Hakutulokset

  1. S

    JOku jolla on Carenan matkarattaat !

    Elikkä, mitenkä rattaiden turvavyöt on takaa kiinni ? ollaan otettu ne pois ja nyt en osaa monen kuukauden jälkeen enää laittaa niitä sieltä takaa kiinni. Siellä on ne metallijutskat, mihkä ne tulee ? Argh,en osaa selittää. Kuitenkin, jos joku osais sanoa että miten ne turvavyöt laitetaan oikein...
  2. S

    Kokemusta Carenan 3w twin air-tuplarattaista?

    Onko millaiset rattaat?Oon miettiny niiden ostoo,mutta en tiiä onko ne hyvät.Edulliset ainakin.Kertokaa kaikki! =)
  3. S

    akta graco turvaistuimen asennus?

    ostettiin tuollainen turvaistuin,vuodelta 2003 ja malli on cosmic.Sivussa on kyllä ohjeet,mutta niin epäselvät.Mihin ne alavyöt kiinnitetään kun lapsi istuu selkä menosuuntaan takapenkillä?Siis tarkoitan niitä turvaistuimen takana olevia vöitä.Turvavyö osataan luultavasti laittaa oikein,mutta...
  4. S

    Mailikamuja 19-21-vuotiaista mammoista

    Olen kesällä 20 vuotta täyttävä kohta puolivuotiaan pojan mamma. Jos haluut mailailla niin laita postia osotteeseen sannuzkainen@hotmail.com.
  5. S

    Mailikavereita 19-21-vuotiaista

    Ite oon kesällä 20 vuotta täyttävä ja mulla on kohta puolivuotias poika.Jos haluut mailailla niin mailaa osotteeseen sannuzkainen@hotmail.com. :)
  6. S

    Onko lapsenhoito helppoa?

    Kenen mielestä se on helppoa,kenen vaikeaa?Tuntuu että monet isät,jotka käyvät töissä ja äiti hoitaa lasta kotona,luulevat,että se on helppoa ja ei ollenkaan raskasta.Kokeilisivat itse. :kieh: Ihanaahan tämä lastenhoito on,mutta aina ei vaan jaksa ja sitten vielä kun sitä vähätellään. :attn:

Yhteistyössä