Hakutulokset

  1. M

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Heips kaikille! Nopeesti ilmoitan että poika syntyi halloweenina ja vaikka kokoa pelkäsin isoksi niin olikin vain 50cm ja 3610g, mutta kamala synnytys, kerron myöh. lisää. Kaikki kuiten vauvalla hyvin
  2. M

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Carnevalkeksi: Ihan kuin omaa ajatusmaailmaani kirjoittaisit :( onkohan meidän lasketussa ajassa jotain vikaa, kun kumpikin edelleen kokonaisena :) eli edelleen olen kasassa, vauva tosin kiinnittynyt jo rv 36 ja paikat kypsät, mutta mitään merkitystä noilla ei ole ollut. Itkua tihrustin tänään...
  3. M

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Huomenta. Eilen alkoi illalla TAAS vaihteeksi epäsäännölliset ja kivuttomat supparit, jotka muuttui kipeiksi klo 22. Kellottelin ja ne tulivat sen neljä tuntia säännöllisesti 10min välein. No, olen nukahtanut kuiten klo 2.30 jälkeen (supistusväli harveni 20min. ) ja nyt heräsin klo 6 pissalle...
  4. M

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Huoh, ihanaa maanantaita kaikille :) Ei tämä synny ikinä, alkaa olla jo hankalaa kaikki tekeminen. Tuntuu piiiitkältä loppuajan odotukselta, kun pitänyt lepäillä rv 28 lähtien, ettei synny liian aikaisin ja rv 34 sai liikkua postilaatikolta eteenpäin varovasti.. Nyt rv 39+1 eikä mitään! Hirveät...
  5. M

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Voi ONNEA taas vauvautuneille <3 Onkohan meitä täällä enää montaa, joilla vielä synnytystarinat edessäpäin? Ja ihana tuo VIIPULAISEN synnytyskertomus, voisin lukea noita kilometreittäin :D Omaa odotellessa, saapa nähdä onko pojan synnyttäminen millaista verrattuna noihin 3 tyttöön :) ainaki hän...
  6. M

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Ihanaa sunnuntaita kaikille! Ja hirmuisesti onnea vauvansa ulos saaneille :D Täällä edelleen ehjänä odotellaan, mutta onhan tuohon la:han vielä aikaaki. Tuntuu vaan pitkältä odotukselta, kun on pelätty ensin useita viikkoja tämän syntyvän etuajassa ja nyt kun saisi syntyä, ei vaan halua tulla...
  7. M

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Voi kuinka ihanaa, että ensimmäinen synnytys on takana tästä porukasta :) ONNEA HIRMUISESTI KOSMO! Synnytystarinaa odotellessa :D Omassa olossa ei kehumista, supistuksia päivittäin, lauantaina jopa 5min välein! Mutta lähes kivuttomia.. Blaah.. Ja ohi menivät nukkuessa. Uutta tämmöinen...
  8. M

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Ihanaa lokakuuta kaikille!nopeesti käyn kerroin tän hetkisiä tiloja :) Alkaa loppu häämöttää raskauksille :D Ihanaa! Mulla oli tänään viiminen lääkärintarkistus, olis taas vaihteeksi ollut kipeä aamu 10 lähtien ja lääkäri klo 12. No, olinkin auki sormelle ja kanavaa enää 0,5-1cm! Ihan pehmeät...
  9. M

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Syyskuu*~

    Moi taas. Kertokaahan sinne faceen, että tulevat kertoon meilleki niitä synnytyskertomuksia :D lähestyvä synnytys on varmasti monilla mielessä jo näillä viikoilla. Marmosetti: Miehet ei aina ymmärrä tätä raskaana olemisen raskautta.. varsinkin nyt nämä viimiset viikot kaipaa puolisolta lämpöä...
  10. M

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Syyskuu*~

    Metsätähti ja Haasu: Minulla la 25.10 ja olen tulossa samaan paikkaan synnärille kuin teki :D saapa nähdä miten meidän synnytysten kulun käy, olen kyllä ajatellut joutavani synnärille heti täysaikaisuuden koittaessa ens kuun alussa :D Mariann 34+0
  11. M

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Syyskuu*~

    Hellou! Harmillista, kun puhelimella en voi otsikoita tummentaa eikä noita hymiöitä voi oikein käyttää.. Mutta yritän tehdä kuiten rivinvälit Paljon on tullut taas tekstiä ja ihanaa, kun alkaa jo jännittään teidän muiden puolesta tuleva synnytys TALVIHAALARISTA: Meillä on ostettu vähän...
  12. M

    Lokakuun lapsoset -15 ~*Elokuu*~

    Huh, oma kuukautemme vaan lähenee! Enää kuukausi ja sitten viimeistään alkaa tapahtuun ;) odotan kokoajan rv 36+ jonka jälkeen jokainen aamu on yhtä jännää aikaa, kun odottaa synnytyksen käynnistymistä. Kuopus syntyi rv 37+, nyt jännätään miten tämä neljäs etenee :) Osalla teistä jo rv 36...
  13. M

    Äitiysavustus???

    Soita Kelaan. Sen pystyy muuttamaan, kunnes päätös on tehty.
  14. M

    Lokakuun lapsoset -15 ~*Elokuu*~

    Vau ko te ootta jo pitkällä! Itellä nyt 28+2, mutta perässä tullaan Pahoinvointia ollu täälläki jo pari viikkoa, mutta onneksi ei ole tarvinnu oksentaa. Sokerirasituksessa arvot ok, mutta joudun varmaan toiseen muutaman viikon kuluttua. Vauvan kokoarvio oli viime torstaina uä:ssä 1300g ja...
  15. M

    Lokakuun lapsoset -15 ~*Heinäkuu*~

    Solis nyt 25+1, ei enää kovin kauaa raskautta edessä.. Aika pelottava ajatus, vastahan plussasin! :) Jokos olette hommailleet vauvaa varten tarvikkeita ja vaatteita? Olen pikkuhiljaa ostellut pieniä 54cm bodeja ja potkupukuja, ihania pieniä <3 kaikki muu onkin vielä kaupassa.. Kuulostaa että...
  16. M

    Lokakuun lapsoset -15 ~*Heinäkuu*~

    Huh kun täällä ollaan jo pitkillä viikoilla ✨ olen viimeksi kirjoitellut ryhmään joskus alkuraskaudessa ja nyt uskaltaa jo pitää tulevaa vauvaa todennäköisempänä. En tiiä onko teistä kukaan pelännyt lähes kuollakseen, ettei tuleva vauva olisikaan terve? Mulla tuo meni ihan mahottomiin jostain...
  17. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Tulin vain ilmoitteleen että meille syntyi sitten tyttö 31.5 klo 17.05. Synnytys oli rankka, mutta siitä selvittiin. Meinas vaan olla ettei päästetä pois laitokselta kun oli ne bilirubiinit koholla. Tänään sitte päästy kotiin ja täällä nyt sitte pysytään :D Onnea muillekkin vauvautuneille ja...
  18. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    huomenta kaikille, piti tulla ilmoitteleen että lapsivedet meni tuossa hetki sitte ja supparit alkoi lähes heti. Nyt muistan mitä on kipeät supistukset.. ja hulluko on niin tätä päivää on odotettu... taitaa syntyä vielä tälle kuulle :D Mariann ja vauveli 38+6
  19. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Voi että on IHANAA kun vauvoja vain tulee.. :heart: Paljon onnea taas kaikille vauvaantuneille :hug: Ja Myntille onnea huomiseen koitokseen :flower: Laakeri taitaa olla jo synnärillä.. Tuosta tärinästä, minunkin vauveli saa kivoja tärinäkohtauksia, ihan kuin sillä olis kylmä. Olen...
  20. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Tuhannesti onnea kaikille vauvautuneille!! Ihanaa kun tulee vauvoja kokoajan lisää. Tulin pikaisesti kertomaan omia kuulumisia :ashamed: Neuvolassa käväisin mutkat, viimeksi olikin neuvolakäynti ollut viikolla 33, ja nyt tasan 37 eli POKS POKS :D Hb oli yllättäen laskenut 115...

Yhteistyössä