Hakutulokset

  1. M

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset HEINÄKUUSSA*

    Moi tooooosi pitkästä aikaa :) Kiva nähdä, että täällähän on samaa porukkaa jo toista kierrosta :D Meillä on toinen kierros vasta ajatuksen asteella :) katsellaan, josko miehelle löytyisi töitä vuodenvaihteen jälkeen ja miltä omat työkuviot näyttää. veli sai huhtikuussa vauvan, joten meidän...
  2. M

    Noin kolmekymppiset ekakertalaiset LOKAKUUSSA

    Höhö, HPM! Mä tunsin ehkä alitajuisesti, et mut on siivottu ;)
  3. M

    Noin kolmekymppiset ekakertalaiset LOKAKUUSSA

    Moi kaikille tännekin :) Meikäläistä ei täällä tosiaan ole näkynyt, mutta poikkesin katsomaan, mitä tänne kuuluu :) Nannalle onnittelut, olet toisella puolella odottajien listalla! Meilläkin neiti kohta 9 kk, kävelemään opetellaan, syömistä harjoitellaan (pikkasen ollut ongelmia) ja tissistä...
  4. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset *** Lokakuussa

    Moi kaikki! Olipa ihanan monta tuttua nimeä tuolla plussanneiden ja odottelijoiden listalla! Lisäksi monta tuntematontakin, onnea tasapuolisesti kaikille :) Näinkö oikein, että siellä oli Nannakin? Kvartti näyttää edelleen täällä pyörivän :) Minä en ole käynyt täällä oikeastaan neidin...
  5. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset maaliskuussa

    Onnea Hazel! :heart:
  6. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset helmikuussa

    Onnea Kvartille myös täältä :flower: Paljon onnen hetkiä nyytin kanssa!
  7. M

    Noin kolmekymppiset ekakertalaiset

    Heippa nyt tännekin puolelle :) Meille syntyi 2.2. tyttö (3045 g ja 49cm). Ehkä tänne ehtii jotain kirjoitella jossain kohtaa, vaikka tällä hetkellä aika kuluukin syötellessä ja ihmetellessä :)
  8. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset helmikuussa

    Vitsit kun täällä on tapahtunut sillä vähän kun mä vaan syöttelen täällä :) Meidän neiti on aika peto syömään, taitaa kerätä nyt niitä painoja, jotka jäi saamatta maha-aikana! Kiva, että Kvarttikin pääsee / on päässyt eroon tukalasta mahastaan. On se vaan helpottavaa, vaikka pikkasen outo olo...
  9. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset helmikuussa

    Moi kaikki :flower: Pakko oli tulla katsoon, onko Kvartti jo saanut nyyttinsä. Vieläkään en ehdi kirjottaa kertomusta, kun neidillä on nälkä. Ihmeesti nää päivät tässä menee.... Isot tsempit kvartille ja paljon kärsivällisyyttä!
  10. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset helmikuussa

    Kiitos kaikille onnitteluista :heart: Tulin syömään välillä ja lähdetään neljän aikaan miehen kans takas sairaalaan. Lääkäri oli todennut, et neiti pääsee mahdollisesti huomenna kotiin ainakin niiden tulehdusarvojensa puitteissa. Mut keltaisuuden takia ei vielä voi sanoa varmaksi, joten ei...
  11. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset tammikuussa

    Pikainen info: meille syntyi 2.2.2009 pienoinen tyttö, mitat 3045 g ja 49 cm. Synnytys kesti 10 tuntia. Pääsin tänään kotiin, mutta neiti jäi lastenosastolle infektioepäilyn takia. Neitonen saa kahta antibioottia ja hyvin reipastuu koko ajan :) Palaan kertomaan myöhemmin lisää, mutta varmaan...
  12. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset tammikuussa

    Hazel: Mulla supparit on olleet sellaisia pitkiä. Miehelle koitin kuvata niitä sillai, et ihan niin kun olis maha kovalla ja punnertais :snotty: Mut siis eihän se tunne ole itseaiheutettu, vaan maha tuntuu siltä, et ponnistuttaa. Pikkasen kipeitä vihlaisuita on tullut samalla, muttei isompia...
  13. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset tammikuussa

    Niin ja Niiskulle kiitos tarinasta! Uskalsin lukea sen, vaikka vähän heikkohermoinen olenkin ollut noiden kanssa! Mullakin tuli tippa linssiin ajatellessani, mitä olette käyneet läpi, mutta toivottavasti paino lähtee nousuun!
  14. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset tammikuussa

    Valitettavasti mä en ole vieläkään päässyt tästä kärvistelystä eroon, olen vain ollut nettipimennossa, kun rakas mieheni on koko päivän muokannut kotisivujaan. Nyt pääsin sitten minä koneelle! Perjantai-iltana oli paikat tosi kipeet sen sisätutkimuksen jäljiltä ja mahaan sattui ihan sikana...
  15. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset tammikuussa

    Kiitokset toivotuksista, katsotaan nyt, miten tää etenee! :D Pikkasen verta vuotelee, muttei tosiaan mitään menkkamääriä. Joten outoa, kun viimeksi verta tullut viime huhtikuussa. Tähän ei nyt osaa suhtautua sitten ollenkaan! Mukavaa viikonloppua kaikille!
  16. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset tammikuussa

    Kvartti: Paineet nousee edelleen; alapaine on nyt 91, kun odotuksen alkuvaiheessa se oli 72. Mut koska pissa puhdas, niin ei hätää. Pakko tässä on vähän silmiä lepuuttaa, ei muuten jaksa! Tosin ei mulla tälle päivää mitään suunnitelmia ollutkaan, mitä nyt vois vähän neuloo :P Nyt sitten...
  17. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset tammikuussa

    Onnea Niisku! :heart: Meikä lähtee mittauttamaan verenpainettaan. Viime yönä jo pikkasen seurasin supistusten väliä ja valvoin kolmeen saakka. Sitten ne loppui ja se siitä sitten taas. Mut enää maksimissaan viikko :)
  18. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset tammikuussa

    Kvartti: Mä oon lannistunut kohtalooni, enkä viitsi käydä edes toteamassa, että olen edelleen yhdessä osassa :kieh: Tällä viikolla on ollut jonkinlaisia supisteluita ja juilintoja, mutta ei enempiä. Tiistaina kävin neuvolassa ja sain vielä huomiselle ajan, kun mulla oli verenpaineet aika...
  19. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset tammikuussa

    Leipomiset: Minä tein pakastimeen mokkapaloja ja sit kuivakaapissa säilyy kaneliässät, jotka tein. Ne on siis vauvaa katsomaan tulevia varten. Lisäksi pakastimesta saattaa löytyä jotain pullia tms. Ne ovat kuitenkin ajalta ennen joulua. Ajattelin vähän leipoa jotain, kun pääosin kai katsojat...
  20. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset tammikuussa

    Hazel: En ole tehnyt hahtuvia, kun äitini teki kolmet ja lisäksi meillä on sitten muita kuori- yms. kestovaippoja. Katsotaan sitten, kun kaveri nyt eka tulis ulos, että minkälaisia ja -kokoisia vaippoja tarvitaan :) Ehkä sitten saan hahtuvatkin tehtyä :) Tein sitten tänään ristiäiskakun...

Yhteistyössä