Hakutulokset

  1. T

    Pitääkö 5vuotiaan lapsen teidän mielestä tehdä jotain muutakin kuin olla kotona äidin ja pikkusisaren kanssa?

    Kyllä meidän kohta 4v poika odottelee jo kovasti kerhon alkamista ja kavereita sen myötä. Tosin hän on sellaiseen tottunut kun on ollut 2v lähtien päiväkodissa. Nyt kun ollaan ihan kaksisteen kotona (odotellaan vielä vauvan syntymistä ja isommat eskarissa) niin kyllä hänen aikansa vähän...
  2. T

    Kuinka iso asunto ja kuinka monta lasta teillä on?

    Meillä on tällä hetkellä noin 100 neliötä ja kaks makkaria, väkeä meitä on kahden aikuisen lisäksi kolme lasta..vielä ollaan mahduttu ihan hyvin. Kaksi vanhempaa tyttöä jakavat lastenhuoneen ja kuopus nukkuu meidän makkarissa. Onneksi kuitenkin kohta saamme noin 50 neliötä lisää ja kaksi...
  3. T

    ~ Lokakuun lapsoset kesäkuussa ~

    Heips :wave: Olen käynyt kyllä lukemassa kuulumisianne, mutta kommentoitua ei ole nyt tullut ollenkaan. Mutta täällä ollaan taustalla kyllä :D Monella jo poksuu puolivälin viikot, ihanaa..niin se vain lähenee lokakuu hurjaa kyytiä :heart: Meillä oli tänään rakenneultra ja...
  4. T

    ~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

    Heissan =) Olen lukenut ketjuanne jonkin aikaa, mutten ole ehtinyt kirjoittaa. Liittyisin siis mukaan lokuunodottajiin, meillä on neljännen laskettu aika 27.10 joten viikkoja on nyt 13+4 murusella :heart: Mulla synnytyssairaalana tulee olemaan Tyks. Meillä on aikasemmat lapset -05...
  5. T

    Onko normaalia? Liittyy silmätulehdukseen.

    Laita lääkettä kuuri loppuun ja jos ei silloin antibiootin loputtua oo parantunu niin takas lääkäriin. Voisko olla ärsytystä lääkkeestä tämän hetkinen turvotus ja vetistely?
  6. T

    Kun koira lopetetaan,minkä ikäisen lapsen ottaisit mukaan?

    En ottais varmaan ollenkaan, olis mulle niin kova paikka etten pystyis olemaan lapselle "järkevänä tukiana"..
  7. T

    Tulipas paha mieli :(

    No niin, munkin äiti sano joskus et älä vaan nai ton suvun poikaa kun miehen kanssa aikoinaan alettiin seurustelemaan.. :whistle: Mut nyt kun ollaan oltu yhdessä 7v ja niistä naimisissa kohta kolme, niin eipä tuo mitään enää ole mussuttanut..vaan eipä he mieheni kanssa niin kauheen hyviä...
  8. T

    Veisitkö 4v päivähoitoon päiväkotiin jos teille syntyisi vauva

    En veisi, saisi olla meidän kanssa kotona =) Seuriksen kerhoon taas varmasti veisin niin saisi vähän leikkiä oman ikäistensäkin kanssa!
  9. T

    Pystyisikö perheesi elämään 3kk ilman MITÄÄN tuloja?

    No kuukaus pari menis noilla säästötilin rahoilla..mut sit oltaiskin jo pulassa..
  10. T

    G: Kun te viette vauvalahjaa perheeseen niin viettekö muille lahjan?

    Kyllä mä yleensä huomioin myös isommat sisarukset, koska onhan se aika tylsää et vauva joka saa muutenkin paljon huomiota saa vieläpä kaikki lahjatkin ;)
  11. T

    Kokemuksia n.1-vuotiaan korvien putkituksista?

    Meillä kuopuksen korvat tuubitettiin kun ikää oli 10kk ja risat napsastiin samalla pois! Paraneminen on ollut meillä kaikilla lapsilla näistä toimenpiteistä todella nopeaa. Ensimmäisenä päivänä ehkä on vähän särkkäriä tarvittu, mut ei muuten mitään. Illalla jo täys vauhti päällä :) Kamalinta...
  12. T

    Mitä sinulla on/oli 27-vuotiaana? Tai mitä luulet, että sinulla on 27-vuotiaana?

    Täytän tuon 27 ens syksynä mut jos elämä jatkuu entisellään, niinkuin toivon sen tekevän. Mulla on aviomies, kolme lasta, omakotitalo (miel. valmis ;) ) ja vakkarityö =)
  13. T

    Lähtisitkö n.3kk ikäisten kaksosten kanssa "etelänlomalle"? Tai oletko kenties ollut?

    En olis lähteny, vaikka meillä oli suhteessa "helpot" vauvat niin kyllä niissä silti sen verran työtä riitti etten olis ehtiny nauttimaan matkailusta.. Meillä tosin ei imetys sujunut, et sinänsä nuo pullojututkin vei aikaa..mut onko se sit sen helpompaa juosta imettämässä kahta jossain...
  14. T

    Te kenellä useampi alle 3v. lapsi

    Meillä oli kuopuksen syntyessä kaksostytöt 2v1kk, olihan se eka vuosi ainakin aika hulinaa ja univelkaa kertyi aika huimasti..pinnakin alkoi ilmeisesti kiristyä aika tavalla koska palasin takas työelämään kun kuopus täytti 1v. Vaikka ensin suunnittelin että oon kotona kunnes kuopuskin on sen 3v...
  15. T

    toinen lapsi eilen oksennustaudissa...milloinkohan tarttuu meihin muihin?

    Meillä yksi lapsista oksensi ke-to välisen yön ja eilisen päivän ja kyllä mä ajattelin ihan viikonlopun pysytellä kotona odottelemassa et alkaako muut. Sit jos ei kelleen tuu mitään ni ma saavat mennä päikkyyn.. Kokoajan koitan puhdistella ovenkahvoja ja noita yleisimpiä "tartuntapintoja"...
  16. T

    Miten saada 2kg pois painosta ilman liikuntaa?

    Juu, kyllä mä ainakin oon syöny suht tavallisesti ku oon tuommosen juonu.. paasto on kans aika tehokas, mut melko kiduttavaa :x :whistle:
  17. T

    Miten saada 2kg pois painosta ilman liikuntaa?

    Juo joku kehon puhdistuskuuri, silläkin voi saada miltei tuon 2kg pois. Luontaistuotekaupasta saa..
  18. T

    Kuinka monta lasta teillä on/toivotte?

    Meillä kolme ja mulla kaihertaa ajatus että josko vielä joskus iltatähti jos toinenkin..isäntä ei niinkään tunnu innostuvan asiasta, mut eiköhän sen pään saa käännytettyä :whistle: :saint:
  19. T

    Miten tehdä vauvalle tavallinen puuro korvikkeeseen???

    Mä oon tehny niin et keitän ne kaurahiutaleet mahd. vähässä vesimäärässä ja sit lopuks laitan sen maidon ja annan hautua jonnin aikaa niin se on melkein niinko maitoon keitetty =)
  20. T

    Arvaa sana - 2 vuotiaan puheita

    hakatus...hikka??

Yhteistyössä