Hakutulokset

  1. K

    Kakkujen tekijöitä paikalla? Milloin viimeistään valmis maalaus kakun päälle?

    oon lukenu nuokin sivut, jus nuo kysymykset. Ei puhuta suoraan pelkästään noista sokerimassalle maalatuista kuvista, lähinnä marsipaanikuvista... mut heitän sen kuvan kakun päälle ihan kohta niin luulis pehmenevän edes leikkattavaksi. yllättävän kovaksi tosiaan veti levyn kahdessa päivässä. :D
  2. K

    Kakkujen tekijöitä paikalla? Milloin viimeistään valmis maalaus kakun päälle?

    kiitos "vieras" sivuista. googlea osaan käyttää ja samat sivut olen lukenut. pikana olisin vain ollut kiinnostunut kuinka kauan tuon kovettuneen maalauksen pehmeneminen kestää.. mitään erityisiä ohjeita en ollu hommannu. lähinnä lukenu noita ylläolevia nettisivuja sekä paljon muita ja sitten...
  3. K

    Kakkujen tekijöitä paikalla? Milloin viimeistään valmis maalaus kakun päälle?

    Olen maalannut ensimmäistä kertaa ikinä kakun päälle laitettavan kuvan. Maalasin sen sokerimassalle ja se on nyt kova kuin kivi. Pehmeneekö se siitä siirrettäessä ja milloin mun kannattaa siirtää se viimeistään? Juhlat on huomenna iltapäivällä ja toivon kovasti, että ehtis pehmetä ennen sitä...
  4. K

    Sikajonossa nähtyä....

    Saman huomasin kuin ap. Meidän lapset ei ainakaan kuolleet nälkään saati hermostuneet odottamisesta vaikka eivät saaneet evääksi murun murua.. Huoh. Hyvin on vetäny nuo lasten rokotusjonot, jos vaan on viittiny odottaa aamuryysiksen yli.
  5. K

    Onko leikkikeittiö mukamas vaan tyttöjen juttu??

    Meillä ainaski on poijaalla oma keittiö ollu vuosikkaasta asti ja kivasti sujuu kokkailut. Ja sen pikkukavereillaki on! :)
  6. K

    Jos sun miehes sanoisi että sulla on löysä värkki...

    Niin ja tähän vielä vastailen, että jos sä tunnet sun miehen sekä muutaman muun niin sä et tunne kaikkia miehiä. Meillä ainakin asuu nimittäin aivan erilainen mies, sellainen joka todella voi olla ilman seksiä. Todennäköisesti pidempään kuin minä. :wave:
  7. K

    Jos sun miehes sanoisi että sulla on löysä värkki...

    Onneksi on ollu ihan molemmista johtuvaa! :) Ei suinkaan kamalaa tai muuta hirveää. Ei seksittömyys aina ole negatiivista, siitä vaan on tehty sellaista julkisissa keskusteluissa. Onneksi tässä ja nyt ei tarvii selitellä syitä vaan minä ja mieheni tiedämme ne. Ja tilanne on aivan toinen...
  8. K

    Jos sun miehes sanoisi että sulla on löysä värkki...

    Joo-o. Sais meillä ukkeli muutamat kylmät katseet. Mut tosihan se on, että synnytys voi muuttaa alapäätä kovastiki. Meillä ollut kai onni onnettomuudessa tai sit jotain muuta, kun kahdesta vajaa 4-kiloisesta oon saanut kokonaiset kaksi ommelta. Tuntuma ei aluksi silti aivan sama mut aika pian...
  9. K

    Onko lasilla väliä?

    Vähän sama meininki kuin muilla: viini viinilasista, lonkero isommasta lasista mut tarpeen tai oikeemmin "kiireen" koittaessa nauttimistavalla ei niin suunnatonta väliä. Mun mielestä vaan on vaikeaa juoda esim. tölkistä kun hapokkaat kuohuu ja suu tulee täyteen vaahtoa.. :$ Joka ei sekään nyt...
  10. K

    Mihin aikaan teillä käy lapset nukkumaan ?

    Meillä poika 3v ja tyttö 9kk menevät molemmat nukkumaan n. 19:30 ja heräävät 6-7 välillä. Nukutusrituaaleihin kuuluu puurot, pesut ja pisu isommalla. Iltasatu esikolle ja iltatisu vauvalle. Sitten omiin sänkyihin nukahtavat oikeastaan heti. Onneksi ei ole ollut vielä ikuna kikkailuja näiden...
  11. K

    luulin olevani lomalla.....

    Hui, mikä olo tuli tästä ketjusta.. Toivottavasti selviää, mikä miehen pistää kireäksi. Ehkei tuo maisemista häipyminen ainakaan meillä selvittäis tilannetta. Reippaasti vaan puhumaan nokakkain niin et menetä ainakaan typerän riidan takia miestä! Jos se olis vaikka harmissaan, kun sulla on...
  12. K

    Mikä auttaa kun sattuu sisimpään ihan hirveesti kun ei voi olla rakastamansa ihmisen kanssa?

    Mulla meni 5 vuotta.. Keväällä nyt tänä vuonna huomasin, että alkoi helpottamaan. Vapauttava tunne. Vieläkin joskus kuristaa kurkkua ikävä mutta kaikki on nyt niin hyvin, että palaan maan pinnalle nopeahkosti. Kyllä se siis siitä. Koskaan en voi unohtaa mutta ei kai tarvitsekaan. Mun...
  13. K

    Ilta-/nukuttamisrutiineja 4kk:lla?

    Meillä sellaisia kokemuksia, että rutiinit kannattaa! Kaksi aivan erilaista vauvaa ollut talossa mutta alusta asti ollaan just syöty, pesty ja univaatteet vaihdettu. Sitte tutimaan. Ekat puoli vuotta meni kainalossa sylikkäin nukkuen, sittemmin omassa vuoteessa. Kiinteät aloitettu...
  14. K

    reilusti laihduttaneet?

    Samaa pohdin minä.. Tosin kilojen karistus vielä vaiheessa mutta kymmenen olisi tavoite saada pois kahden lapsen jälkeen. Mietityttää tuo vatsanahka. Että onko sit mitenkään järkevän näköinen kuitenkaan. Mun paino keikkuu nyt normaalipainon ylärajoilla, joten sinänsä tilanne ei ole vielä...
  15. K

    Seurustelu bändin jäsenen kanssa

    Niin ja vastaan tähän, kun vastauksia kaipailit: ei ollut leuhka aloitus. :)
  16. K

    Seurustelu bändin jäsenen kanssa

    En enää. Seurustelin 5 vuotta. Mutta mun "normaalin ihmisen arki" oli niin erilaista kuin keikkailevan arki. Nukuttiinkin aivan eri aikoihin. En kulkenut mukana keikoilla monestakin syystä. Mustasukkainen en osannut olla ja näin jälkikäteen oli hyvä, etten ollutkaan -ei ollut aihetta. Suhde...
  17. K

    Onko jo liian matala verenpaine? 103/63?

    Ei jos sun on hyvä olla. Laihtuminen edesauttaa verenpaineen laskua. Aiemmin sulla näyttää olleen melko korkeat paineet. Niin ja yksi mikä laskee paineita on nesteenpuute. Ootko jollain äkkidieetillä? Muista juoda reippaasti.
  18. K

    Mun MIES on ihan mahdoton :( mitä pitäis tehä?

    Peesi näille. Mun mielestä mies on ilmeisen lapsellinen. Tai jotain. Mut kannattaa miettiä mitä suhteelta haluaa. Mä en jaksais ainakaan tollasta. Mut eihän kaikki oo samanlaisia kuin mä. =)

Yhteistyössä