Hakutulokset

  1. S

    Vieras, osaatko tehdä aloitusta mistään muusta kuin Savannasta?

    Miksi Savanna on aina vieraiden hampaissa? Ja yleensäkin kaikki haukkumisketjut on vierailijoiden, haukuttava vaan vaihtuu.
  2. S

    Oma moka, anteeksi, että vaivasin

    :ashamed: :ashamed: :ashamed: Jotenkin oli pudonnut kaksi pistettä pois, mutta ihmeellistä, että linkkinä toimi, muttei img koodeilla.
  3. S

    Kiitti ravistettava.

    Nyt voin nukkua yöni rauhassa. =)
  4. S

    Siirretäänköhän tämä seksi osioon? Riskillä nyt kuitenkin: viikon pippelikuva!!!

    Sähköpostin tuomaa, kuvaaja tuntematon.
  5. S

    Kulujen karsimisesta, nettimaksu, toisesta ketjusta tuli mieleen, ärsytys

    Mua sitten raivostuttaa, että aina, kun on puhetta kulujen karsimisesta, joku älypää ihmettelee, miten on varaa nettiin, muttei esim. kalliisiin kenkiin, niinkuin tässä tapauksessa. Onko teillä arvostelijoilla hajuakaan, mitä nettimaksu on ja vastaavasti, mitä maksaa laskujen maksaminen...
  6. S

    Kaiken takana on nainen !!!

    Alaks munkaa? Sopis nikit niin ihanasti yhteen?!!!
  7. S

    Maantiekiitäjä!

    Miltä maistuu elämä kauhajokisena? Joko olet kotiutunut?
  8. S

    Ootteko huomanneet profiilista?

    Että siihen pääsee klikkaamalla tuosta ylhäältä omaa nimimerkkiä? Koin ahaa elämyksen. :ashamed: :D Tähän asti olen etsinyt haulla jonkun viestini ja sieltä olen nikistäni päässyt profiiliin ja viimeksi kirjoitettuihin viesteihin. :ashamed: Ja noin helppoa. Varmaan kaikki muut tän tiesikin?
  9. S

    Se c-hepatiitti ketju meni vissiin överiksi?

    Ja poistettiin, kun ei löydy?
  10. S

    Utelin ja sain vastauksen, kiitos.

    :D
  11. S

    Miks mun aloituksesta tuli tiedote?

    Modet on sitä poistamassa kai, miksi?
  12. S

    Lordi on paha, sitä mieltä olen ollut ja olen edelleen.

    Putaansuu olisi oikeasti halunnut tehdä splatterin, erittäin väkivaltaisen ja verta roiskivan elokuvan. Ennen euroviisuja Lordi nähtiin pahana hirviönä, mutta voiton jälkeen lähes joulupukkina, jota lapsetkaan eivät pelkää. Putaansuun mukaan ihmiset ovat itse halunneet luoda kiltin monsterin...
  13. S

    Mitä erikoista tässä on? Olivat sitten käyneet tyhjentämässä likakaivot meidän poissaollessa.. :x

    En saa ko. viestiä auki, heittää vain valkoisen sivun. Muut aukeaa kyllä?!
  14. S

    Nuottien opiskelua.. ;)

    Sähköpostissa noi nuotit liikkuivat... :/
  15. S

    Jos kahvikin on näin vaarallista..

    niin tarvitseeko edes kysyä, mitä tupakka tekee sikiölle? Kun siitä oli pitkä ketju eilen... http://www.iltalehti.fi/uutiset/200801207123667_uu.shtml
  16. S

    Vauvaperuukki!

    Etsiskelin tupeeta netistä ja törmäsin tälläiseen! http://www.babytoupee.com/
  17. S

    Miten vauvalla suolataan puuro?

    :D :ashamed: ;)
  18. S

    Päätön ratsumies ystävineen?

  19. S

    Keksikää mulle kiva nikki!

    Kiitos.

Yhteistyössä