua ja yritystä,katsotaan nyt,ihan hyvällä mielellä kylläkin tässä ollaan ja kaikki otettava...
  10. A

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Hei vaan kaikille,taas pitkästä aikaa,käyn kyllä lueskelemassa juttuja,vaan en ole kirjoitellut,ihania kirjoituksia nuo vauvojen syntymät "lukea",sillä ei se kyllä aina niin mukavaa ole ähertää,vaan kyllähän se ihana vauvan tuoksu ja nyytti kainalossa,pian kivut unohduttaa :) ,itsellä siis...
  11. A

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Minä myös olen kyllä hengissä ja hengessä mukana, :hug: :hug: Sabakalle ja perheelle :heart: .Itsellä vielä kuukautisien odottelua ja sitten yritämme vielä,yrittänyttähän ei laiteta,mut tässä käy nyt toisin :kieh: ,mukavaa jatkoa kaikille,erityisesti myylle plussaa ja kaikille sitä toivoville...
  12. A

    +44 ja kuumeilijat

    Mukana juonessa taas,elän rinnallasi :hug:
  13. A

    Terve

    Kauheaa lukea,näitä onkohan juttuja,kyllähän tänne maailmaan vääryyttä mahtuu,mutta miksi katkeroitua noin kovasti,toivottavasti olen ymmärtänyt asian väärin :( hyvää jatkoo vaan :wave:
  14. A

    YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

    Pian 43-viiden lapsen äiti,haaveissa ensimmäinen yhteinen,juuri keskenmeno,joten lähtöviivalla taas uudelleen,kiva täällä paljon tuttuja =)
  15. A

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Olette aivan ihania ihmisiä,suuri halaus kaikille,ilman kyyneliä ei varmasti hymykään tunnu hyvältä,palailen taas kun jaksan paremmin :heart:
  16. A

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Näin se vaan joskus menee,viime torstaina ultrassa,lääkäri kertoi vaavin alun kuoleen,lähete sairaalaan ja perjantaina esi lääkitys,sunnuntai aamuna aikaisin lääkkeellinen tyhjennys alkoi,nyt siis taas lähtöviivalla :ashamed: ,onnea kovasti vauvan johdosta Rosahelle :flower: ,elämän on...
  17. A

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Siis tämä meidän vaavinkainen on meidän ensimmäinen yhteinen,itsellä viisi lasta,miehellä kolme lasta =)
  18. A

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Ensimmäinen neuvola takana,laskettuaika 111008,viikkoja siis 7+4,huhtikuun 4pvä niskaultraus,huomenne uusi ultra aika,toivon niin että syke näkyisi.Muutoin olo kuvottava,mieli tekee kaikkea,vaan mitään en tykkää sydä =) että näin ihanaa tämä alku tässä on =) nyt vaan masun kasvatusta =)
  19. A

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Ultrassa kaikki hyvin pienen pieni pipana oikeassa paikassa kasvamassa,sydämmen sykettä ei vielä näkynyt,mutta varattiin keskiviikolle uusi aika,toivottavasti siellä silloin jo näkyisi syke :) :) muuten olo ihan ok,vaan hajut ällöttää ja väsyttää niin vietävästi,mutta ajatus pikkuisesta...
  20. A

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Itsellä tänään klo 15.45 ultra,sitten kuulee ja näkee onko kaikki hyvin,ens viikolla eka neuvola,mukavaa perjantaita kaikille =)

Yhteistyössä