Hakutulokset

  1. P

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Kiitos kaikille Onnitteluista :hug: Mä pyörin täällä edelleen, kunnes potkitte mut pihalle täält ;) Kävin mä kurkkaa tuola odotuspuolella mut aivan vieraita nimiä maaliskuun pinos ja +35 pinos pari ainoota täält :ashamed: tää on niin tuttu ja turvallinen, kotoisa pino =) on kuitenkin...
  2. P

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Kiitos Äiti-kengu :hug: Mua hämäs sen verran se aamuinen testi et kävin ostaa apteekista sen herkän, tehty siis nyt illalla ja heti tuli toinen viiva ;) http://www.aijaa.com/v.php?i=4464249.jpg Valitan, kuvan laatu ei paras mahdolinen :ashamed: mä olen tosi huono lisää mitään kuvia...
  3. P

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Huomenta! Täti vielä pysynyt poissa :) testikin tehty mut enpä nyt oikein tiedä kun noihin prismasta ostettuihin ennenkin saanut sen viivanpaikan :/ et odottelen pari päivää ja jos täti edelleenkin pysynyt poissa niin testaan uudestaan ;)
  4. P

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    TIISTAI 7.7.2009 [color=green] Helvi-10.................................... 3/24-29 Taikakuu................................. 7/ happihyppy............................... 12/ ? Minotchkin ............................... 12/25 Annemaarit............................. 14/24-28...
  5. P

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Onnittelut Äiti-kengulle ja koko perheelle prinsessasta :heart: Taikakuu ihanaa kun olet palannut joukkoomme =) Annemaarit jaksuhali :hug: Tänne täti ei vieläkään tullut, jos sit ensyön aikana :ashamed: Ajattelin aamulla sit testata jos ei ole saapunut et katsellaan...
  6. P

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    SUNNUNTAI 5.7.2009 [color=green] happihyppy............................... 10/ ? Minotchkin ............................... 10/25 Annemaarit............................. 12/24-28 amati.........................................15/18-28 (-32) mahtaakohan............................17/27...
  7. P

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Huomenta! Voi happihyppy :hug: Olen ihan varma et kyllä sinäkin tulet vielä oman pienen nyytin syliin saamaan :heart: Älä todellakaan menetä vielä toivoa, ethän :hug: Täällä ei tuntemuksia suuntaan eikä toiseen, ollut muutenkin kaikkea ns. stressitekijää et senkin takii kierto menee...
  8. P

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Päivitys tehty eiliseen versioon ;) En nyt ehdi kommentoida, lähdettävä töihin kun ensim. päivä, invis odottaa :wave: Aurinkoista päivää kaikille B)
  9. P

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Minothckin Syntymäpäivä Onnittelut ;)
  10. P

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Keskiviikko 1.7.2009 [color=green] happihyppy............................... 6/ ? Minotchkin ............................... 6/25 Annemaarit............................. 8/24-28 amati.........................................11/18-28 (-32) mahtaakohan............................13/27...
  11. P

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    MAANANTAI 29.6.2009 [color=green] happihyppy............................... 4/ ? Minotchkin ................................ 4/25 amati......................................... 9/18-28 (-32) mahtaakohan............................. 11/27 Rosmariini -74.............................15/...
  12. P

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Huomenta! Ensinnäkin, mahtaakohan ihan hirmuisen iso voima hali :hug: Miten mies voikaan olla noin :( Happihyppy kovasti voimia :hug: Älä silti menetä vielä toivoa :hug: Äiti-Kengu jaksuja loppumetreille :heart: Anteeksi jos vielä jäi jotain kommentoimatta :ashamed: Enpä...
  13. P

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Heipsan! Tulipas käytyä mattopyykillä, siitä se sit taas urakointi alkaa ;) Oltiin keskimmäisen ja pikkuneidin kanssa pesemässä niin meil oli 3 isoa ja pätkiä 6kpl, toivottavasti tänä kesänä saisi kaikki ettei käy kuin viimekesän et osa jäipi pesemättä kun jatkuvasti satoi tai olin töissä...
  14. P

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    TIISTAI 23.6.2009 [color=green] amati......................................... 3/18-28 (-32) Minotchkin ................................ 4/28-? mahtaakohan............................. 5/27 Rosmariini -74.............................9/ 28-31...yk 11...
  15. P

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    SUNNUNTAI 21.6.2009 [color=green] amati......................................... 1/18-28 (-32) mahtaakohan............................. 3/27 Rosmariini -74.............................7/ 28-31...yk 11 Tinki........................................... 8/28...... yk 3...
  16. P

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Heipsan! Täällä Jussit juhlittu ja kotonahan se meni oman perheen kesken, grillattu ja saunottu. Aattona käytiin kokolla ja väkeähän sielä oli vähemmän kuin normisti kun sateen uhka leijui päällä koko ajan :/ ja muutenkin ollut niin kyllmän kalskeat ilmat kuin olla ja voi hyrrr.... Täällä...
  17. P

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    MAANANTAI 15.6.2009 [color=green] Tiktu...........................................3/28-30...yk 7 Abby...........................................5/? Helvi-10......................................5/24-29 PK- haaveilija= äiti vm70 ........ 14/30-34...yk 9...
  18. P

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Heipsan! Kiitos Annemaarit kysymästä, rippijuhlat menivät ihan kivasti, ainoo et minä kun teen ruokaa ja salaatteja niin teen niitä sit tuplamäärän mitä tarvittaisiin eli armeijalle :D No, eipähän tarvitse miettiä lähipäivien syömisiä ;) Mulla mottona et parempi et kaikkea on enemmän kuin...
  19. P

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    MAANANTAI 8.6.2009 [color=green] PK- haaveilija= äiti vm70 ........ 7/30-34...yk 9 Annemaarit............................. 8/24-28 happihyppy............................... 10/ ? mahtaakohan............................14/27 amati........................................ 19/18-28...yk...

Yhteistyössä