Hakutulokset

  1. E

    Muita päivänsankareita?

    :saint:
  2. E

    Öitä,

    kait se on jo käytävä nukkumaan...
  3. E

    Sain eilen kaulaketjun ja nyt sitä n 12 tuntia (allergiaako?)

    pitäneenä kaulani kutisee... Hitsi kun harmittaa että ei voi yhtä korua kaulassa pitää... Ja mikä avuksi? On kuitenkin niin kaunis koru...
  4. E

    On toi mun kulta vaan ihana...

    Oli käynyt eilen aamusta kotonaan Iitun (4,5v) kanssa. Oli sit äitinsä keittänyt kahvit ja kysynyt Iitulta että haluatko mehua? Iitu oli halunut mehua ja koska anoppi oli ottanut näkkäriä pyyti tyttö myös näkkäriä. Näkkäri oli maistunut ja tyttö oli pyytänyt toisen niin oli tuo mun kultani...
  5. E

    Jokohan voisin avata tuon kuoren?

    Keittiönpöydälle oli tullut kuori jossa lukee "Hyvää syntymäpäivää kulta" TV Rakas ja Iitu
  6. E

    Tais tyttö nukahtaa...

    DVD hokee että valitse kaukosäätimen avulla haluamasi toiminto... Vaan johan oli aika nukkua, heräs aamulla 5.35...
  7. E

    Olis pitänyt saada suunsa auki...

    Nyt tänään olis se Miljoona rock, ja naiset uskokaa mun olis tehnyt mieli mennä sinne. Ja tuossa toissa päivä luin sit lehdestä että pääsisin sinne jopa ilmaiseksi, mutta täällä tää vaan kotona möllöttää tämänkin illan... Vähän meinaa harmittaa. Mutta kuten jo sanoin ihan on omaa syytäni etten...
  8. E

    Olihan pikku2:lla loppumis aika..

    Jos olis tullut vaikka eilen niin meillä olis tyttö ollut unilla ennenku koko pikku2 alkoi...
  9. E

    On se aan hyvä että tää suomen kesä on vähäluminen...

    Oltiin tuossa tivolissa vesisateessa... Tyttö kun oli sitä viikon odottanut ei malttanut odottaa yhtään parempaa säätä... Nyt vaan sit äiskää palelee...hyrrr
  10. E

    Äiti eihän tuo oo Ossi...

    Ossilla on musta tukka... Tuumas neiti 4v kun katto salkkareita ja Ossi on väärän näköinen =)
  11. E

    Tiesinhän mä että toi lankkupihvi on iso...

    mutta että niin iso että ei mahdu kerralla paistinpannuun niin on sit ihan uskomatonta... Vvai olisko mulla liian pieni pannu???
  12. E

    Nyt toi tyttö on pukenut ja lähdetään hakee se sadetakki...

    Miks ihmeessä pitää pitää viikolla vapaata??? Joutuu kuitenkin käymään päiväkodilla
  13. E

    Voi että kun pitäis viitttiä lähtee käymään päiväkodilla...

    Tyttö piti vapaapäivää, piti lähteä Vesieläinpuistoon, mutta sade sotki suunnitelmat. Nyt pitäis viittiä lähtee hakemaan ainakin sadetakki päiväkodilta, kun ei ole ku se yks ainoo... Ei vaan yhtään huvittas lähtee pyöräilee tossa sateessa sinne...
  14. E

    Kerokaas mulle kestoista...

    Eli haalin tässä kasaan sukuun tulevalle vauvalle kestoja. Eli minkä verran niitä ihan pieniä olis hyvä olla olemassa?
  15. E

    Voihan vitsin hitsi...

    Meillä muuten riittää tulevana viikonloppuna täytekakkuja... Mies oli tänään tuonut kakun ja mä haen huomenna tuosta konditoriasta kakun, kun viittinyt leipoa...
  16. E

    Kertokaapas mulle, mitä maksaa pleikkarin...

    ohjain? Mulla kun ei oo mitään käsitystä noiden hinnoista ja uusi, käytetty pitäisi saada kun pupu söi entisen johtoa sillä seurauksella ettei se toimi enään :o
  17. E

    Mä olen taas valmis laittamaan meidän pupun vaikka

    pataan... Vaan ei niin pienestä taida syömistä olla. Jänö ollu meillä nyt viikon vajaan vuoden ja neljä johtoa syönyt ja sitten kaikkee muuta pientä jyrsinyt... mm. mun melkein uudet rintsikat...
  18. E

    Tää on nyt taas ihan tyhmää mutta missäs muualla (valitusta)

    sitä taas valittas... Mies ollu taas koko illan naapurissa ja nyt sit vielä lähtee baariin... Mua sit vaan ottaa jotenkin niin päähän. Kait se ihan vaan siitä kun tuossa joku viikko sit pyysin et olis yhdessä lähdetty johonkin nii ei halunut lähtee ja nyt sit taas poikien kans meno maistuu...
  19. E

    Taitaa se kesä olla jo ohi...

    Ei muten mutta kun palelen täällä...
  20. E

    Mikähän unitauti mua vaivaa...?

    Eilen illalla lähdin nukkumaan jotain puoli kuuden jälkeen ja heräsin tänään sit puoli yhdeksän maissa- tosin viidestä asti olin sillai puoliksi hereillä... Ja nyt taas tuntuis siltä että vois lähtee nukkumaan...

Yhteistyössä