Hakutulokset

  1. M

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Heippa kaikille! Tulinpa minäkin kertomaan pitkästä aikaa kuulumisia. Lukenut olen edelleenkin palstaa ahkerasti, mutta kirjoittaminen on jäänyt. Eli pojat täyttää viikon päästä vuoden ja synttäreitä juhlitaan kolmena päivänä! Meillä Topias konttaa ja Luukas ryömii edelleen. Ylöspäin...
  2. M

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Huomenta pitkästä aikaa! Meillä pojille tuli täyteen kuusi kuukautta viikko sitten ja eilen saatiin neuvolasta lupa lopetella yötissittelyä. Kiinteistä huolimatta pojat vetelivät tissiä 2-3 kertaa yössä ihan tavan vuoksi. Luukaksen iltahuutojen vuoksi Topias nukkuu eri huoneessa, mikä on...
  3. M

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Moi! Kuulumisia pitkästä aikaa! Meilläkin aloitettiin potun syönti viime viikolla, koska painoa ei ollut tullut pituuteen nähden tarpeeksi. Neljä päivää annoin ensin pottua, johon suihkuttelin tissimaitoa sekaan ja perjantaina kokeilin kaupan porkkanamössöä, josta tuli heti poski-ihottumat...
  4. M

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Iltaa! Vauvauinti korkattu lauantaina ja voin lämpimästi suositella kaikille! Olimme Ruskeasuolla monikkouinnissa ja pojat tykkäsivät kovasti. Eivätkä kakanneet altaaseen =) Olivat aika söpöläisiä pienissä uikkareissa ja vanhemmat tietysti kovin ylpeitä! Uinnin jälkeen muuten uni maittoi aika...
  5. M

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Heippa pitkästä aikaa! Pojat nukkuu partsilla, joten täytyy kayttää tilaisuus hyväksi. Kaksosarki sujuu ihan mukavasti ja tuntuu että kolmen kuukauden iän lähestyessä myös yöt alkavat mennä paremmin. Viime yö meni kahdella imetyssessiolla ja molemmat nukahtivat syöntien jälkeen sänkyihinsä...
  6. M

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Heippa kaikille! Pojat keikkuu tuossa sittereissä, joten päätin minäkin kertoilla teille kaksosarjen kuulumisia. Pojat syövät pelkkää tissiä ja painoa tullut puolitoista kiloa viidessä viikossa lisää. Nyt siis jo nelikiloisia palleroita :heart: Yöt sujuu kohtalaisesti, noin kolmen tunnin...
  7. M

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Heippa! Meidän pojat syntyivät 31.8.2008 rv 36+6. A-pojan lapsivedet meni sunnuntaina aamulla klo 05.20 ja kymmenen minuuttia sen jälkeen olimme jo Jorvissa. En tuntenut minkäänlaisia supistuksia vaikka olin jo 5cm auki. Sitten siirryttiin synnytyssaliin, jossa säännölliset supistukset...
  8. M

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Täällä ollaan edelleen kaksoset masussa! Mitään merkkejä synnytyksestä ei oo näkynyt, joten taidan synnytellä nelikiloisia vauvoja :whistle: Maha on kyllä iso (sf-mitta 40), alapään luita vihloo ja polvet on irtisanoitumassa tehtävistään liiallisen painotaakan vuoksi. Muuten ihan jees...
  9. M

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Heippa pitkästä aikaa! Onnittelut rouvautuneille ja ensimmäisestä nyytistä Tuulille :flower: Ja tervetuloa uudet syysmasukat! Sitten heti omaa napaa. Olin aamulla äippäpolilla rutiiniultrassa ja kaikki oli mukavasti. Vauvat painavat noin 2400kg ja molemmat ovat pysyneet rt:ssä. Onneksi...
  10. M

    ***SYYSMASSUKAT 2008 heinäkuun helteissä***

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Minäkin lueskelen palstaa joka päivä, mutta kirjotettua tulee harvoin, sori. Aluksi vähän kuulumisia vauvojen tilasta. Viikko sitten sf-mitta oli 36,5 ja vauvojen painoarviot tiistailta 2200kg ja 1970kg. Molemmat kääntyneet raivotarjontaan, mikä tarkoittaa...
  11. M

    ***SYYSMASSUKAT 2008 heinäkuun helteissä***

    Moikka! Minä myös sain vatsataudin viime perjantaina ja vasta nyt alkaa ruoat pysyä sisällä. Olo oli mitä kamalin ja maanantaina piti käydä Jorvissakin näyttäytymässä ja verikokeissa. Onneksi en joutunut sisään, vaikka pitäähän vauvojen jostakin ravinteita saada. Eilinen sujui jo hienosti...
  12. M

    ***SYYSMASSUKAT 2008 heinäkuun helteissä***

    Heippa kaikille! Päätin myös tulla korkkaamaan tämän uuden pinon. Tulin juuri ultrassa ja vauvojen painoarviot olivat 1300kg ja 1440kg. Paikat onneksi pysyneet kiinni vaikka kannettavaa alkaa olla jo ihan mukavasti. Oma paino noussut yhteensä jo 11kg, mutta neuvolantäti ei oo kommentoinut sitä...
  13. M

    ***SYYSMASSUKAT 2008 kesäkuussa***

    Heippa kaikille! Lomalla ollaan ja mahaa kasvatellaan! Odottelen malttamattomana äippäpakkauksia, mutta ei oo vielä kuulunu. Suuri osa taitaa olla jo saanut sen. Kestoilusta on ollut puhetta. Kauhulla ajattelen sitä jätemäärää, minkä kaksoset tuottaa, mutten siltikään ole kovin innostunut...
  14. M

    ***SYYSMASSUKAT 2008 toukokuussa***

    Moi! Nyt taitaa olla ne keskiraskauden ilot takana! Viime keskiviikkona koin elämäni ensimmäiset rytmihäiriöt oppitunneilla, joille ei kuulemmma mitään voi. Inhottavan tuntuisia! Onko muilla kokemuksia? Eniten niitä tulee istualtaan, joten seisaltaan opetetaan päivät pitkät. Myös selkää...
  15. M

    monikko-odottajien toukokuu

    Heippa! Mulla maha alkoi kasvamaan jo viikolla 12. Seuraavalla viikolla oli pakko siirtyä mammahousuihin, kun farkut ei enää mahtuneet kiinni. Oli oikeestaan mukava, että se "läskirölly"-vaihe meni niin nopeesti ohi, eipä tarvinnu lihomiskommentteja kuunnella...
  16. M

    monikko-odottajien toukokuu

    Hei kaikille! Olen kirjoitellut tuolla syysmassukoiden puolella, mutta ajattelin ilmoittautua myös tänne. Odottelen siis esikoisiani ja laskettuaika on 22.9, molemmilla on omat istukat ja pussukat. Minulla itselläni on kaksoisveli, joten kaksosten odottaminen on mielestäni tosi hienoa! Itse...
  17. M

    ***SYYSMASSUKAT 2008 huhtikuussa***

    Moi taas! Rakenneultrassa käyty ja kaikki hyvin! Molempien painoarviot 320 grammaa ja hillitön meno päällä. Uskomatonta, etten tunne kunnolla liikkeitä, vaikka neljä kättä ja jalkaa viuhtoo kovaa vauhtia. Lääkäri oli asiantunteva, mutta ei kertonut sukupuolia :kieh: Sanoi vain, ettei kuuluu...
  18. M

    ***SYYSMASSUKAT 2008 huhtikuussa***

    Heippa kaikille ja tervetuloa uusille! Minäkin olen ollut huolissani, koska en ole tuntenut liikkeitä juuri laisinkaan, enkä edes tiedä miltä ne pitäisivät tuntua. Tiedän, että toisen masuasukin istukka on kohdun etuseinämässä, joten se varmasti vaimentaa liikkeitä. No, huomenna on...
  19. M

    ***SYYSMASSUKAT 2008 maaliskuussa***

    Hei! Np-ultra takana ja kaikki hyvin! Niskaturvotukset oli 0,7 ja toisella 1,5. Molemmilla omat pussit ja istukat, joten eivät syö toisten eväitä! Nyt jos pystyis viimeinkin rauhottumaan ja olemaan stressaamatta edes hetken. Mekin jo mietitään sukupuolia ja halutaan kyllä tietää, koska...
  20. M

    ***SYYSMASSUKAT 2008 maaliskuussa***

    Moi kaikille ja kiitos uudesta pinosta! Mulla alkaa olla vaikeuksia piilotella tätä tuplaröllykkää ja perjantaina jo ensimmäinen oppilas kysyi olenko raskaana. Minä sujuvasti valehtelin, että en :laugh: En haluaisi jakaa asiaa vielä 400 oppilaan kanssa.Kaikki opet arvaa varmasti mun jatkuvan...

Yhteistyössä