Hakutulokset

  1. H

    Kuuletko sinä ?

    "Kauan sitten nuorimies tuli lennätintoimistoon työnhakuun. Hän osasi morsetuksen ja oli muutenkin pätevä avoinna olevaan tehtävään. Mies tuli kuitenkin epävarmaksi huomatessaan isossa meluisassa toimistossa seitsemän muutakin työnhakijaa. Nuorimies katseli ympärilleen; ihmiset tulivat ja...
  2. H

    Timarco, olipa pitkä toimitusaika!!!

    Nostanpa tän vanhan ketjun.. Tilaisin siis 11.2.09 ja tänään tuli paketti kotiin!!! Lupasivat, että toimitus on 10-12 päivää, meni todellisuudessa 2 kuukautta!!! Ja vaati 4 tai 5 eri sähköpostikyselyä! En todellakaan aio suositella kenellekään. Tilasin yhdet rintsikat jo helmikuulla...
  3. H

    G: Koska olet saanut viimeksi yksityisviestin?

    Itsellä "loota kolisee" todella harvoin. 11.10.2008 sain viimeksi yksärin, silloinkin laitoin itse viestiä ensin. :wave:
  4. H

    Foorumin säännöt, olisiko liian tiukkaa tänne...

    Herpillä on aika tiukat säännöt, mutta varmaan on keskustelut hurjan paljon miellyttävämpiä kuin useasti täällä. Moniko pystyis palstailemaan näillä säännöillä? "Herppi.netin käyttöoikeudet Herppi.netin käyttäjätunnus on henkilökohtainen, eli tunnusta ei saa luovuttaa muiden henkilöiden...
  5. H

    Olipas jytyä ainetta, codesan comp

    Kunnon flunssa päällä ja yskitti ihan jatkuvasti. Nappasin lasten vanhasta pullosta 10 ml, meni puoli tuntia, ei yskitä, mutta olo on on, kuin ei olisi koko päivänä syönyt mitään, vähän sellainen hutera... Taitaa olla parempi mennä nukkumaan saman tien, kun vaikutus on tehokkaimmillaan.
  6. H

    Hae viimeisin kauppakuitti ja kirjoita se tänne!

    Tuli mieleen tuosta hellalettaksen ketjusta. Mitä yleensä itse ostatte. Sunnuntaipitko 3.40 Sunnuntaipitko 3.40 3-viljan leipä 1.65 porkkanakako 1.65 ohraleipä 1,65 3-viljan leipä 2,65 ruispalat 1,89 paahtosämpylät 1,89 paahtosämpylät 1,89...
  7. H

    Alaston mummo kaksplussa lehdessä!!!!!

    http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://cc.oulu.fi/~jek/mummonukke.jpg&imgrefurl=http://cc.oulu.fi/~jek/heina05.html&usg=__apoUCb0JSdEc02IPN3V4xG2sqag=&h=504&w=700&sz=371&hl=fi&start=1&sig2=cnMUAKsReTseyt9QAGc2MA&tbnid=vKqmilbvDX1AsM:&tbnh=101&tbnw=140&ei=Z8dLSbLwMJOEwAHO3ezNDA&prev=/images%...
  8. H

    Mikäs se olikaan se edullinen kirjakauppa netissä?

    Joku ...libris se oli, mutta en kuukkelillakaan löydä. Muistaako kukaan?
  9. H

    Te ette osaa sitten mistään keskustella ilman tappelua. :(

    T. tuholainen
  10. H

    Pilkun n********a

    Pidä hyvänäsi.
  11. H

    G: Onko täällä ketään, joka ei katso BB:ia?

    EVVK. |O
  12. H

    Mulla on ehdotus kaksplussalaisten paidaksi!

    Mitäs sanotte?
  13. H

    Jos saa sairaslomaa sairaan lapsen kotihoitoon

    niin saako siitä sairauspäivärahaa?
  14. H

    Kenellä on mun nikki? Nikin vaihtamisesta.

    Meinasin vaihtaa takaisin mii-mustana, mutta tämä väittää, että nimimerkki on jo käytössä! :o
  15. H

    Ostin päiväysvanhaa banaanikakkua

    Siis sitä, joka on keltaisella marsipaanilla päällystetty banaanin näköiseksi. Katsoin päiväyksen väärin, kuvittelin, että siinä on huomenna viimeinen päiväys, mutta se olikin jo maanantaina. Meinasin tarjota huomenna tytön synttäreillä, mutta nyt en kyllä uskalla. Otin itse palasen ja...
  16. H

    Miksi pitää vittuilla?

    Täällä on yleensä galluppia ja kyselyä ja aloitusta jos jonkin laista. Niihin vastaillaan yleensä asiallisesti. Mutta auta armias, jos joku tekee aloituksen hengellisistä asioista, niin johan alkaa vittuilu ja käsketään suksia suohon tms. Miksei osata olla vastaamatta, jos ei pysty vastaamaan...
  17. H

    Jos lapsi on allerginen ja infektioastma, onko hän vakavasti sairas?

    Otsikko Iltasanomissa... Meilläkin on sitten vakavasti sairas lapsi. :kieh:
  18. H

    YLLÄRI YYTÄ

    Neljälle jo lähti, muutamalle vielä laitan, lähtekääs mukaan!
  19. H

    Anopin kutomat villasukat on ihanat

    ja mä pidän ne itse, vaikka ne onkin 5 numeroa liian pienet. Mulla on ihana anoppi! :heart:
  20. H

    Pakko aloittaakin yksi ketju

    Ooon tappanut jo ainakin kaksi ketjua. Anteeksi! :ashamed:

Yhteistyössä