Hakutulokset

  1. M

    ***Me monikot***

    Tervetuloa uusille minunkin puolesta ja mukavaa, että täällä porukat jaksaa ja viitsii kirjoitella ja kommentoida kysymyksiin. Lohduttavaa lukea, että muillakin on samoja juttuja arjessa... 2kk neuvolassa käyty pari vkoa sitten :) Mittoja on kertyny Herra A, 4640kg (synt.paino 2875kg)...
  2. M

    ***Me monikot***

    Tuommosta totuttelua ajattelin minäkin soja, että vähän kerrassaan. Tjoo, mä hoidan yösyötöt. Olen ihan itse halunnut, koska esikoisesta (hän täyttää jo 10v) muistan, että se oli ihan sama vaikka tytön isä lupasi syöttää yöllä - mä olin hereillä ihan samalla lailla. Joten sitten oltiin...
  3. M

    ***Me monikot***

    soja, kuullostaa ihanalta ja todellakin siltä että lisäenergia teki hyvää =) Nuo unet kiinnostaisi minuakin, huonolla omallatunnolla terästettynä kanssa... mutta nyt tirpuset syö eri aikoihin ja sen pari kertaa kumpikin (riippuen monelta saatu nukahtamaan...), joten minä nukun muutamia...
  4. M

    ***Me monikot***

    soja tulipa mieleen kysäistä, että minkä ikäisenä teillä alotettiin vellit? kerroit, että yöt alkoi sujumaan paremmin ja puklailukin väheni... nyt ei kerkee taas enempää.... nassikat on jotenkin hereillä ollessaan koko ajan kärtysellä päällä... :/ ... ja tyttö puklailee jatkuvasti...
  5. M

    ***Me monikot***

    Mukava on lukea muiden ja ertyisesti eri ikäisten kaksosten arjesta :heart: Täällä tuhisee poika sylissä joten kysyn vain nopsasti jospa vinkkejä löytyisi puklailun / oksun vähentämiseen... tirpuset siis kohta 8 vkoa. synt. vkolla 36+ varsinkin tyttö puklaa, röyhtäyksistä huolimatta. jos...
  6. M

    ***Me monikot***

    Täällä yksi tuplailija lisää :) Poika ja tyttö syntyivät 18.6.2010 eli ihan "harjoitteluasteella" ollaan täällä näiden Ihmeiden kanssa :heart: :heart: Arjen pieniä-suuria vinkkejä ja "olkapäätä" saatetaan välillä kaivata matkan varrella... :wave: ...jaahas...nyt minua kaivataan jo...
  7. M

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    :flower: Onnea verve ja uskallanko poikien johdosta - ihanaa!! :flower: Pikakuulumisia tuplarintamalta... kotona ollaan oltu tässä reilun pari viikkoa ja hyvin on mennyt. Neuvolantäti käväsi ekan kerran kotikäynnillä ja poika oli kasvanut jo yli kolmen kilon :) tyttö tirppana tulee...
  8. M

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    ...vieressäni. Kaksi pientä kullan nuppua :heart: :heart: rv35+6, aamuvarhaisella lapsivesiä lähti tulemaan. Siitä sitten tsekkaukseen äitipolille, vaikkei mitään muuta synnytykseen viittaavaa ollutkaan, niin osastolle seurattavaksi. Illalla alkoi supistukset... kestivä koko yön...
  9. M

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Aurinkokin paistaa, sateen välissä :wave: Taas mä tässä sitten saan aikaan pitkää stooria... ja saattaapi olla kallellaan omaan napaankin, kattotaan miten akan käy :whistle: Vaikka hyödyllisiähän nuo oma-napa osastotkin on - niistä itse ainakin monesti hoksaan vinkkejä ja tajuan että...
  10. M

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    voi Mande... otan osaa suureen suruunne. Ei tässä muuta osaa sanoa, kun toivoa voimia sinulle, miehellesi ja läheisillesi. Tää on vaan joskus niin epäreilua :'(
  11. M

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Tää harvakseltaan kirjoitteleva, tuplaodottaja täällä heräsi toivottelemaan Sojalle hurjasti jaksuja sinne petiin!!! Sinnillä vaan, päivä kerrallaan *peukutusta* Minulla on ollut niitä harjotussuppareita jo ja vaikka kuinka kauan... Keskussairaalassa kuukauden välein ultra ja viime kerralla...
  12. M

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Terve :wave: pitkästä aikaa! Ajattelinpa minäkin ryhdistäytyä ja pistää muutaman rivin - aivan järkyttävä tauko on kirjoittamisessa ollutkin :ashamed: Ihan joka päivä kyllä luen kuulumisia, ihan samoja asioita täälläkin on koettu ja mietiskelty. Tosi ihanaa, että on hyviä...
  13. M

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Pirpana Ihan mielettömästi voimia. Ei tässä pysty muuta sanomaan... Saa jäädä omat navat ja muut kommentoimatta. Pienet kolotukset ja huolet tuntuvat nyt niin pieniltä sen rinnalla mitä nyt koette. Varmasti on äärettömän raskasta nämä lähipäivät ja viikot... Jaksamista koko perheelle. Uusi...
  14. M

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Huomenta tänne, voi oikeesti jo sano että pitkästä aikaa... :ashamed: Olen lukenut ihan jokaisen kuulumisen täältä päivittäin, mutta mä oon jotenkin niin veto pois ollut jo useamman viikon että miten se kirjottaminen tuntuu niin työläältä... Vaikka eihän tämä oo :D Moni on käynyt jo...
  15. M

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Kaikkea hyvää Uudelle vuodelle palstalaiset !!!! kovin sujuu rauhallisesti täälläkin... odottelen kovasti, että tuo neiti väsähtäisi... pääsisi peiton alle :D huomenna jo uusi vuosi............. Ihana Vuosi :heart: :heart: toivottelee, Möhkis, Lassi&Leevi 11+6
  16. M

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    ...on täällä paljon muutakin tapahtunut näiden joulunpyhien aikana ja paljon kommentoitavaa, mutta näin ens hätään ihan mielettömästi onnea katariina77 tuplasykkeestä :heart: :heart: Ja ihan hyvin tuplauutisistakin selviää ;) Onnea vielä kerran!! palaan linjoille vielä myöhemmin...
  17. M

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    eikun joo...mähän olen tyhmä :headwall: aikaisemmin kommentoin tota viikkojen laskentaa enkä rehellisesti pysty sanomaan, miten mä oikein noin kierosti ees oon aatellu.. noh, siis meilläkin ihan samanlailla klinikka laski -> punktiopäivä on 2+0. täällähän oli jokunen uusikin - :wave...
  18. M

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    dramer, olen miettinyt tuota samaa. Meillä tuo klinikan lääkäri (yksityisellä) teki äitiyskortin varhaisultrassa kun käytiin. Se olis sitten valmiiksi tehty, kun ekalle neuvolakäynnille mentiin. Hedelmöittymis- eli punktiopäivä on meillä se "nollapäivä". Ja siitä lähdettiin... =) Se, mitä mä...
  19. M

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    memma tervetuloa joukkoon :wave: sussu onnea hyville ultranäkymille - tuplasti =) Minäkin olen kerran tehnyt saman kuin sebu ja pirpana... ihan hemmetin hyvä idea oli yks sunnuntai, että haetaan kebabbia (suomeksi siis, mua laiskotti tehdä mitään ruokaa...) ajatus tuntui parhaalta ikinä...
  20. M

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    ai teilläkin on ikäero sitten lapsosilla samaa luokkaa. meillä neiti täytti äskettäin 9v. noh, eiköhän sitä selvitä :D onhan tässä vielä matkaa ja aikaa. menis vaan kaikki hyvin... ...lähettävä tästä kotia päin.... :wave:

Yhteistyössä