Hakutulokset

  1. stupid shiny volvo owner

    Mistä kirppispöytä?

    Mistä kannattaa ottaa kirppispöytä pk-seudulla? Mihin ei todellakaan kannata viedä tavaraa myyntiin?
  2. stupid shiny volvo owner

    Pojalle tuli vesirokko :D

    Olin jo sitä mieltä ettei saanut tartuntaa kun kaverilta käytiin hakemassa yli kaksi viikkoa sitten. Nyt sitten näpyt ilmesty :D
  3. stupid shiny volvo owner

    Mites tää menee

    Jos nyt saisin sen työpaikan ja nykyisestä toimesta ottasin virkavapaata. Mitä jos saisin potkut uudetsa paikasta niin enhän voi palata vanhaan työhön ennen kuin virkavapaa loppuu, vai? Olisinko sitten normaalisti työtön ja saisin työttömyyskorvausta siihen asti?
  4. stupid shiny volvo owner

    Hypin onnesta

    Näin eilen illalla työpaikka ilmoituksen sellaisesta työstä mikä olisi tähän elämän tilanteeseen todella passeli. Laitoin sitten epäuskossa hakemuksen kun hakuaikaa oli vain eilinen jäljellä. Tänään sitten aamulla soitti toisen ravintolan keittiöpäällikkö(sama ketju). Kertoi että se hakemani...
  5. stupid shiny volvo owner

    Minkä kaupungin lyhenne on krs

    Ristiina?
  6. stupid shiny volvo owner

    Salo asuinpaikkana?

    Kattelin Salossa myytäviä asuntoja ja kyselisin millainen Salo on kun en siellä ole aikaisemmin käynyt?
  7. stupid shiny volvo owner

    Apua tarjoiluun

    Pää lyö ihan tyhjää. Huomenna täti ois tulossa syömään lapsiensa kanssa. Toinen lapsista ei syö kuin kanaa ja kalaa. Kaapissa olisi naudan ulkkofilettä ja kanan rintafileitä. Teenkö muille pihvit ja yhdelle kanaa vai kaikille kanaa. Tekiskö riisiä vai kermaperunoita. Täytettyä kanaa, paistettua...
  8. stupid shiny volvo owner

    Mistä löytäisin?

    Hattarakone olisi hakusessa. Saako niitä vaikka gigantista tai anttilasta? Vai pitääkö etsiä jokin erikoisempi kauppa. Netistä ei enää kerkeä tilaamaan.
  9. stupid shiny volvo owner

    Ottaisko riskin

    Ollaan etitty omaa kotia pitkään ja nyt löytyi sopiva. On vaan hieman kauempana kuin suunniteltiin eli työmatkaa kertyisi reilu sata kilsaa. Jos ostettaisiin niin pakko vaihtaa työpaikkaa vuoden sisään että kulut pysyisi kohtuullisina. Kannattaako ottaa sitä riskiä että jos ei löydykkään töitä...
  10. stupid shiny volvo owner

    Lompakko laihtuu:/

    Laskeskelin tässä mitä maksaa noin kun lähdetään serkun häihin pohjoiseen. Vaatteet, lahja, matkat, majoitus=600-800e Pieni ääni päässä sanoo että jätä väliin :whistle:
  11. stupid shiny volvo owner

    Mitä mieltä tästä?

    Itse aina käännän kaikki jotenkin kierosti ja tästäkin sain kunnon vettuiluviestin. Onko niin? Tuttu laittoi fb:ssä että olen laihtunut, vastasin siihen ettää kuvat valehtelee. Olen minä laihtunut mutta ei niin että sitä näkisi, minun mielestä. Vastasi siihen sitten näin: Eivät valehtele...
  12. stupid shiny volvo owner

    Hävettää

    Olen suunitellut tälle päivälle vaikka mitä. Olen esim. luvannut pojalle että lähetään onkimaan ja sen jälkeen äiti tulee käymään. Unohdin että meillä on pihatalkoot. Tässä pihapiirissä on niiiiiiin vedetään yhteen-porukkaa että varmasti saan muutamat mulkaisut kun kävelen autolle tosta pihan...
  13. stupid shiny volvo owner

    Kerkeiskö millään

    Jos tilaisin nyt paidan niin tulla ensi viikon perjantaiksi kun tässä on pääsiäinenkin välissä????
  14. stupid shiny volvo owner

    Virallinen Twilight-pino vol.4

    Tästä lähtisi sitten käyntiin vol.4 :D Vol.1 osoite http://kaksplus.fi/keskustelu/t1314750 Vol.2 osoite http://kaksplus.fi/keskustelu/t1428091 Vol.3 osoite http://kaksplus.fi/keskustelu/t1542007 LAITETAAN AINA VIESTIN OTSIKKOON ETTÄ SPOILAUSTA ETTÄ TIEDETÄÄN MITÄ LUKEA JA MITÄ...
  15. stupid shiny volvo owner

    Auttakaa minua löytämään näillä kriteereillä juhlapaikka

    -Pitää oikeasti mahtua yli sata henkilöä -Alueella Vantaa, Helsinki tai sitten hieman pk-seudun ulkopuolella -Omat juomat saa ottaa mukaan -Tilavuokra alle 1000e -Mukava ympäristö(ankeen tilan saa koristelemalla paremmaksi mutta jos ulkona on kaatopaikka niin ei kiitos) :D
  16. stupid shiny volvo owner

    TOOOSi KIVA:(

    En saa piilaria pois silmästä.....ei kellään ois kikka kolmosta?
  17. stupid shiny volvo owner

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Pistin nyt sitten uuden ketjun pystyyn varuiksi. Ei olisi kiva jos ihanat :p kuvat katoaisi. Vol.1 osoite http://kaksplus.fi/keskustelu/t1314750 Vol.2 osoite http://kaksplus.fi/keskustelu/t1428091 LAITETAAN AINA VIESTIN OTSIKKOON ETTÄ SPOILAUSTA ETTÄ TIEDETÄÄN MITÄ LUKEA JA MITÄ...
  18. stupid shiny volvo owner

    Joudun sanomaan heipat:(

    Huomenna lähtee kone uuteen asuntoon ja netti tulee sitten joskus. Menee varmaan reilu kuukausi :headwall: :'( Pitäkää paikka kasassa :wave:
  19. stupid shiny volvo owner

    Kuka tulisi huomenna tuuraamaan minua:)

    Olen jo ihan poikki maalaamisesta. Vielä pitäisi makkarit maalata ja sitten on urakka valmis. Lauantaina ruvetaan raijaamaan tavaroita uuteen kotiin. Löytyiskö kilttiä ihmistä huomiseksi tuuraamaan et saisin nukkua :whistle: Ei tartteis kun mennä seitsemäksi töihin ja yötämyöten maalata ja...
  20. stupid shiny volvo owner

    EI HALVATUN PERKULE!!!!

    Mies ilmoitti että pomo oli päättänyt siirtää miehen tekemään pelkkää iltaa. Eli se on uuden työpaikan etsiminen edessä. Tiedetään että ei tämä parisuhde muuten kestä. Muutenkin ongelmia yrittää saada yhteistä aikaa ja sitten sitä ei olisi enää melkeimpä ollenkaan :headwall: :headwall...

Yhteistyössä